Bart-S Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Wg mnie wszystko się zgadza - ale poczekajmy na opnię jakiegoś eksperta
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Z tym rozrządem to normalnie masakra Pisze do TOM77 zeby odwiedził wątek i sie wypowiedział.
kerad22 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 Panowie mam zamiar wymienić rozrząd ale nie mam pojęcia jakie części potrzebuje do mojego B6 AWX 2001r X - może coś oprócz rozrządu polecacie jak chociażby sprzęgło alternatora. Będę wdzięczny za pomoc
Pawlo 2004 Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 A czytałeś ten wątek?? bo wydaje mi sie, że nie Napisz PW do kolegi TOM77 z nr VIN auta a dostaniesz wiadomość co szczegółowo potrzebujesz z cenami których nie znajdziesz nigdzie. Tutaj masz mase zadowolonych klientów: http://www.a4-klub.pl/smf/czesci_w_super_cenach_z_hurtowni_duze_upusty_dla_klubowiczow-t30793.0.html Ja też do nich dołącze za kilka dni bo wszystko zamówiłem tzn: - kompletny rozrząd - graty do alternatora - olej filtry też raczej pojada od niego - a za kilka miesięcy tarcze i klicki na 4 koła. Polecam bo Tomek to równy gość i zna sie na rzeczy
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Paweł, z ciekawości - jaki olej wybrałeś?
Pawlo 2004 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Myślałem nad Motulem ale już 2 razy z rzędu miałem zalany Mobil 5-30 VW 505-01 więc nie ma sensu zmieniać skoro wszystko jest ok. Teraz też wybieram Mobil. Wymiana co 10-12 tys km i nic więcej.
Bart-S Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Skoro nic się nie dzieje to rzeczywiście lepiej pozostać przy sprawdzonym. U mnie w okresie zimowym zjadało 1L serwisowego Castrola LL - dlatego przesiadłem się za radą jarko4444 na Motula i jest gitarra
GRazny Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 odkąd kupiłem tylko Motul... i dopóki bazy nie zmienią to tak będzie...
Pawlo 2004 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Ja śmigam w UK po autostradach dzień w dzień do pracy 50km w jedną strone po 140km/h i od wymiany do wymiany na bagniecie nie ubywa a do tego jak jade do PL i 1400km robie w 15 godzin czyli auto bez odpoczynku z wyjatkiem małych postoi na kawke to nigdy się nie zdarzyło zeby mi po takiej trasie wypił olej. Jestem zadowolony więc nie będę zmieniał W A6 śmigałem na Castrolu magnatek i też było ok! A jest możliwe zeby na motulu chodził ciszej silnik?? czy to tylko takie opowieści Mam nadzieje, ze nie zgarniemy kropka za zmiane tematu z rozrządu na oliwe
GRazny Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 wątpię żeby chodził ciszej... pewnie sugestia... jak napisałem nie mam porównania bo od początku Motul...
Pawlo 2004 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 wątpię żeby chodził ciszej... pewnie sugestia... jak napisałem nie mam porównania bo od początku Motul... Tak jak ja nie mam porównania bo od początku Mobil A w A6 2003r było 2.5 TDI V6 Q i na kastrolu nie miałem problemów.
djwoda Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Witam, wszystkich. Chciałem trochę odświeżyć temat i zapytać jaka powinna być cena wymiany rozrządu z kompletem elementów. A4 B6 2004 AVF.
Pawlo 2004 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Mnie to uczyniło 850zł ale wymiane miałem praktycznie za darmo a cześci jakie wchodziły w skład to: - pasek rozrządu Conti 145 zł - rolka napinacza Ina 70 zł - rolka kierunkowa Ina 70 zł - pompa wody SKF 220 zł lub HEPU 170zł RAZEM: 505 zł lub 455 zł w zależności jaka pompe wody wybierzesz - sprzęgło jednokierukowe alt. Ina 120 zł - pasek wielorowkowy alt. i klimy Conti 60 zł - termostat Gates 35 zł - rolka prowadząca paska alt. Ina 65 zł RAZEM: 785 zł lub 735 zł do tej ceny dolicz jeszcze płyn chłodzący i robocizne. Wymiana moze być tańsza poniważ nie musisz wymieniać części które są wypisane w drugiej części poniewaz nie są one częścią rozrządu ale powinny być wymienione. Mam nadzieje ze nic nie pomyliłem
Proof Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Rozrząd tylko ori z ASO,komplet wszystkich części 1tys zł wraz z paskiem wielorowkowym,napinaczem i uszczelniaczami rozrządu i wału korbowego.
Pawlo 2004 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Rozrząd tylko ori z ASO,komplet Tak i za to samo co wymieniłem powyżej zapłacisz właśnie tysiąc złoty :gwizdanie: Ja jak i dziesiatki klubowiczów bierzemy części od klubowicza z forum i jeszcze nikt nie miał problemów więc po co przepłacać :gwizdanie: Tutaj grono zadowolonych klientów http://www.a4-klub.pl/smf/czesci_w_super_cenach_z_hurtowni_duze_upusty_dla_klubowiczow-t30793.0.html
Destiny007 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Wczoraj wymieniłem rozrząd o to lista Zestaw naprawczy z VW 457 zl popa wody VW 183 zł Termostat VW 116 zł Łożysko wentylatora 102 zł Pasek klimy 40 zl Napinacz paska 67 zł i części używane: napinacz z amorem 100 zł uszczelniacz 20 zl robocizna 300 zl Razem 1400 zł
bipi555 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 panowie ?? a jak jest w AVB, tez trzeba rozrzad zdemontowac , by wymienic termostat ????? ;(
dziadek Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 czy ktos mi moze sprawdzic po Vinie jaki zestaw kupic ( http://www.a4-klub.pl/smf/czesci_w_super_cenach_z_hurtowni_duze_upusty_dla_klubowiczow-t30793.0.html Tu kup i będziesz zadowolony i z dobraniem też nie będzie problemu :gwizdanie:
turzol Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Przyłącze się do tematu. Przymierzam sie do wymiany całego mechanizmu napinania paska alternatora. A właściwie pasków - bo z tego co widzę u mnie są 2 paski, gdyż mam napinacz starszego typu. Czy ktoś mógłby potwierdzić czy to prawidłowe nr części i komplet potrzebny do wymiany? 038 903 137 T pasek wielorowkowy 17,65x1432mm 038 260 849 A pasek wielorowkowy kompresor czynnika chłodn. 14,24x841mm Powyższe trochę jest mylące, chyba ze pierwszy jest dla aut bez AC, a drugi dla aut z AC? 038 145 299 A napinacz paska wielorowkowego 038 145 283 A uchwyt rolki prowadzącej 038 145 278 rolka odwracająca
Bart-S Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Za mną też 2-gi rozrząd (zdecydowałem się na ASO)... - 038 198 119 A (zestaw: pasek zębaty, rolka, napinacz) [456zł] - 038 121 011 JX (pompa wody - w przypadku tej części musiałem zwrócić starą) [168zł] Pasek zewnętrzny: - 03G 903 137 E (pasek wielorowkowy) [78zł] - 038 903 315 AH (napinacz paska wielorowkowego) [168zł] - 03G 145 276 (rolka odwracająca paska wielorowkowego) [112zł] RAZEM: 982zł (cześci) + 475zł (robocizna) = 1457zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się