domjenick Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 problem przedstawia sie nastepujaco- auto zamykajac pilotem zamyka i uzbraja wszystkie drzwi ,oprucz drzwi kierowcy.Modol komfortu wykluczyc mozna,gdyz wszystko dziala tj szyby z pilota w gore i dol,lusterka,alarm wyje,od srodka mozna je zablokowac,tylko kontrolka pomiedzy przyciskami sie nie swieci po zamknieciu-tak,jakby byly drzwi uchylone Jak zamykam pilotem ,to kierunki nie blyskaja tak,jakby drzwi kierowcy byly uchylone,tylko w normalnym przypadku,nawet jak drzwi sa uchylone-alarm sie nie uzbroi,ale drzwi sie zamkna,tu jest inaczej-ciekawostka jest fakt,ze zamknac i otworzyc kluczykiem mozna normalnie,alarm sie uzbraja,kierunki migaja... rozebralem drzwi kierowcy,sprawdzalem kostki-wygladaja ok,nastepna ciekawostka-odpinajac kostke calkowicie od modolu zamka zamykając pilotem,zamyka się(oprócz drzwi kierowcy) i uzbraja alarm,kierunki migają,szyby "chodzą" -wszystko ok poza drzwiami kierowcy,no i podlaczajac kostke z powrotem-uzywajac pilota-problem powraca vag pokazuje 01811-Supply Voltage for Door Controller, Drivers Side (J386) foulty pytanie jest-co jest winne,bo na pewno zamek nie dostaje pradu,czy moduł zamka , czy ten moduł,na srodku drzwi,do niego przymocowany jest silnik od szyb ktos,kto rozbieral drzwi-bedzie wiedzial o ktory chodzi jesli ktos zna nr seryjny czesci-prosilbym,bo na zamku nigdzie nie bylo-naklejka zaginęła w niewyjasnionych okolicznosciach-jedyne miejsce,gdzie jest numer-to wtyczka czy ktos mi wytłumaczy-dlaczego z klucza dziala normalnie -zamykanie i otwieranie,a z pilota juz nie dodam,ze podmiana podzespolow ,raczej wykluczona,chyba,ze wymienione elementy wystepuja w innych autach,jesli tak,to w jakich?
proton2 Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 A kabelki w osłonce gumowej pomiędzy nadwoziem a drzwiami sprawdziłeś ?
domjenick Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 A kabelki w osłonce gumowej pomiędzy nadwoziem a drzwiami sprawdziłeś ? jakby tam cos bylo nie tak-w ogole by niedzialalo nic [br]Dopisany: 17 Październik 2009, 21:20_________________________________________________moje podejrzenie pada na zamek,ale to bede wiedzial jutro,bo moze koles podjedzie do mnie i to sprawdzimy-moze,bo nie wiem,czy na pewno-pytalem,bo moze ktos mial podobna sytuacje i wiedzialbym wtedy na 100%,co wymienic,bo teraz tropienie od srodka auta do zamka to duzo czasu,a jak nie masz sprzetu,zeby zmierzyc napiecie-to tylko podmianki elementow pozostaja...
