mamci 0 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witam, Może pytanie trochę "laickie" ale jak w temacie: co lepsze pod względem osiągów? Wiadomo v6 - dźwięk i ogólna kulturka pracy biją 1.8, ale mowa tu o osiągach. Który z nich lepiej się zbiera, lepiej przyspiesza. Domyślam się, że odpowiedzi będzie tyle za i tyle przeciw co użytkowników tych poszczególnych jednostek, ale prosiłbym o jakąś obiektywną ocenę. Oczywiście mowa tu o "ośce". Pomińmy także "łącznika" pomiędzy kierownicą, a asfaltem. Ze wszystkich możliwych danych technicznych jakie znalazłem w sieci wynika, że to jednak AJL ma lepsze osiągi (0-100, moment, PS, itp.) Pytanie kieruje tak z "głupia franz" w wyniku sprzeczki ze znajomym. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 2.6 to zabytek konstrukcyjny.AJL'em objeżdżasz go spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 1.8 turbo wiem coś, miałem wcześniej 2.6 chodzi ładnie ale taki trochę muł z niego, co innego jeśli chodzi o awaryjność i wytrzymałość, tu wydaje mi się 2.6 duuuużo lepszą jednostką, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 pod wieloma względami nawet 2.4 jest lepsze od 2.6 pomijam tutaj AJL-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterra 0 Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Moja rada z obserwacji co poczyniają moi ziomkowie z Gliwickich 1,8 T to silniki bardzo podatne na znaczne podnoszenie mocy polecam oglądnięcie kolegi o nicku: gregory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrek 0 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Wydaje mi się że porównywanie silników 150 i 180KM nie ma większego sensu. Co innego ABC i AEB przynajmniej moc ta sama... Swoją drogą jak wypada takie porównanie? Proszę tylko o opinie tych którzy takimi autami jeździli - bo pisanie mój jest najlepszy, bo taki mam, nie ma sensu... PS. Mój ABC jest najlepszy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Moim zdaniem moment obrotowy dostępny praktycznie z samego dołu zdecydownie wygrywa z kultura pracy.. inni znowu będą za wytrzymałoscia wolnnossaka niż za "wysilona" jednostką - jedny słowem zalezy czego oczekujesz od auta.. jestem za turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 2.6 to starsza konstrukcja i nie pisz kolego ze zabytek bo 2,4 i 2,8 to rozbudowa 2,6 a nie nowe silniki, ja bym szukał ładnegio ale v6 2.4 lub 2.8 30 v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omario 0 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 witam ja stawiam na AJL bo sam nim jezdze od roku poczatkowo mialem problem z doladowaniem ale teraz chodzi jak burza hehe a i spalanie nie masakrycznie wielkie silnik elastyczny i kreci sie do prawie 7000 AJL rzadzi !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajhman 0 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 miałem abc w 80 b4 avant quattro a teraz jest aeb 1,8t w a4 po chipie na 180 ps. ABC troszke muł jak na ta pojemność, skoda superb 2.0 tdi przy 200 kmh zaczęła mi odjeżdżać powoli do przodu , ale za to bardzo elastyczny praktycznie od 1200 obr silniczek ładnie ciągnął. Za to aeb ma turbodziure, lecz na wyższych obrotach lata... po pomiarach 7,3s do 100kmh wyszło, mazda cx7 260ps została powolutku z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Dzwiek V6 bezcenny ,2.6-bezawaryjny i tani w utrzymaniu,tylko zmiana oleju i do przodu,1,8 T napewno lepszy ale trzeba sie liczyc z turbina i innymi gratami zwiazanymi z doladowaniem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 wajhman - chyba sie nogą odpychałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wajhman 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 wajhman - chyba sie nogą odpychałeś nie wiem z czego się nabijasz, cx7 260 ps ma przyśpieszenie 8s do 100 wg danych producenta. A mój aeb po chipie schodzi do 7,3s Nie wierzysz to nie, ja wiem jak jest informuje i nie ściemniam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy_jelcz 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Widzę kilku zwolenników AJL-a. Brat mój ma identyczna jak ja tylko 2.8i jakie moje porównanie 1.8T 180 koni i 2.8 190? Idą niemal identycznie, średnie spalanie 1.8T ok 10 litrów a 2.8 ok 15 litrów. Przy większym obciążeniu górę bierze 2.8 oraz plus że nie ma turbo dziury. Do tego 2.8 ma fajny dźwięk. Osiągami są porównywalne bo 2.8 jest cięższy. Każdy wybiera co chce i na co go stać. Ogólnie z AJL-a jestem cholernie zadowolony a jeżdżę już ok 2 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 1.8T lub 2.8 quattro 2.6 sobie odpuśc..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 1.8T lub 2.8 quattro 2.6 sobie odpuśc..... 1.8T albo 2.4 :good: oczywiście wszystko w Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamci 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 1.8T lub 2.8 quattro 2.6 sobie odpuśc..... hehe odpuszczać nie mam co bo od roku jest AJL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 1.8T lub 2.8 quattro 2.6 sobie odpuśc..... hehe odpuszczać nie mam co bo od roku jest AJL od roku? albo ja jestem idiotą albo Ty nie pamiętasz kiedy kupiłeś auto 28 Październik 2009, 22:57 założyłeś ten temat :gwizdanie: ale to nic, ważne że dobrze wybrałeś bo osiągi lepsze a spalanie mniejsze niż w 2.4/2.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamci 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 1.8T lub 2.8 quattro 2.6 sobie odpuśc..... hehe odpuszczać nie mam co bo od roku jest AJL od roku? albo ja jestem idiotą albo Ty nie pamiętasz kiedy kupiłeś auto 28 Październik 2009, 22:57 założyłeś ten temat :gwizdanie: ale to nic, ważne że dobrze wybrałeś bo osiągi lepsze a spalanie mniejsze niż w 2.4/2.6 tak tak temat zalożony w październiku 2009, a auto kupiłem w marcu 2009 - napisałem wyraźnie "Pytanie kieruje tak z "głupia franz" w wyniku sprzeczki ze znajomym." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 zmien znajomych :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się