Ukasz699 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 Witam mam takie pytanie do was Panowie. A mianowicie wczoraj zauważyłem iż moja klimatyzacja po mimo ustawienia temperatury dmucha ciepłym powietrzem od strony kierowcy i ta strefa jest ok według ustawień natomiast u pasażera po mimo zmian temperatury zawsze dmucha zimne. Wie ktoś może co jest przyczyną Tych wybryków ?? [br]Dopisany: 12 Październik 2009, 08:05_________________________________________________Wyskakuje i powraca mi taki błąd: 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Ma ktoś jakieś sugestie ??
Piechol Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 ja miałem kiedyś coś takiego u siebie w B6, ale po jakimś czasie się samo odblokowało... chyba jakaś klapka się zacina w obiegu i zaciąga zimne powietrze od strony pasażera...
Ukasz699 Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 ja miałem kiedyś coś takiego u siebie w B6, ale po jakimś czasie się samo odblokowało... chyba jakaś klapka się zacina w obiegu i zaciąga zimne powietrze od strony pasażera... No też mi się wydaje, że to klapka trzeba będzie dłubać i zobaczyć.
siemian Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 wygląda na to że klapka się ścina. Zrób Vagiem nastawy podstawowe. On wtedy rusza wszyskimi silniczkami i klapkami do skrajnych pozycji. Czasem to pomaga. Klima włączona w tryb AUTO. 04 - Basic Settings Potwierdzasz Wpisujesz numer grupy 001 Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0). Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się. Pozdrawiam
Ukasz699 Opublikowano 13 Października 2009 Autor Opublikowano 13 Października 2009 O Dzięki wielkie zaraz to zobaczę I dam znać czy pomogło [br]Dopisany: 13 Październik 2009, 07:57_________________________________________________Niestety nie przyniosło to rozwiązania mojego problemu pewnie bez rozkręcania i dotarcia do tego silniczka się nie obejdzie. Tylko jak się do niego dobrać ma ktoś jakiś rysunek pomocny ??
darkopolo Opublikowano 14 Października 2009 Opublikowano 14 Października 2009 Chyba najłatwiej jest się do tego zabrać przez wymontowanie schowka.Może to coś pomoże:
Ukasz699 Opublikowano 15 Października 2009 Autor Opublikowano 15 Października 2009 Powinno być pomocne dzięki zabiorę się za to w ten weekend jeśli starczy czasu.
siemian Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Tam nie jest trudny dostęp. Schowek jest przykręcany na chyba 5 śrubach (jak otworzysz schowek to na górnej krawędzi pod listwą są 3 i 2 albo 3 od dołu nad nogami) Pozdrawiam
Ukasz699 Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Opublikowano 13 Listopada 2009 Tam nie jest trudny dostęp. Schowek jest przykręcany na chyba 5 śrubach (jak otworzysz schowek to na górnej krawędzi pod listwą są 3 i 2 albo 3 od dołu nad nogami) Pozdrawiam No i tak Mnie to czeka więc trudny nie trudny zima idzie trzeba się tym zająć dziękuje za wskazówki kolejne [br]Dopisany: 15 Październik 2009, 09:38_________________________________________________Witam odświeżam temat. Doszedłem do tego silniczka sprawdzałem i kręci się niestety nie reaguje na zmiany temperatury. Gdy podpinam go pod 12v normalnie zamyka i otwiera. Sam już nie wiem jeśli by strzelił panel klimy komputer by coś wykazywał ?? Jest jakaś możliwość sprawdzenia samego panela ??
lukaszooo Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 klubowicze odswiezam temat ... mam taki sam problem ... Czyli wyskakuje mi blad 01842 i niestety cały czas powraca. Robiłem nastwy podstawowe wyszlo zero ale nic nie pomoglo. Kupiłem auto wiosna wiec nie zwracałem na to uwagi a teraz gdy jest zimno mam problem bo od strony kierowcy leci cieple a u pasażera zimne powietrze.... jakos latem wyjmowałem klimatronic czy moze to miec z tym cos wspolnego ???? bład 01842 mowi o takim czyms jak g221 co to wogole jest klapa ???? mam szukac jej pod schowkiem ???? prosze tylko o konkretne odp a nie np czy robiłem nastawy na zimnym czy cieplym silniku albo czy odłanczałem akumulator .... jest to juz moje 2 audi i vaga mam ogarniętego ale z takim bledem nigdy sie nie spotkałem
wrclaguna Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Musisz sciagnac schowek pasazera i dostac sie do silniczka tej klapy bo poprostu sie zacial . Jest kilka tematow o tym na forum z rozpiska poszczegolnych silniczkow . Trzeba go rozruszac i popsikac do srodka .