antonio Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 błąd związany z napięciem w drzwiach driver'a
kgluch Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Witam, podłacze sie bo mam podobny problem tylko z dzwiami lewymi tylnymi. Objawy takie same. Z kluczyka (wkładając kluczyk w otwor do recznego blokowania) działa ok, natomiast z pilota nie zazbraja zamka. Ponadto jak zmkne recznie to mozna otworzyć tylko od środka. Czy koniczna jest wymiana zmaka?? Moze ktos to juz naprawiał. Dodam ze jesli zmykam z pilota to coś tam szarpnie w zamku ale dzwi sie nie zamykają. U mnie tez lampka sie nie swieci
Skylab Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Witam. Mam podobny problem. U mnie pewnego dnia też z pilota przestały się zamykać drzwi kierowcy. Pozostałe drzwi się zamykają. Od tego czasu przestała też świecić czerwona lampka w drzwiach od kierowcy oraz przestało grzać lewe lusterko. Zdjąłem boczek tapicerki z drzwi, ale "na oko" wszystko wygląda dobrze - żadnych przerwanych przewodów, sprawdziłem też osłonkę gumową między drzwiami a nadwoziem - tam też wszystko jest OK. Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie jeszcze szukać usterki? Dzięki, pozdrawiam wszystkich. Łukasz
domjenick Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 u mnie tez ta lampka sie nie swieci,lusterka nie sprawdzalem,bo i nie bardzo mam jak... [br]Dopisany: 17 Październik 2009, 21:59_________________________________________________ A kabelki w osłonce gumowej pomiędzy nadwoziem a drzwiami sprawdziłeś ? -nie wytrzymałem i poszedłem jeszcze raz do auta,sprawdzic okablowanie o ktorych wspomniałes,poszedłem tym tropem-oto jaki widok mi sie ukazał... ...jutro to załatwie i dam znac o efektach,aha lusterko tez mi nie grzeje,Skylab chyba bedziesz zainteresowany efektami... [br]Dopisany: 17 Październik 2009, 23:44_________________________________________________aha-ma ktos pojecie,jak wypina sie te kostki (różową i czarną-po lewej na zdjeciu)różwa sie k**wa ułamała ,a miejsca dla reki trzylatka...
proton2 Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 A nie mówiłem :> Z tyłu na dłuższej krawędzi tej wtyki masz zatrzask, mniej więcej w połowie, wystarczy go nacisnąć i wtyczka łatwo wychodzi. To różowe to tylko blokada, musisz to wyjąć wcześniej - wychodzi normalnie, prostopadle do wtyczki.
domjenick Opublikowano 17 Października 2009 Autor Opublikowano 17 Października 2009 A nie mówiłem :> nie ciesze sie jeszcze,ale światełko w tunelu błysło... [br]Dopisany: 18 Październik 2009, 00:06_________________________________________________i tak trzeba bedzie drzwi rozkrecic,zeby kable wyjac i posklejac...
Skylab Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 domjenick, szybko działasz ! ja chyba pójdę w Twoje ślady i jeszcze raz rozkręcę te drzwi jak naprawisz usterkę (czego szczerze Ci życzę) to daj znać - pewnie u mnie będzie to samo. dzięki i pozdrawiam
domjenick Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 domjenick, szybko działasz ! eee tam-nie lubie nienaprawionych usterek... [br]Dopisany: 18 Październik 2009, 13:32_________________________________________________no wiec zrobione ...ale po kolei,zeby sie komus przydało... najpierw zdejmujemy panel,od wewnetrznej strony drzwi,bo od zewnetrznej jest zaczep-szkoda polamac,pod panelem-3 sruby potem zaslepke pod uchwytem drzwi-dwie sroby pod nia i ostatnia na srodku,na dole drzwi podem podnoszac dol boczka drzwi ciagniemy w gore-jest jedna spinka wciskowa,obok glosniczka gornego odpinamy ciegno klamki i odpinamy kostke od modulu i jedna od glosnika mamy boczek bezpiecznie odpiety-mozna odlozyc,teraz odkrecamy glosnik,zeby sie dostac do kabli wewnatrz drzwi, oczywiscie odpinamy wczesniej kostke teraz w srodku ,kable sa tak zamocowane-trzeba to odciać,ostroznie,zeby nie wyrwac kabli,ani rozciac reki o blache drzwi potem wyciagamy gume,ktora otula przewody idace od maski-do drzwi,jest na