aju Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 TY to pewnie znajdziesz jakiś licznik, fotele czy inną naklejkę Karolu
Daras Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 no nie powiem, juz mysle o zakupie pewnych diwajsów zastanawia mnie tylko, czy montaz turbulum od AWX i montaz wtryskow np od ASV daje tylko ok 10KM? mowa oczywiscie o wystrojeniu na bezpiecznym poziomie... tyle zauwazylem np na przykladzie auta Kowiego. myslalem ze mozna celowac juz w moce rzedu 155-156KM i moment w okolicach 350Nm. poczatkowo chcialem wsadzic najpierw wtryski a pozniej turbulum ale co z tego jak same wtryski zrobia tylko dym bo turbo nie da rady, i na odwrot, co z tego ze turbo bedzie dmuchac jak nie bedzie paliwa takze chyba obydwa diwajsy za jednym zamachem i z glowy... ale przed tym wszystkim jako pol srodek damy nadkole od S4, a jakos pod koniec IC-ek wiekszy...
Michał Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 AVG plus turbo AWX i wtryski 0.216/0.230 powinno bez problemu dać bezpieczne 150/160km i ponad 320Nm, oczywiście do tego nowy IC i pierdoły typu właśnie nadkole s4
Kowi87 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 no nie powiem, juz mysle o zakupie pewnych diwajsów zastanawia mnie tylko, czy montaz turbulum od AWX i montaz wtryskow np od ASV daje tylko ok 10KM? mowa oczywiscie o wystrojeniu na bezpiecznym poziomie... tyle zauwazylem np na przykladzie auta Kowiego. myslalem ze mozna celowac juz w moce rzedu 155-156KM i moment w okolicach 350Nm. poczatkowo chcialem wsadzic najpierw wtryski a pozniej turbulum ale co z tego jak same wtryski zrobia tylko dym bo turbo nie da rady, i na odwrot, co z tego ze turbo bedzie dmuchac jak nie bedzie paliwa takze chyba obydwa diwajsy za jednym zamachem i z glowy... ale przed tym wszystkim jako pol srodek damy nadkole od S4, a jakos pod koniec IC-ek wiekszy... Moim sie nie sugeruj jeszcze nie był wystrojony na finito, w styczniu zrobie ostateczny program, jak masz zamair wymieniac graty zrób wszystko na raz i dopiero pojedź na korekte taki setupik co mówisz powinien dać do ~~ 170km
Daras Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 AVG plus turbo AWX i wtryski 0.216/0.230 powinno bez problemu dać bezpieczne 150/160km i ponad 320Nm, oczywiście do tego nowy IC i pierdoły typu właśnie nadkole s4 no moc by byla ok, w koncu to tylko 10-15KM wiecej od tego co mam teraz ale na momencik po cichu licze tak pod 340-350 zebym sie tylko nie przeliczyl :> w styczniu zrobie ostateczny program bede czekal na wyniki gdzie stroisz swoja niunie? jak masz zamair wymieniac graty zrób wszystko na raz i dopiero pojedź na korekte wydaje mi sie ze lepiej bedzie opoznic ciutek cala operacje, ale jak juz grzebac to turbulum i wtryski za jednym razem :gwizdanie: P.S panowie, jak sprawdzic czy mam u siebie B1E? wydaje mi sie ze moja niunia jest troche nizsza od niektorych A4 wiec stad moje pytanie... podejrzewam ze moge to sprawdzic po kolorze sprezyn (kropek) i na wlepie. wiec w ktorym miejscu na wlepie patrzec i jakie kolory kropek powinny byc na sprezynach? dodam ze amorki mam oryginalne VW Audi a sa koloru czerwonego...
Michał Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Na wlepie w książce serwisowej albo w bagażniku, w kodach wyposażenia szukaj skrótów: 1BA, 1BE lub 1BV. (to ostatnie mało prawdopodobne)
Daras Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 ha! bylem, poszukalem i znalazlem jak byk 1BE ile to? -20mm?
Michał Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 ha! bylem, poszukalem i znalazlem jak byk 1BE ile to? -20mm? dokładnie [br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 14:11_________________________________________________tak mi się teraz rzuciło w oczy, sam przyklejałeś znaczki "a4" i "1,9tdi" na klapie? bo w poliftach powinny być niżej... tylko żeby nie było że się czepiam
Daras Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 tak mi się teraz rzuciło w oczy, sam przyklejałeś znaczki "a4" i "1,9tdi" na klapie? bo w poliftach powinny być niżej... tylko żeby nie było że się czepiam tak kupilem... i wiem ze powinny byc nizej, mniej wiecej na wysokosci rejestracji. ale auto chyba wyszlo bez oznaczen i ktos nieudolnie doklejal bo auto 100% nielakierowane chyba ze...
Daras Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 mały update poniżej dwie foty na nowych felach. wg mnie 16-stka przy 1BE nie wygląda tak źle sory za jakość zdjęć, ale robione phonem. [/url] po felach nastąpił mały update audio. na pokład wjechała Alpinka 9812rr z czerwonym podświetleniem, drzwi wygłuszone a w ich miejsce 16-stki Dego z tweetami w miejscach oryginalnych. następny setup audio to wzmak 4-ro kanałowy podpięty pod przód i pod skrzynke która być może niedługo zagości w związku z tym że sie ociepliło a program był robiony zimą, niunia zaczęła troche kopcić. ale to nic, w planach jest FMIC i w najbliższym czasie będzie montowany. potem 0.216 i korekta programu [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2010, 23:40_________________________________________________byłem dziś u klimaciarza i okazalo sie ze wiatrak klimy odmówił współpracy... trzeba zanabyć nowy
joker-lukasz Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 widać że zadbana sztuka wykresik do pozazdroszczenia większe alu dawaj 18"
Daras Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 trzeba odkopać kotlecika zanabyty drogą kupna licznik z pełnym fisem (znaleźć do diesla, z białym podświetleniem i z fisem - tragedia ) - na dniach montaż. oprócz tego, niedawno wymieniłem termostacik, w koncu ładnie trzyma temperaturke P.S niedawno minął rok od zakupu niuni... pyknięte prawie 30tyś km bezawaryjnie. oby tak dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się