badboy99 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Witam mam pytanie co moze byc przyczyna dlugiego czasu nagrzewania sie silnika 2.5 tdi. Dodam ze nie dzialal mi wskaznik poziomu cieczy chlodzacej i mwymienilem czujnik niby pokazuje temp ale jak przejade jakies 20km to dopiero skoczy na temp 70 stopni. Z góry dzieki
nike21 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 uzyj moze termostat? vag pokazuje jakies bledy?
badboy99 Opublikowano 22 Października 2009 Autor Opublikowano 22 Października 2009 nie pokazuje zadnych bledow. Tez myslalem nad termostatem i zabieralem sie nawet do sprawdzenia jego ale nie moglem rozkminic gdzie on jest
nike21 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 nie pokazuje zadnych bledow. Tez myslalem nad termostatem i zabieralem sie nawet do sprawdzenia jego ale nie moglem rozkminic gdzie on jest musisz zwalic rozrzad zeby sie do niego dostac... jak bedziesz wymienial to tylko ori z ASO - ok 100zl
hipppek Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Taki urok silników V. u mnie też termostat za paskiem rozrządu:( i też do wymiany. na razie rozwiązałem problem kartonem na pół chłodnicy, a termostat wymienie jak bede robił rozrząd za jakieś pół roku.
badboy99 Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 no wlasnie taki urok i jak przysłoniles chlodnice kartonem to cos pomoglo??
Gość Mr. Axe Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Potwierdzam....mam to samo....przy temperaturze zewnętrznej koło 0 silnik mi się nagrzewa jakieś 10km jazdy i wymiana termostatu nic Ci nie pomoże. Sam kupiłem ori w aso i leży niepotrzebnie teraz w pudełku. Ten typ tak ma
Flyer Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Potwierdzam....mam to samo....przy temperaturze zewnętrznej koło 0 silnik mi się nagrzewa jakieś 10km jazdy i wymiana termostatu nic Ci nie pomoże. No ale przeciez to jest zupelnie normalne... mniejsze silniki jeszcze dluzej sie nagrzewaja [np. 1.9TDI]. Zapewne w lato nagrzewal Wam sie momentalnie?
Gość Mr. Axe Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 niewiem bo kupiłem 3 tyg temu
endriuu Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 zima przyszla tak gwaltownie, ze odczucie nagrzewania sie auta - tez wydaje sie niewspółmiernie długie. jest na to rada. nie ustawiac ogrzawania na 20 pare stopni od razu. ustawic na LO i dopiero jak wskazowka znajdzie sie na 70 - ustawic porzadana temp. szybciej sie nagrzeje.
badboy99 Opublikowano 23 Października 2009 Autor Opublikowano 23 Października 2009 ja tez nie moge powiedziec nic jak w lato sie on grzeje bo mam go od tygodnia ale spobuje z tym kartonem:D
Flyer Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Nie probuj z zadnymi kartonami... to nie jest Nysa, czy Żuk... proszę.
kubson Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Ja swoje Benzyniaki przyslanialem kartonem i pomoglo i nie widze w tym nic złego
chmielu Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 20km jazdy ? To nie jest normalne, u mnie po 3 min leci ciepłe powietrze z nawiewu a po 6-8 km mam 90 stopni na blacie. Pytanie czy rzeczywiście się nie grzeje czy tylko wskazówka źle pokazuje. Sprawdź VAG`iem czujniki opis mam tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html jeśli są ok to pozostaje termostat. Co do zasłaniania kartonem to rzeczywiście metoda rodem z Żuka, ale jeśli po zasłonięciu kartonem auto nagrzeje sie szybciej to znaczy że termostat nie trzyma płynu.
kubson Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 No wiem wtedy miałem padniete termostaty. Ale chodzi mi oto że troszke na padniety termostat takie w zime zawsze pomoże
Sysiek Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 U mnie tak u jak Chmiela po 2-3 minutach leci juz cieple powietrze a maks 10km i silnik osiaga temp. pod 90 stopni. Porownajcie sobie temp jaka pokazuje na liczniku z tym co pokazuje wam na klimatroniku pozycja 49
chmielu Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 No wiem wtedy miałem padniete termostaty. Ale chodzi mi oto że troszke na padniety termostat takie w zime zawsze pomoże Jestem jak najbardziej za, jeśli za chwile robisz rozrząd i wymiana termostatu będzie trwała 3 min to nie ma sensu dla samego termostatu rozbierać połowy auta i pchać się w koszty. Przysłaniasz kartonem, tylko z głową i sprawdzasz na wskaźniku czy się nie przegrzewa.
hipppek Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Ja wiem że oooo to nie żuk czy nysa:) ale karton sie sprawdza. Jedna rada dla kartoniarzy: tak wsadzajcie miedzy chłodnice, żeby wam nie spadł na dół (jakimś drutem umocować) bo kupa roboty z wyciągnięciem na wiosne:) wiem, bo przerabiałem w poprzednim autku.
nike21 Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 U mnie tak u jak Chmiela po 2-3 minutach leci juz cieple powietrze a maks 10km i silnik osiaga temp. pod 90 stopni. Porownajcie sobie temp jaka pokazuje na liczniku z tym co pokazuje wam na klimatroniku pozycja 49 mam dokladnie tak samo...
slaweq Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Ja wiem że oooo to nie żuk czy nysa:) ale karton sie sprawdza. Jedna rada dla kartoniarzy: tak wsadzajcie miedzy chłodnice, żeby wam nie spadł na dół (jakimś drutem umocować) bo kupa roboty z wyciągnięciem na wiosne:) wiem, bo przerabiałem w poprzednim autku. :OMG: U mnie ciepłe powiereze leci po 2-3 km a dobrze nagrzany silnik jest po ok 10 km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się