yacek66 Opublikowano 25 Października 2009 Opublikowano 25 Października 2009 Czy może mi ktoś powiedzieć jaka pompa wysokiego ciśnienia pasuje do mojego A4. Byłem w ASO i powiedzieli mi, że ma bardzo delikatny (ale ma!!!) przeciek. Powinienem ją wymienić i jak twierdzą w ASO mam przez to małe ciśnienie na pompkach a to powoduje, że silnik jest "mulasty" (i faktycznie jest trochę mulasty) i nie zbiera się jak należy. Stwierdzili to przy okazji wymiany rozrządu. Pytanko: Jaki kod fabryczny ma taka pompa - silnik AWX? Chcę kupic uzywkę bo nowa kosztuje 1300 zł,- + 200 zł,- robocizna
Sztomel Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 a w którym miejscu cieknie bo są do niej uszczelki przeznaczone tylko trzeba popytać np. w serwisie Skody - mają taniej i dobre zaplecze reparaturek niż serwis VW/AUDI albo na allegro : na pierwszej fotce masz uszczelkę od strony głowicy (czyli pompy podciśnienia) w postaci połączonych dwóch oringów a od strony pompy paliwa jedną uszczelkę pod pokrywą.
Bieniek Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Za uszczelke w aso taka blaszana placilem okolo 30zl.
Daimos Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Podczepiając się pod temat mam pytanie: od strony silnika są dwa rodzaje uszczelnienia, czy są one zamienne? Który rodzaj występuje w AJM?
wojtekce Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 AWX ma blaszaną uszczelkę [br]Dopisany: 26 Październik 2009, 11:01_________________________________________________aha a na drugiej fotce w poście sztomela jest uszczelka oringowa jaki ona ma nr. ?
Sztomel Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 na drugiej fotce w poście sztomela jest uszczelka oringowa jaki ona ma nr. ? ETKA w ogóle jej nie ujmuje jako część wymienną w związku z tym nie ma ona numeru.
wojtekce Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 na drugiej fotce w poście sztomela jest uszczelka oringowa jaki ona ma nr. ? ETKA w ogóle jej nie ujmuje jako część wymienną w związku z tym nie ma ona numeru. właśnie a taką uszczelkę potrzebuję
yacek66 Opublikowano 26 Października 2009 Autor Opublikowano 26 Października 2009 Sztomel widzę, że jesteś gość i znawca silników diesla!! czy w takim razie kupić można komplet uszczelek i poprostu je wymienić?? W ASO VW we Wroclawiu gościu poradził mi najpierw umyc silnik i pojeździć trochę a potem przyjechać na wymianę właśnie tej pompy. Oni chyba chcą mnie orżnąć!!!!!!! Jeżeli można wymienić uszczelki to po co wymieniać całą pompę za 1300 zł,- !!!!!!!!!!!!!!!!!! W związku z tym pyanie do ciebie Sztomel - czy takie uszczelki są dostępne w sprzdaży?? Pytam dlatego, żeby nie wyjść na idiotę jak chciałbym zrobić taką wymianę poza ASO czyli taniej.
Bieniek Opublikowano 26 Października 2009 Opublikowano 26 Października 2009 Jesli masz taka blaszana uszczelke to jest ona w sprzedazy.Koszt okolo 30zl. Watpie tylko,ze gubi cisnienie bo uszczelka nie jest szczelna...U mnie tez nie byla przez chwile i oprocz tego,ze cieklo to nic sie z autem nie dzialo...[br]Dopisany: 26 Październik 2009, 19:03_________________________________________________JA zamontowalem pompe od vw tourana.
Sztomel Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 W związku z tym pyanie do ciebie Sztomel - czy takie uszczelki są dostępne w sprzdaży?? Nie odpowiem bo nie sprawdzałem, nie posiadam w swoim VP pompy tandem więc nigdy nie byłem zainteresowany zestawem uszczelek do niej, o ile ASO lub sklepy np. InterCars mają zestaw uszczelek do niej od strony głowicy to z tą od dekla pompy paliwa będzie ciężko ale warto przeglądać np. allegro - może ktoś będzie miał do sprzedania.
