kroghot Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Witam mam problem z autem, mianowicie jak przyśpieszam to powyżej 130km/h wchodzi mi w tryb awaryjny i zaczyna mu brakować mocy. Zrobiłem logi nie wiem czy dobrze (choć czytałem tu FAQ) - jak coś źle proszę nie wyzywać tylko dać jakieś wskazówki a poprawię. Problem pewnie jest z turbiną ale w serwisie nie chcą mi tego zdiagnozować bo autko jest po chipe i twierdzą że nie mają takich możliwości Link do ściągnięcia logów w exelu (003, 008, 011) - http://mfi.pl/~bigi/LOG1.CSV a tu same 008 - http://mfi.pl/~bigi/LOG2.CSV
zibizab Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Przerób logi bo oczopląsu idzie dostać Za dużo turbina dmucha=przeładowanie
przemik Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Przeladowanie za.....biste... mechanizm VTG stoi... Logi nie przekonwertowane i zle zamieszczone - cos slabo czytales FAQ Lepiej nie rob juz logów bo grozi to urwaniem wirnika, w ogole ostroznie traktowalbym pedał akceleratora. Trzeba bedzie wyjac turbo i wyczyscic. Po tym zamiesc PORZĄDNIE KOMPLET LOGÓW - moze byc tak ze nieudolnie wykonana modyfikacja narobila Ci bałaganu. Pozdrawiam
kroghot Opublikowano 28 Października 2009 Autor Opublikowano 28 Października 2009 upss przepraszam - tu jest już ładnie - http://www.gpwinfo.pl/auto/log_new.xls http://www.gpwinfo.pl/auto/logi_2.xls Bardzo ważne dla mnie bo w piątek będę daleko jechał - czy w ogóle mogę jechać czy lepiej nie. Jak już mogę to jaką jazdę preferujecie na taki stan auta?? Z góry dziękuje za pomoc
przemik Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 W sumie to mozna jezdzic nawet dalej jechac ale bez mocnego wciskania pedału w podloge a jesli juz to na krotko... Jak najszybciej trzeba uzdatnic kierownice VTG do dzialania...czyt. wyczyscic sprezarke. Pozdrawiam
odzim Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 mozesz jechac ale nie wciskaj gazu do pelna , gora do polowy a jak wrocisz umow sie gdzies na czyszczenie turbiny , nie myl z regeneracja
kroghot Opublikowano 28 Października 2009 Autor Opublikowano 28 Października 2009 tu podam jeszcze jednego loga gdzie nie wpadł w notlauf - poszedł pięknie do 5tyś obrotów http://www.gpwinfo.pl/auto/log_3.xls
spanky Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 - moze byc tak ze nieudolnie wykonana modyfikacja narobila Ci bałaganu. modyfikacja wyglada OK ... tu podam jeszcze jednego loga gdzie nie wpadł w notlauf - poszedł pięknie do 5tyś obrotów http://www.gpwinfo.pl/auto/log_3.xls zaczales jezdzic jak nalezy [czyt.dynamicznie] to i turbo sie rozruszalo .... stad brak trybu awaryjnego choc turbo dmucha na jego granicy ...
kroghot Opublikowano 28 Października 2009 Autor Opublikowano 28 Października 2009 proszę napisać mi prostym językiem co mam zrobić z wiązku z tym. Jakaś konkretna naprawa (jaka i co naprawiać) I czy mogę jechać 600km - jeśli tak to czy mam mu dawać w rurę czy lepiej oszczędzać autko do naprawy. jedni piszą że jak będę dawał buta to się wszystko samo wyczyści ale nie wiem ile w tym prawdy. Proszę mi to wytłumaczyć
spanky Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 najlepiej wywalic turbo na stol i wyczyscic ... p.s nikt Ci nie zagwarantuje ze przez 600 km wirnik w turbo sie nie ukreci ... ale pewnie jezdziles z tym problemem kilka tysiecy km to i 600 wytrzyma .... wrozek tutaj nie ma ... [choc czasami mam wrazenie ze sa ... ]
odzim Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 proszę napisać mi prostym językiem co mam zrobić z wiązku z tym. Jakaś konkretna naprawa (jaka i co naprawiać) I czy mogę jechać 600km - jeśli tak to czy mam mu dawać w rurę czy lepiej oszczędzać autko do naprawy. jedni piszą że jak będę dawał buta to się wszystko samo wyczyści ale nie wiem ile w tym prawdy. Proszę mi to wytłumaczyć ja osobiscie bym jechał ale nie butowal,Ci którzy pisza ze da sie to rozruszac butujac auto maja racje ale nie w twoim przypadku , u ciebie czyszczenie turbo ,jest u nas poradnik przez przemika zalozony w warsztacie, przeczytaj na czym to polega zeby jakis mechanior cie nie przekrecił ,pozdro
kroghot Opublikowano 29 Października 2009 Autor Opublikowano 29 Października 2009 a proszę mi napisać jaka jest przyczyna takiego stanu turbiny??
odzim Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 moga być różne , najczesciej niejezdzenie dynamiczne z biegiem czasu zanieczyszczaja sie kierownice w turbinie sadza i zapiekaja od goraca , lejace wtryski , niespalanie sie mieszanki do konca itp 50%albo wiecej uzytkownikow turbin vtg ma takie bromlemy wczesnij lub pózniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się