lukaszooo Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 no dobra kolego a mogl bys powiedziec ktory to jest bo z tego co pamietam to jest tam ich chyba 7 ???? i jeszcze jedno jaka jest roznica miedzy takimi bledami: 01842 Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed a takim: 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent u mnie wystepuje ten pierwszy, open or short czyli chwilowe zaciecie, a adaptation limit surpassed ????
wrclaguna Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181517.0;highlight=g221
lukaszooo Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 a wiec dla potomnych i takich nowicjuszy jak jak :gwizdanie: pod schowkiem znajduje sie 5 silniczkow. Po lewej strony liczac od gory: silnik z zielonymi dzwigniami nawiew na szybe, silnik z białymi dzwigniami nawiew centralny, silnik z rozową dzwignia to jest wlasnie g221 po prawej stronie pod schowkiem sa jeszcze dwa niebiskie silniki od obiegu wewnetrznego, potencjometr spryskalem electro contactem zaraz zorobie nastawy podstawowe i zobaczymy co z tego wyjdzie
djtatra Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Dołączę się do tego tematu, żeby nie pisac nowego. Moje pytanie: Czy ktoś już szukał gdzie można kupic same te potencjometry z siłowniczków klimy ?? Moze gdzies kupimy hurtowo :> takie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9fbac7f6c8317d92.html Zima idzie a ja z prawej strony mam zimno pomimo czyszczenia tych je... potencjometrów
lukaszooo Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 zrobilem nastwy podstawowe niby silnik ladnei chodzi ale przy normalnej pracy stoi, nasawy wychodza po 00 a tu d*pa ....... co mam zrobic wymienic caly silnik ????? [br]Dopisany: 16 Październik 2011, 15:13_________________________________________________zrobiłem nastawy i niby silnik chodzi wartosci wychodzza 0 ale nie moge zkasowac tego błedu ...... podczas nastawiania dzwignia wychyla sie w obydwie strony ale niestety temp. nawiewu nie wzrasta czyli silnik stoi mysle ze problem tkwi w tym błedzie, ma ktos jaka rade
bryleks Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Orinetuje się ktoś może w jaki sposób dostać się do silniczka z lewej strony (od strony kierowcy). Trzeba ściągać osłonę kierownicy?
wrclaguna Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 zrobilem nastwy podstawowe niby silnik ladnei chodzi ale przy normalnej pracy stoi, nasawy wychodza po 00 a tu pupa ....... co mam zrobic wymienic caly silnik ????? [br]Dopisany: 16 Październik 2011, 15:13_________________________________________________zrobiłem nastawy i niby silnik chodzi wartosci wychodzza 0 ale nie moge zkasowac tego błedu ...... podczas nastawiania dzwignia wychyla sie w obydwie strony ale niestety temp. nawiewu nie wzrasta czyli silnik stoi mysle ze problem tkwi w tym błedzie, ma ktos jaka rade Pasuje zebys wyciagnal i rozruszal silniczek. Jak nic to nie da to wymianka Orinetuje się ktoś może w jaki sposób dostać się do silniczka z lewej strony (od strony kierowcy). Trzeba ściągać osłonę kierownicy? Pasuje sciagnac oslone pare srubek i masz widok na silniczek klapy.
lukaszooo Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 silnik ladnie chodzi podczas nastaw ramienie ładnie się wychyla a bład jak był tak jest nowy silnik kosztuje 520zl używki na allegro po 300zl jesli bede wiedział że na 100% bedzie działało to kupie ale skoro silnik chodzi to musi byc coś innego 1
greg2505 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 dostęp do tego silniczka(lewy ) to tragiedia żeby go wyjąć odkręciłem pedał gazu ,klimę nastawiam na HI a silniczek idzie na LO i nie chce iść na ciepłe jak myślicie da się coś z tym zrobić czy do wymiany i jeszcze jedno czy można wmienić sam potencjometr i czy pasuje on od prawej strony bo z czerwonym cięgnem cięzko używkę dorwać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się