BROMKALUKASZ Opublikowano 24 Października 2009 Autor Opublikowano 24 Października 2009 Dzieki za podpowiedzi ale chyba zdecyduje sie na ATE komplet za 550zł Popatrzyłem troche po stronach i sztuka tarczy ate kosztuje ok 200zł tak że nie przepłace w tym sklepie http://www.allegro.pl/item784688456_tarcze_ate_powerdisc_klocki_passat_audi_a6_a4.html Dzieki za pomoc
A-rek Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 ja polecam komplet tarcz i klockow firmy Bosch
julo23 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Ja potrzebuje nowe tarcze i klocki na tył do B6. Chętnie kupie od kogoś z forum czekam na kontakt. Pozdro.
Dev Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 jakie masz tarcze z tyłu? 245 czy 255 mm? mam Otto Zimmermanny 245mm a klocki.... jakie tylko chcesz[br]Dopisany: 25 Październik 2009, 13:39_________________________________________________ Dzieki za podpowiedzi ale chyba zdecyduje sie na ATE komplet za 550zł Popatrzyłem troche po stronach i sztuka tarczy ate kosztuje ok 200zł tak że nie przepłace w tym sklepie http://www.allegro.pl/item784688456_tarcze_ate_powerdisc_klocki_passat_audi_a6_a4.html Dzieki za pomoc na Twoim miejscu jeszcze raz bym to wszystko dokładnie przemyslał :mysli: :mysli:
fly07 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Ja kupiłem tarcze ATE /260zł kpl/ i klocki BOSCH 140zł z czujnikami zużycia.
Dev Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Ja kupiłem tarcze ATE /260zł kpl/ i klocki BOSCH 140zł z czujnikami zużycia. jakie wrażenia ???????
fly07 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Ja kupiłem tarcze ATE /260zł kpl/ i klocki BOSCH 140zł z czujnikami zużycia. jakie wrażenia ??????? Zrobiłem na tym komplecie dopiero ok.500km. Ładnie się dotarły, nie piszczą i jak mi się wydaje nie są zbytnio pylące. Poprzednio miałem cały zestaw ORI, a na tym różnicy w hamowaniu nie widać. Jako całość może być. Już po fakcie zauważyłem u sąsiada taki sam zestaw w A6, więc jest to chyba dosyć częsta kombinacja.
siemian Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 ja jeżdze na Ate i jestem bardzo zadowolony. Mam wielu znajomych którzy montują takie tarcze i nigdy nie mieli z nimi kłopotów. Zresztą Ate robi tarcze dla Audi na pierwszy montaż a to chyba wystarczająca rekomendacja...
Dev Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 ja jeżdze na Ate i jestem bardzo zadowolony. Mam wielu znajomych którzy montują takie tarcze i nigdy nie mieli z nimi kłopotów. Zresztą Ate robi tarcze dla Audi na pierwszy montaż a to chyba wystarczająca rekomendacja... jasne że robi jako OE, Otto Zimmermann, Ferodo, Textar, Brembo też robi...... tylko weż pod uwagę element oryginalny i aftermarket, róznica jest bardzo widoczna
BROMKALUKASZ Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 Ja już mam mętlikw głowie jade dzis do znajomego mechanika i moze on mi coś dpradzi a moze nawet sam kupi bo cos mówił że ma duże rabaty w sklepie:)
siemian Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 wojtekce z forum jest mechanikiem i ma bardzo dobre ceny więc jakby co to napisz do niego.
Dev Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 przeciez napisalem Ci co masz kupic, na zestaw ktory podalem nigdy nie mialem zadnych reklamacji a wrecz odwrotnie byl chwalony PD-ki sobie od razu odpuść
BROMKALUKASZ Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Tarcze ATE Power disc: Średnica [mm]: 288 Grubość tarczy [mm]: 25,0 Minimalna grubość [mm]: 23 Typ tarczy: wentylowana Obróbka materiału: wysoko nawęglany Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą Ilość otworów: 5 Ilość otworów 2: 9 Średnica otworu [mm]: 112 Wysokość [mm]: 46,5 Średnica otworu centrującego [mm]: 68 Średnica wewnętrzna [mm]: 135 otwór o śr [mm]: 15,4 Strona pasowania: oś przednia dla numeru PR: 1LB;1LE Klocki tez firmy ATE: Szerokość [mm]: 156,3 Wysokość [mm]: 74 Grubość [mm]: 20,3 Czujnik zużycia: z czujnikiem zużycia Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 200 System hamulcowy: ATE Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01084/169 Strona pasowania: oś przednia dla numeru PR: 1LB;1LE;1LF;1LT Co myslicie o takim zestawie, mam nadzieje ze dobrze bo właśnie to kupiłem. Pozdro
Dev Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Tarcze ATE Power disc: Średnica [mm]: 288 Grubość tarczy [mm]: 25,0 Minimalna grubość [mm]: 23 Typ tarczy: wentylowana Obróbka materiału: wysoko nawęglany Powierzchnia: pokryty dodatkową warstwą Ilość otworów: 5 Ilość otworów 2: 9 Średnica otworu [mm]: 112 Wysokość [mm]: 46,5 Średnica otworu centrującego [mm]: 68 Średnica wewnętrzna [mm]: 135 otwór o śr [mm]: 15,4 Strona pasowania: oś przednia dla numeru PR: 1LB;1LE Klocki tez firmy ATE: Szerokość [mm]: 156,3 Wysokość [mm]: 74 Grubość [mm]: 20,3 Czujnik zużycia: z czujnikiem zużycia Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 200 System hamulcowy: ATE Oznaczenie kontrolne: E1 90R-01084/169 Strona pasowania: oś przednia dla numeru PR: 1LB;1LE;1LF;1LT Co myslicie o takim zestawie, mam nadzieje ze dobrze bo właśnie to kupiłem. Pozdro pojezdzisz, bedziesz wiedział....
BROMKALUKASZ Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 powiem tylko ze koszt wszystkiego to 500zł + przesyłka
boban Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Panowie mam w temacie pytanie, jakie największe tarcze wejdą na 15-tki? Czy można zakupic tarcze wwiercone, nacinane? czy polepszy to wlaściwości hamowania? Obecnie jestem niezadowolony z hamulców w moje niuni. Dzisiaj wieczorem kilka konkretnych hamowań na A4 i po hamulcach. Co proponujecie?
siemian Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 To zależy czy masz 15 stalowe czy alu. Jeśli alu to max będzie 288 czyli takie jak masz... W tacze nawiercane i nacinane się nie baw. Nie warto..
Jarol Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Dokładnie jak chcesz poprawic hamulce to tylko wymiana na większe.
Dev Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 W tarcze nawiercane się nie baw. Nie warto.. tutaj akurat sie nie zgodze, osobiście jeżdze na wierconych juz kilka lat (Brembo Serie Oro) i nigdy nie założe gładkich do tego dobre klocki i hamowanie aż miło powszechnie wiadomo, że większe tarcze i zaciski powodują wzrost skuteczności hamowania ale to dodatkowo zwiększa koszty ale również zwiększa masę nieresorowaną w aucie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się