Jarol Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Ja napisze dlaczego wybralem 1,9. Uzywam auta głównie do jazdy po mieści, tylko czasami gdzieś wyskocze w dalszą trase. Mozna powiedziec że 80% to miasto a 20% to trasa. Nie wyobrażam sobie jazdy z silniekeim 2,5 ponieważ koszty poruszania tym silnikiem byłby dużo wieksze. Mysle na samym paliwie oszczędzam rocznie około 3 tys zł ( rocznie robie około 25 tyś km) do tego wymiany oleju, filtrów, ubezpieczenie, rozrząd, naprawy w sumie nazbiera się z 5 tyś zł albo i więcej. Myślę, że powinieneś rozpatrzyć zakup Cinquecento. Tam dopiero by Ci sie nazbierało Mam Cinquecento z motorem 2,5
poziek Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Temat zrobił się targowiskiem więc żeby nie sadzić kropek przenoszę do działu godnego tej wielce wyrafinowanej dyskusji
julo23 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Jakie masz obroty przy tych 180? NIe gadaj glupot ze 1.9 pracuje przy 180 cichutenko :polew: :polew: To jest mega dobry silnik,ale nie na autostrade gdzie ciagle lecisz ze stala duza predkoscia Przy predkości 180km/h w 1,9 obroty silnika wynosza w okolicach 3600-3700. Jest to juz za duza predkość na ten silnk do jazdy przez kilkaset kilome0trów. Obroty przy 180km/h w seryjnym 1.9 130KM Widać wyraźnie że nie 3600-3700 tylko 3300. To jest granica na pograniczu utraty komfortu jazdy, przy 200km/h już jest nieco za głośno. Może ktoś wrzucić obroty z zawirusowanego 1.9 ?
truckmaniac Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Może ktoś wrzucić obroty z zawirusowanego 1.9 ? A przy wirusie ktoś zmienia przełożenia?
julo23 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 W sumie racja zaspany byłem
Dzo-Dzo Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 nie wiem czy to cos pomoze ale przy 200km\h mam 3,900 obrotów
Tomeks Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 bierz 2.5 zchipsuj i objedziesz każde zchipsowane 1.9 w B6 szukałbym BDH,bo ma Q a 200PS na pewno dłużej pojeździ w sześciu cylindrach niż w czterech
Bieniek Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 bierz 2.5 zchipsuj i objedziesz każde zchipsowane 1.9 Pewny jestes?? :naughty:
poziek Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 bierz 2.5 zchipsuj i objedziesz każde zchipsowane 1.9 też mógłbym się wdać w polemikę :gwizdanie: :tongue4:
KENOiX Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 bierz 2.5 zchipsuj i objedziesz każde zchipsowane 1.9 Pewny jestes?? :naughty: kolega miał na myśli pewnie tylko samego czipa. Pewnie, że z jakimiś ostro wyrezanymi mogły by być problemy... wątek uważam, że jest bez sensu wiadomo 2,5 prawie pod każdym względem lepsze jedynie koszty przemawiają za 1.9 no chyba że ktoś po prostu lubi klekoty
Piotrek98igo Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 ostro wyrezane 1.9tdi wciaga wentylatorem razem z kierowcy rajtuzami te 2,5 po czipsie
kamilo Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 ostro wyrezane 1.9tdi wciaga wentylatorem razem z kierowcy rajtuzami te 2,5 po czipsie ... ale równie ostro wyrezanego 2.5 już nie.
poziek Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 ... ale równie ostro wyrezanego 2.5 już nie. a da się 2,5 ostro wyrezać ?
Wąski Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 ... ale równie ostro wyrezanego 2.5 już nie. a da się 2,5 ostro wyrezać ? Poziek wszystko wyreza nawet :gwizdanie:
poziek Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 ... ale równie ostro wyrezanego 2.5 już nie. a da się 2,5 ostro wyrezać ? Poziek wszystko wyreza nawet :gwizdanie: to raczej boberek ja się gnojowozów nie tykam
julo23 Opublikowano 24 Października 2009 Opublikowano 24 Października 2009 Może ktoswrzuci fotke 2.5 jakie ma obroty przy 180 i 200 ? Bo o to mi chodziło rano ale z imprezy wracałem i zakręciłem się z tym 1.9 jedynie co może mnie obronić to fakt że była 5 :30
gregory Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Widzę, że temat się ciekawie rozwinął :> Odnośnie tych obrotów to zależne są one od tego czy skrzynia manual czu automat no i 5 czy 6 :gwizdanie: W automacie zawsze obroty są niższe przy tej samej prędkości niż w manualu.
AndyN Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 (...) Odnośnie tych obrotów to zależne są one od tego czy skrzynia manual czu automat no i 5 czy 6 :gwizdanie:(...) Oczywiście wszyscy doskonale wiemy, że 2,5 nie było w połączeniu ze skrzyniami 5-biegowymi. 1,9 były.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się