Thom4s Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 No mam zamiar się pojawić. Ostatnio miałem przyjechać ale samochód był w modzony.
Remik-A4 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Tak, hamulce podstawa. no wlasnie bo te ori sa zdecydowanie za slabe :gwizdanie: Ja przy swojej 182KM jakis roku temu przelecialem prawie przez rado dobrze, ze byla 6:00 rano i nikogo na drodze nie bylo jedna felge zalatwilem na kat prosty i musialem dokupic caly komplet bo na szt. juz nie bylo NIE OPLACA SIE OSZCZEDZAC NA HAMULCACH :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 NIE OPLACA SIE OSZCZEDZAC NA HAMULCACH :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: To na pewno i już zdążyłem się o tym przekonać. :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Bierz hamulce od SID'a. To jeden z moich lepszych modow... hamuje w kazdej sytuacji bez zadnego stresu, ze sporym zapasem. Jak mialem 2.5TDI, to raz przyszlo mi hamowac z 200kmh do zera na ekspresowce i ledwo ledwo... az mialem kupe w majtkach :gwizdanie:
Remik-A4 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 jak pod te rado co wszesniej wspomnialem podchodzilem przy 160km/h i walnolem prawym kolem w kraweznik moze przy 50-60km/h maly lot :gwizdanie: przez wysepke i cyk na drugi pas... ufff dobrze, ze wogole byl
Flyer Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 No Ty masz 288mm, wiec to w ogole dramat...
Remik-A4 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 wlasnie dlatego w tyg. zmnieniam na dlugo oczekiwany zestaw S4 345mm i polecam zrobic to samo Tomkowi :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Ja też mam 288mm, więc za ciekawie przy większych prędkościach nie jest. Aha Remik, Magnaflow trochę głośna jest. :gwizdanie: Jak dla mnie trochę za głośna.
Remik-A4 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 co bedziesz robil ? jak cos to biore 2 tylne tosty za rozsadna cene
Thom4s Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Przerobie tłumiki, a konkretnie sam wkład. Robię długie trasy i takie buczenie raczej nie dla mnie jest.
Remik-A4 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 dlugie trasy to zrozumiale :gwizdanie: dlatego dla mnie nr.1 jest milltek aaaaaaaa :kox: Tylko cena 660 funtow :gwizdanie: - http://cgi.ebay.co.uk/MILLTEK-CAT-BACK-SYSTEM-AUDI-A4-1-8T-B6-2WD-01-05-/280538764152?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item415169d378 Jak wiesz bylem juz w firmie Longlife - http://www.longlife.co.uk/gallery/pics/Default.aspx maja 5 brzmien wiec pewnie cos wybiore pod brzmienie millteka wyjdzie taniej za custom cat-back wybiore koncowki rozmiar ukladu itp. Do tego beda jeszcze gratisy jako reklama firmy czyli -100, -150, ??? funtow :gwizdanie: $$$ Szefa nie bylo i wiecej sie nie dalo na tel. ale jak zobaczy takiego " resoraka " jak Czarna to moze 200 zrzuci ps. kolega z forum w UK dostal rabat od Blueflame :good: na 450 funtow :gwizdanie: bo robil caly uklad z katem i DP - cena 950 funtow :gwizdanie: ma tez ten model co ja Wracajac do Longlife... tu masz millteka w A3 2.0T - a mnie nawet sie bardziej podoba Longlife u tego A3 2.0 FSI- Szoda, ze jeszcze nie maja filmiku z A4 B6 - moze wkrotce jak zredukuja cene o 150-200 funtow normalna cena za cat back jest 490 funtow :gwizdanie: [br]Dopisany: 18 Styczeń 2011, 22:39_________________________________________________tu masz np. brzmienie ( 5 roznych do wyboru) sredni sport [br]Dopisany: 18 Styczeń 2011, 22:43_________________________________________________nawet Fiacik HGT tez 20V chodzi :kox: tyle, ze tu jest pelny uklad z katem i DP
Kierownik Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 No mam zamiar się pojawić. Ostatnio miałem przyjechać ale samochód był w modzony. najbliższy spot w bydgoszczy jest 8.02 , a zreszta i tak pewnie bedzie cos organizowane szybciej... więc zachęcam do śledzenia wątku , a zeby nie bylo off topa Ładne auto :>
Thom4s Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Byłem dziś we Wrocławiu, zrobiłem ponad 700KM w dwie strony i jest za głośno W przyszłym tygodniu przerabiam tłumiki. Jestem na maxa zjebany jeżdżeniem po polskich drogach. Dżungla z kraterami i kaskaderami amatorami.
Młody_drog Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Byłem dziś we Wrocławiu, zrobiłem ponad 700KM w dwie strony i jest za głośno W przyszłym tygodniu przerabiam tłumiki. Jestem na maxa zjebany jeżdżeniem po polskich drogach. Dżungla z kraterami i kaskaderami amatorami. Ja też 2 tygodnie pojeździłem i już chciałem wrócić do siebie hehe wariaci, po co aż tak zapier...ć każda dłuższa prosta to 4-5 aut Cie wyprzedzi... Ograniczenie 90, jadę 110 a tu i tak się pchają mistrzowie... A tu w Irlandii to na odwrót, ograniczenie do 100, ludzie jadą 80 i ich wyprzedzam to mrugają, trąbią i patrzą jak na debila hehehe
Remik-A4 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Ja też 2 tygodnie pojeździłem i już chciałem wrócić do siebie hehe wariaci, po co aż tak zapier...ć każda dłuższa prosta to 4-5 aut Cie wyprzedzi... Ograniczenie 90, jadę 110 a tu i tak się pchają mistrzowie... A tu w Irlandii to na odwrót, ograniczenie do 100, ludzie jadą 80 i ich wyprzedzam to mrugają, trąbią i patrzą jak na debila hehehe w UK dokladnie tak samo Health and Safety
Wandej Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 A tak gada mój wydech. Chyba widziałem małe marchewki
leon_stalowawola Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 piiiiknie gra jak chcesz mam zaworka valve od tt 225 bedzie czasem sykniecie słychać :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się