Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analize logów - brak mocy powyżej 130km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z autem, mianowicie jak przyśpieszam to powyżej 130km/h wchodzi mi w tryb awaryjny i zaczyna mu brakować mocy.

Zrobiłem logi nie wiem czy dobrze (choć czytałem tu FAQ) - jak coś źle proszę nie wyzywać tylko dać jakieś wskazówki a poprawię.

Problem pewnie jest z turbiną ale w serwisie nie chcą mi tego zdiagnozować bo autko jest po chipe i twierdzą że nie mają takich możliwości

Link do ściągnięcia logów w exelu (003, 008, 011) - http://mfi.pl/~bigi/LOG1.CSV

a tu same 008 - http://mfi.pl/~bigi/LOG2.CSV

Opublikowano

Przeladowanie za.....biste... mechanizm VTG stoi...

Logi nie przekonwertowane i zle zamieszczone - cos slabo czytales FAQ :wink4:

Lepiej nie rob juz logów bo grozi to urwaniem wirnika, w ogole ostroznie traktowalbym pedał akceleratora.

Trzeba bedzie wyjac turbo i wyczyscic.

Po tym zamiesc PORZĄDNIE KOMPLET LOGÓW - moze byc tak ze nieudolnie wykonana modyfikacja narobila Ci bałaganu.

Pozdrawiam

Opublikowano

W sumie to mozna jezdzic nawet dalej jechac ale bez mocnego wciskania pedału w podloge a jesli juz to na krotko...

Jak najszybciej trzeba uzdatnic kierownice VTG do dzialania...czyt. wyczyscic sprezarke.

Pozdrawiam

Opublikowano

mozesz jechac ale nie wciskaj gazu do pelna , gora do polowy a jak wrocisz umow sie gdzies na czyszczenie turbiny , nie myl z regeneracja

Opublikowano

- moze byc tak ze nieudolnie wykonana modyfikacja narobila Ci bałaganu.

modyfikacja wyglada OK ... :wink4:

tu podam jeszcze jednego loga gdzie nie wpadł w notlauf - poszedł pięknie do 5tyś obrotów

http://www.gpwinfo.pl/auto/log_3.xls

zaczales jezdzic jak nalezy [czyt.dynamicznie] to i turbo sie rozruszalo .... stad brak trybu awaryjnego choc turbo dmucha na jego granicy ...

Opublikowano

proszę napisać mi prostym językiem co mam zrobić z wiązku z tym. Jakaś konkretna naprawa (jaka i co naprawiać)

I czy mogę jechać 600km - jeśli tak to czy mam mu dawać w rurę czy lepiej oszczędzać autko do naprawy.

jedni piszą że jak będę dawał buta to się wszystko samo wyczyści ale nie wiem ile w tym prawdy.

Proszę mi to wytłumaczyć

Opublikowano

najlepiej wywalic turbo na stol i wyczyscic ...

p.s nikt Ci nie zagwarantuje ze przez 600 km wirnik w turbo sie nie ukreci ... ale pewnie jezdziles z tym problemem kilka tysiecy km to i 600 wytrzyma .... wrozek tutaj nie ma ... [choc czasami mam wrazenie ze sa ... :wink4:]

Opublikowano

proszę napisać mi prostym językiem co mam zrobić z wiązku z tym. Jakaś konkretna naprawa (jaka i co naprawiać)

I czy mogę jechać 600km - jeśli tak to czy mam mu dawać w rurę czy lepiej oszczędzać autko do naprawy.

jedni piszą że jak będę dawał buta to się wszystko samo wyczyści ale nie wiem ile w tym prawdy.

Proszę mi to wytłumaczyć

ja osobiscie bym jechał ale nie butowal,Ci którzy pisza ze da sie to rozruszac butujac auto maja racje ale nie w twoim przypadku , u ciebie czyszczenie turbo ,jest u nas poradnik przez przemika zalozony w warsztacie, przeczytaj na czym to polega zeby jakis mechanior cie nie przekrecił ,pozdro
Opublikowano

moga być różne , najczesciej niejezdzenie dynamiczne z biegiem czasu zanieczyszczaja sie kierownice w turbinie sadza i zapiekaja od goraca , lejace wtryski , niespalanie sie mieszanki do konca itp 50%albo wiecej uzytkownikow turbin vtg ma takie bromlemy wczesnij lub pózniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...