Musashi Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 uszczelnienia pompy to nie wszystko, zdarzaja sie pekniecia korpusu
yacek66 Opublikowano 29 Października 2009 Autor Opublikowano 29 Października 2009 Proszę o podanie (jeżeli ktoś ma takie mozliwości) numeru katalogowego: --Pompa wysokiego ciśnienia do silnika AWX rok prod. 2003 (130 kM) Mam mozliwość kupienia na Allegro tylko nie znam numeru. PS. Może ktoś wie czy po odkręceniu osłony silnika będe mógło dczytać ten numer (zabierać sie za to??). Proszę o pilna odpowiedź.
wojtekce Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 nie dasz rady odczytać nr. pompa jest przykrecona z tyły głowicy najlepiej wymontować bo i tak to musisz zrobić
bolo73 Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 Pompa tandemowa AWX 2003r. 038 145 209E. Jeżeli numer pompy, którą zamierzasz kupić (a zwłaszcza litera na końcu) jest inny, podaj go, bardzo możliwe, że są zamienne.
yacek66 Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Czy mogę zastosować pompę tandemową o symbolu 038 145 209K ?? Pisaliście wyżej, że pasuje 038 145 209E. Podobno ta z literką K jest mniej awaryjna. Ktoś to może potwierdzić lub chociaż napisać, czy pasuje??[br]Dopisany: 01 Listopad 2009, 08:23_________________________________________________ AWX ma blaszaną uszczelkę [br]Dopisany: 26 Październik 2009, 11:01_________________________________________________aha a na drugiej fotce w poście sztomela jest uszczelka oringowa jaki ona ma nr. ? Nie wiem jaki ma numer katalogowy oring ale dziś zamówiłem w ASO Audi we Wrocławiu te oringi (komplet) - kosztuje 36 zł,- natomiast uszczelk blaszana do tej pompy kosztuje w ASO Audi 35 zł,-. Zamówiłem i jedno i drugi bo ciekło mi własnie z oringu :wallbash:
Dzo-Dzo Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Dziś odkrecilem pompe vacum - nie sadzilem ze tak szybko pojdzie i okazało sie ze nie mam jak tu koledzy tej metalowej uszczelki miedzy glowicą o tą pompą tandem moje pytanko czy zakupic taką i ją zainstalować czy wymienić same oringi i skrecić to z powrotem ? Panowie a macie numery tych uszczelek bo jutro mogl bym zamowic w aso ale jak zaczne im tlumaczyc to mogą nie zrozumiec ? Mam tak jak pompa po lewej stronie , a pompa jest o numerach 038 145 209 A
Dzo-Dzo Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 oki pompa kupiona uzywka za 200 zł zakup do niej nowych oringów w aso juz nie pamietam ale 35 zł tak mi sie wydeje tylko teraz mam pytanko czy istnieje mozliwosc zakupu w aso uszczelki od tego dekla ze tak napisze czarnego z drugie strony , tej uszczelki takiej powyginanej co tu po niektorzy sami sobie robili ? p.s po wymianie pompy hamulce są poprostu masakrycznie dobre :-)
Rogass Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Powinienem ją wymienić i jak twierdzą w ASO mam przez to małe ciśnienie na pompkach a to powoduje, że silnik jest "mulasty" A patrzyłeś jakie masz wartości na VAG-u ja mam -0,35 0,50 0,75 -0,25 Ponoć normą są odchyły wartości do +/- 1,50. Bo zmierzam do tego czy od sprawnego VACUM będą zależne te wartości czy nie.
Dzo-Dzo Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 no ja mam kolo 0,02 0,50 0,25 0,00 ale jeszcze zobacze zrobie logi tylko wedlug mnie te wartosci to sa w jakm stanie są pompki czyli jakie paliwo i tak dalej tak mnie sie osobiscie wydaje ale niech sie jeszcze spanky wypowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się