Flyer Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Nie bede sie klocil jak to bylo w B7, ale w B6 elementem pakietu S-line zawsze byl zawias 1BV. Poza tym nigdy nie widzialem zwyklego B7 z fabrycznym zawiasem 1BV.
Trezor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 W wypadku B7, potwierdzam to co mówi Siemian. Mój samochód również fabrycznie był wyposażony w zawieszenie 1BE, przy pełnym wewnętrznym i zewnętrznym S-linie. A tak poza tym stabilizatory pierwsza klasa.
turdzi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Kazdy fabryczny s-line ma 1BV zawieszenie nie jest częscią pakietu. Zamawia się go osobno. Przykładem może być choćby auto ojca Patryka z CompSportu. a4 B7 Avant pełny s-line wew. i zew. a zawias 1BA. Auto salonowe... W wypadku B7, potwierdzam to co mówi Siemian. Mój samochód również fabrycznie był wyposażony w zawieszenie 1BE, przy pełnym wewnętrznym i zewnętrznym S-linie. A tak poza tym stabilizatory pierwsza klasa. wszyscy macie racje , i wszyscy sie mylicie , dosc czesta praktyka sugerowana nawet przez pracwonikow salonu jest zamiana 1BV na 1BE ze wzgledu na to ze jest ono troszke bardzo komfortowe.Jak interesowalem sie nowym B8 to tez mi kolo w serwisie doradzal wymiana i wiszosc kientow tak robi bo na niektore warunki 1BV jest zwyczajnie za twarde.Dlatego mozna spotkac pelny S-line z zawieszemi 1BE i nie ma to nic wspolnego z pakietami. A wracajac do tematu Patrox gdzie mozna takie cos zanabyc i co wchodzi w zestaw.( stabilizator , gumku opaski montazowe ) rozumie ze stab wspolpracuje z zesryjnym lacznikiem ?
Trezor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Kazdy fabryczny s-line ma 1BV zawieszenie nie jest częscią pakietu. Zamawia się go osobno. Przykładem może być choćby auto ojca Patryka z CompSportu. a4 B7 Avant pełny s-line wew. i zew. a zawias 1BA. Auto salonowe... W wypadku B7, potwierdzam to co mówi Siemian. Mój samochód również fabrycznie był wyposażony w zawieszenie 1BE, przy pełnym wewnętrznym i zewnętrznym S-linie. A tak poza tym stabilizatory pierwsza klasa. wszyscy macie racje , i wszyscy sie mylicie , dosc czesta praktyka sugerowana nawet przez pracwonikow salonu jest zamiana 1BV na 1BE ze wzgledu na to ze jest ono troszke bardzo komfortowe.Jak interesowalem sie nowym B8 to tez mi kolo w serwisie doradzal wymiana i wiszosc kientow tak robi bo na niektore warunki 1BV jest zwyczajnie za twarde.Dlatego mozna spotkac pelny S-line z zawieszemi 1BE i nie ma to nic wspolnego z pakietami. A wracajac do tematu Patrox gdzie mozna takie cos zanabyc i co wchodzi w zestaw.( stabilizator , gumku opaski montazowe ) rozumie ze stab wspolpracuje z zesryjnym lacznikiem ? Sorry Patrox za OT, ale jak już dyskutujemy... Czy aby taka wymiana po zejściu z taśmy nie skutkowałaby tym, że wg numery VIN mamy 1BV, a na samochodzie jest 1BE? Ja mam wg VINu pełny S-line, ale mimo to 1BE.
turdzi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Sorry Patrox za OT, ale jak już dyskutujemy... Czy aby taka wymiana po zejściu z taśmy nie skutkowałaby tym, że wg numery VIN mamy 1BV, a na samochodzie jest 1BE? Ja mam wg VINu pełny S-line, ale mimo to 1BE. a niby czemu , we wlepke wbijaja to co jest faktycznie na aucie
Trezor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Sorry Patrox za OT, ale jak już dyskutujemy... Czy aby taka wymiana po zejściu z taśmy nie skutkowałaby tym, że wg numery VIN mamy 1BV, a na samochodzie jest 1BE? Ja mam wg VINu pełny S-line, ale mimo to 1BE. a niby czemu , we wlepke wbijaja to co jest faktycznie na aucie Wydawało mi się, że samochód dostaje numer VIN i wlepkę w momencie wyjazdu z fabryki. A nie po dodaniu/zmianie wyposażenia w salonie. Ale może się mylę, bo nigdy nie kupowałem nowego samochodu.
turdzi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Wydawało mi się, że samochód dostaje numer VIN i wlepkę w momencie wyjazdu z fabryki. A nie po dodaniu/zmianie wyposażenia w salonie. Ale może się mylę, bo nigdy nie kupowałem nowego samochodu. nie moze byc inaczej , dlatego ze w VAG nie ma dwoch dokaldnie takich samych i tak samo wypozazonych samochodow , dlatego wlepka zawiera info co faktycznie jest na aucie. A wracajac do tematu Patrox gdzie mozna takie cos zanabyc i co wchodzi w zestawu. Stabilizator , gumy i opaski montazowe , rozumie ze stab wspolpracuje z zesryjnym lacznikiem ?
mystic.pl Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Przytulił bym z chęcią taki na tył, choć ten tylny z RS4 ma 18mm i jest sporo cięższy od seryjnej 16-tki, to jednak, dodatkowe 6mm i w dodatku z regulacją sztywności dało by jeszcze więcej stability [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 10:40_________________________________________________1700 zł za komplet przód + tył to cena bardzo OK wychodzi nie wiele więcej niż koszt w ASO od RS4
variocustoms Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 www.prince.com.pl oficjalny importer Eibach na Polskę - można liczyć na rabaty
OLO_GDA Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 dajcie mi taki na wzór to narobie Wam za polowe ceny takich :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 www.prince.com.pl]www.prince.com.pl[/url] oficjalny importer Eibach na Polskę - można liczyć na rabaty dobrze wiedziec , dziex vario-tech
Patrox Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 www.prince.com.pl]www.prince.com.pl[/url] oficjalny importer Eibach na Polskę - można liczyć na rabaty dobrze wiedziec , dziex vario-tech My importujemy z niemiec. W skład zestawu wchodzi stabilizator przód i tył,pasta montażowa, gumki stabilizatora z poliuretanu+ dokumentacja TUV.
turdzi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 My importujemy z niemiec. W skład zestawu wchodzi stabilizator przód i tył,pasta montażowa, gumki stabilizatora z poliuretanu+ dokumentacja TUV to zapytam inaczej ile to kosztuje u was ? moze byc PW
wojtas-audi Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Przeciez pisal Patrox ze 1700 zł u nich :gwizdanie:
siemian Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 aaaa sorki, myślałem że to jakaś alternatywa dla Eibacha... Źle zrozumiałem
turdzi Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 faktycznie , ja tez zle zrozumialem
siemian Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Flyer jaki Ty jesteś Boski... Dasz mi autograf... :polew:
Rekomendowane odpowiedzi