Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Druga wymiana rozrządu w B6 AVF.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wg mnie wszystko się zgadza - ale poczekajmy na opnię jakiegoś eksperta :)

Opublikowano

Z tym rozrządem to normalnie masakra :wink4: Pisze do TOM77 zeby odwiedził wątek i sie wypowiedział.

Opublikowano

Panowie mam zamiar wymienić rozrząd ale nie mam pojęcia jakie części potrzebuje do mojego B6 AWX 2001r X - może coś oprócz rozrządu polecacie jak chociażby sprzęgło alternatora. Będę wdzięczny za pomoc

Opublikowano

A czytałeś ten wątek?? bo wydaje mi sie, że nie :)

Napisz PW do kolegi TOM77 z nr VIN auta a dostaniesz wiadomość co szczegółowo potrzebujesz z cenami których nie znajdziesz nigdzie.

Tutaj masz mase zadowolonych klientów:

http://www.a4-klub.pl/smf/czesci_w_super_cenach_z_hurtowni_duze_upusty_dla_klubowiczow-t30793.0.html

Ja też do nich dołącze za kilka dni bo wszystko zamówiłem tzn:

- kompletny rozrząd

- graty do alternatora

- olej filtry też raczej pojada od niego

- a za kilka miesięcy tarcze i klicki na 4 koła.

Polecam bo Tomek to równy gość i zna sie na rzeczy :good:

Opublikowano

Paweł, z ciekawości - jaki olej wybrałeś?

Opublikowano

Myślałem nad Motulem ale już 2 razy z rzędu miałem zalany Mobil 5-30 VW 505-01 więc nie ma sensu zmieniać skoro wszystko jest ok. Teraz też wybieram Mobil.

Wymiana co 10-12 tys km i nic więcej.

Opublikowano

Skoro nic się nie dzieje to rzeczywiście lepiej pozostać przy sprawdzonym. U mnie w okresie zimowym zjadało 1L serwisowego Castrola LL - dlatego przesiadłem się za radą jarko4444 na Motula i jest gitarra :wink4:

Opublikowano

odkąd kupiłem tylko Motul... i dopóki bazy nie zmienią to tak będzie...

Opublikowano

Ja śmigam w UK po autostradach dzień w dzień do pracy 50km w jedną strone po 140km/h i od wymiany do wymiany na bagniecie nie ubywa a do tego jak jade do PL i 1400km robie w 15 godzin czyli auto bez odpoczynku z wyjatkiem małych postoi na kawke to nigdy się nie zdarzyło zeby mi po takiej trasie wypił olej.

Jestem zadowolony więc nie będę zmieniał

W A6 śmigałem na Castrolu magnatek i też było ok!

A jest możliwe zeby na motulu chodził ciszej silnik?? :mysli: czy to tylko takie opowieści :)

Mam nadzieje, ze nie zgarniemy kropka za zmiane tematu z rozrządu na oliwe :przebiegly:

Opublikowano

wątpię żeby chodził ciszej... pewnie sugestia... jak napisałem nie mam porównania bo od początku Motul...

Opublikowano

wątpię żeby chodził ciszej... pewnie sugestia... jak napisałem nie mam porównania bo od początku Motul...

Tak jak ja nie mam porównania bo od początku Mobil :naughty:

A w A6 2003r było 2.5 TDI V6 Q i na kastrolu nie miałem problemów.

Opublikowano

Witam, wszystkich. Chciałem trochę odświeżyć temat i zapytać jaka powinna być cena wymiany rozrządu z kompletem elementów. A4 B6 2004 AVF.

Opublikowano

Mnie to uczyniło 850zł ale wymiane miałem praktycznie za darmo a cześci jakie wchodziły w skład to:

- pasek rozrządu Conti 145 zł

- rolka napinacza Ina 70 zł

- rolka kierunkowa Ina 70 zł

- pompa wody SKF 220 zł lub HEPU 170zł

RAZEM: 505 zł lub 455 zł w zależności jaka pompe wody wybierzesz :)

- sprzęgło jednokierukowe alt. Ina 120 zł

- pasek wielorowkowy alt. i klimy Conti 60 zł

- termostat Gates 35 zł

- rolka prowadząca paska alt. Ina 65 zł

RAZEM: 785 zł lub 735 zł

do tej ceny dolicz jeszcze płyn chłodzący i robocizne.

Wymiana moze być tańsza poniważ nie musisz wymieniać części które są wypisane w drugiej części poniewaz nie są one częścią rozrządu ale powinny być wymienione.

Mam nadzieje ze nic nie pomyliłem :wink4:

Opublikowano

Rozrząd tylko ori z ASO,komplet wszystkich części 1tys zł wraz z paskiem wielorowkowym,napinaczem i uszczelniaczami rozrządu i wału korbowego.

Opublikowano

Rozrząd tylko ori z ASO,komplet

Tak i za to samo co wymieniłem powyżej zapłacisz właśnie tysiąc złoty :gwizdanie:

Ja jak i dziesiatki klubowiczów bierzemy części od klubowicza z forum i jeszcze nikt nie miał problemów więc po co przepłacać :gwizdanie:

Tutaj grono zadowolonych klientów http://www.a4-klub.pl/smf/czesci_w_super_cenach_z_hurtowni_duze_upusty_dla_klubowiczow-t30793.0.html

Opublikowano

Wczoraj wymieniłem rozrząd o to lista

Zestaw naprawczy z VW 457 zl

popa wody VW 183 zł

Termostat VW 116 zł

Łożysko wentylatora 102 zł

Pasek klimy 40 zl

Napinacz paska 67 zł

i części używane:

napinacz z amorem 100 zł

uszczelniacz 20 zl

robocizna 300 zl

Razem 1400 zł

:hi:

Opublikowano

Przyłącze się do tematu.

Przymierzam sie do wymiany całego mechanizmu napinania paska alternatora. A właściwie pasków - bo z tego co widzę u mnie są 2 paski, gdyż mam napinacz starszego typu.

Czy ktoś mógłby potwierdzić czy to prawidłowe nr części i komplet potrzebny do wymiany?

038 903 137 T pasek wielorowkowy 17,65x1432mm

038 260 849 A pasek wielorowkowy kompresor czynnika chłodn. 14,24x841mm

Powyższe trochę jest mylące, chyba ze pierwszy jest dla aut bez AC, a drugi dla aut z AC?

038 145 299 A napinacz paska wielorowkowego

038 145 283 A uchwyt rolki prowadzącej

038 145 278 rolka odwracająca

Opublikowano

Za mną też 2-gi rozrząd (zdecydowałem się na ASO)...

- 038 198 119 A (zestaw: pasek zębaty, rolka, napinacz) [456zł]

- 038 121 011 JX (pompa wody - w przypadku tej części musiałem zwrócić starą) [168zł]

Pasek zewnętrzny:

- 03G 903 137 E (pasek wielorowkowy) [78zł]

- 038 903 315 AH (napinacz paska wielorowkowego) [168zł]

- 03G 145 276 (rolka odwracająca paska wielorowkowego) [112zł]

RAZEM: 982zł (cześci) + 475zł (robocizna) = 1457zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...