plastikowych zaczepach-srubokretem podwazamy i wychodzi,potem wyjmujemy kable z drzwi i odpinamy kostke od karoserii,dla latwiejszego dostepu do kabli odwijamy gume,trzeba naciac izolacje,bo przytrzymuje gume i uniemozliwia zdjecie lepszy poglad na to,co zaistnialo pod guma... lączenie i izolowanie przewodow,profilaktycznie psikniete styki WD40 i skladamy w odwrotnej kolejnosci-po zlozeniu zamek dzialal-ot-zam,ale nie dzialaly szyby ,lusterka i zamykanie od srodka.Potrzebna bylo zamkniecie auta i pozwolenie na uzbrojenie sie alarmu,potem kluczem otworzenie i zamkniecie,potem wlaczenie zaplonu i proba okien,swiatelka w drzwiach,lusterka,zamykanie od srodka-dziala...jedyna rzecz-to grzanie lusterka,ale albo jest slabsze, niz z drugiej strony, albo nie grzalo wczesniej, a nie zauwazylem tego,potem VAG i czyszczenie bledow i to wszystko-podziekowania dla Sławka- "proton'a2", za inspiracje do pojscia o poznej porze do auta,zeby sie przekonac,ze jednak mial racje... Temat do zamkniecia , ewentualnie przeniesienia do "warsztat,zrób to sam"
kgluch Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 U mnie było to samo w w tylnych lewych dzwiach. Kilka razy zagladalem w opisane miejsce i wydawało sie być ok, ale złamanie przewodów bylo w miejscu gdzie kończy sie izolacja i skutecznie sie to kryło. Serdeczne dzieki za ten opis. U mnie juz zamki działają. Pozdrowienia
kevin006 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 U mnie rozładował się akumulator.Po naładowaniu okazało się,że nie idzie samochodu otworzyć z pilota tylko z kluczyka.Czy ktoś może mi powiedzieć co mam zrobić żeby z powrotem działał?
domjenick Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 U mnie rozładował się akumulator.Po naładowaniu okazało się,że nie idzie samochodu otworzyć z pilota tylko z kluczyka.Czy ktoś może mi powiedzieć co mam zrobić żeby z powrotem działał? mogly kody "wypasc" z pamieci sterownika-reszta opisana na Forum ,jak to zrobic- "warsztat zrob to sam"-filmik mojego autorstwa
Yuri Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Na zdjeciu: przedstawiles kostke, mam wlasnie problem z jej wyjeciem.Nie chce niczego polamac. Popsikalem wszystko WD i central zamek jakos dziala. Musze to jak najszybciej wyciagnac i wymienic calosc bo doczekam sie problemow z otwarciem drzwi.
domjenick Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2010 Na zdjeciu: 59250eaa9b2bffa4.jpg przedstawiles kostke, mam wlasnie problem z jej wyjeciem. Nie chce niczego polamac. Popsikalem wszystko WD i central zamek jakos dziala. Musze to jak najszybciej wyciagnac i wymienic calosc bo doczekam sie problemow z otwarciem drzwi. wklej fotkę,bo nie wiem o którą chodzi-skopiuj posta i napisz która fotka
Yuri Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Na zdjeciu: 59250eaa9b2bffa4.jpg przedstawiles kostke, mam wlasnie problem z jej wyjeciem. Nie chce niczego polamac. Popsikalem wszystko WD i central zamek jakos dziala. Musze to jak najszybciej wyciagnac i wymienic calosc bo doczekam sie problemow z otwarciem drzwi. wklej fotkę,bo nie wiem o którą chodzi-skopiuj posta i napisz która fotka Ta kostka:
domjenick Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2010 tam na górze ,jest ta różowa jakby zaślepka-trzeba ją wyjąć-u mnie sie ułamała,więc dokładnie nie powiem Ci,jak to wyjąć...
Robo_A4 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 u... a cóż to to za korozja na wewnętrznej stronie drzwi ? :gwizdanie: u mnie był problem taki że drzwi tylne lewe się blokowały i nie można było ich otworzyć , winna była kostka przewodu którą wpina się do zamka, też warto ją sprawdzić przy okazji demontażu boczka.
domjenick Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2010 u... a cóż to to za korozja na wewnętrznej stronie drzwi ? :gwizdanie: myslisz,że u Ciebie nie ma nigdzie?Korozja dopada również kostki i styki w każdym aucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się