Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o analizę logów z mojego afn-a i na wstępie proszę nie krzyczeć że małe simple ratio - nie miałem możliwości jeździć w tę i z powrotem żeby każdą grupę oddzielnie robić-niestety. ;(

NIe mam też możliwości powtórzyć logów bo kabel jak i kompa miałem pożyczonego na weekend :chytry:

Logi zrobiłem profilaktycznie, z autem nie było żadnych problemów i oby tak zostało.

Logi dynamiczne

000_004_008 http://rtnet.pl/vaglog/miloo1981_2825.html

003_010_011 http://rtnet.pl/vaglog/miloo1981_2826.html

za błędy w logach dynam. przepraszam :) żona klikała start stop i chyba 2 razy jej sie klikneło

BS 011 http://rtnet.pl/vaglog/miloo1981_2817.html

BS 003 http://rtnet.pl/vaglog/miloo1981_2818.html

BS 000 http://rtnet.pl/vaglog/miloo1981_2819.html

BS 004 http://rtnet.pl/vaglog/miloo1981_2820.html

Logi statyczne

000_001_003 http://rtnet.pl/vaglog/miloo1981_2821.html

004_007_013 http://rtnet.pl/vaglog/miloo1981_2822.html

023 http://rtnet.pl/vaglog/miloo1981_2823.html

Z tego co zauważyłem w dynamicznych to ciśnienie z turbiny nie jest takie jak powinno,waha się i nie wiem czy to nie wina zapchanego katalizatora,przepływka też jakby niedomaga ale to tylko moje wnioski niedoświadczonego diagnosty :hi:

No i kąt wtrysku mam troszkę za wysoki ok 73 ale to poprawię w najbliższym czasie- znaczy sie za 2 tyg. :)

Podnosiłem też dawkę startową za pomocą vaga bo miałem problemy z odpalaniem na ciepłym, po zmianie poprawiło się.

Proszę o pełną analizę nie tylko odpowiedzi że np:przepływka pada, chciałbym wiedzieć gdzie w logach to widać i jak powinny wyglądać poprawne wartości itd itp.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

Opublikowano

Można by domniemywać, że przepływka źle mierzy bo turbo żle dmucha, domniemywać, ponieważ wyniki są bardzo okrojone (jedna jazda jeden pomiar)...

napewno turbo do czyszczenia;

kąt wtrysku 49-54;

Podnosiłem też dawkę startową
niemożliwe, raczej dawkę na wolnych i podnieś ją jeszcze do max. 2,2
Opublikowano

A ostre przedmuchanie turbo nie pomoże? Kąt wtrysku do ustawienia ,wiem i pisałem wpierwszym poscie o tym.

Dawkę podniosłem w adaptacjach kanał 05 ,nie wiem czy mowimy o tym samym[quote name='Darev

Podnosiłem też dawkę startową niemożliwe, raczej dawkę na wolnych i podnieś ją jeszcze do max. 2,2

U mnie jest coś kolo 3.8 , dlaczego mam podnieść? i jak to zrobić?
Opublikowano

A ostre przedmuchanie turbo nie pomoże?

może pomoże ale nie musi...

Kąt wtrysku do ustawienia ,wiem i pisałem wpierwszym poscie o tym.

wiem, dlatego Cię upewniłem w jakich wartościach...

Dawkę podniosłem w adaptacjach kanał 05 ,nie wiem czy mowimy o tym samym[quote name='Darev

Podnosiłem też dawkę startową niemożliwe, raczej dawkę na wolnych i podnieś ją jeszcze do max. 2,2

gdzie to jest w logach ?

U mnie jest coś kolo 3.8 , dlaczego mam podnieść? i jak to zrobić?

kanał 05 - dawka startowa - ok

dawka na wolnych - tak masz ok 3.8, możesz zwiększyć dawke autko lepiej się zbiera i ustawiamy w adaptacji kanał 01

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź,a taka zmiana nie sprawi że będe miał batorego za sobą? no i co z dwumasem-nie będzie obciążony zbytnio?I najważniejsze co ze zużyciem paliwa-lubię jak mi pali ok 5 l/100km :decayed:

Opublikowano

Zawsze możesz wrócić do tego co było, wystarczy komp z kabelkiem a nie skrzynia z narzędziami i dwa dni ustawiania.

Co do dawki startowej, którą ustawiałeś to niestety nie przedstawiłeś nam grupy 005, w której ta dawka się znajduje.

Opublikowano

No tak , w sumie racja:D, co do tej dawki to defaultowa wartość była 32768 - ja mieniłem na 33268.

Wracając do analizy logów, co sądzicie o korekcji na cylindrach?

Wydaje się że egr pracuje dobrze, a co z BS 011 jak dla mnie też ok.

Wyczyszczenie przepływki może pomóc?

Opublikowano

Wyczyszczenie przepływki może pomóc?

Pewnie tak, ale najpierw, w pierwszej kolejności i tylko tak nie inaczej, doprowadź do równego ładowania turbawki, czyli albo kierownice się rozrusza WD-40 albo turbo na stół...

jak to zrobisz to zapodaj logi dynamiczne robione pojedyńczo.

Opublikowano

Wracając do analizy logów, co sądzicie o korekcji na cylindrach

Korekcje w normie...

Zrob 5 prób 011 ale kazdą zaloguj pojedynczo i jak bedziesz wstawial to zaznacz ze ta pierwsza ta druga etc...

Pozdrawiam

Opublikowano

czyli albo kierownice się rozrusza WD-40

wd to sobie mozna w zamek w drzwiach nalać :polew:
Opublikowano

Logi postaram się zrobić za jakieś 2 tygodnie, bo będe na wsi więc kawałek drogi się znajdzie w miarę bezpiecznej i mało ruchliwej.

Jak na razie dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. :hi:

Opublikowano

czyli albo kierownice się rozrusza WD-40

wd to sobie mozna w zamek w drzwiach nalać :polew:

sztange też...

Opublikowano

czyli albo kierownice się rozrusza WD-40

wd to sobie mozna w zamek w drzwiach nalać :polew:

sztange też...

tez tylko po co , rozbierz turbine to zobaczysz ze lanie wd nie ma sensu

Opublikowano

czyli albo kierownice się rozrusza WD-40

wd to sobie mozna w zamek w drzwiach nalać :polew:

sztange też...

tez tylko po co , rozbierz turbine to zobaczysz ze lanie wd nie ma sensu

no i właśnie do rozbiórki turbawki potrzebne jest WD (czyt. wóde :drunk:)

Opublikowano

moze i WD , ale ja wole młotek :kox:, jak przystalo na vagowca :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...