Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] moja silver niunia ;) B5 TDI 00r - nowe zmiany - str. 3


Daras

Rekomendowane odpowiedzi

TY to pewnie znajdziesz jakiś licznik, fotele czy inną naklejkę Karolu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie powiem, juz mysle o zakupie pewnych diwajsów :decayed:

zastanawia mnie tylko, czy montaz turbulum od AWX i montaz wtryskow np od ASV daje tylko ok 10KM? mowa oczywiscie o wystrojeniu na bezpiecznym poziomie... tyle zauwazylem np na przykladzie auta Kowiego. myslalem ze mozna celowac juz w moce rzedu 155-156KM i moment w okolicach 350Nm.

poczatkowo chcialem wsadzic najpierw wtryski a pozniej turbulum ale co z tego jak same wtryski zrobia tylko dym bo turbo nie da rady, i na odwrot, co z tego ze turbo bedzie dmuchac jak nie bedzie paliwa ;) takze chyba obydwa diwajsy za jednym zamachem i z glowy... :P

ale przed tym wszystkim jako pol srodek damy nadkole od S4, a jakos pod koniec IC-ek wiekszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVG plus turbo AWX i wtryski 0.216/0.230 powinno bez problemu dać bezpieczne 150/160km i ponad 320Nm, oczywiście do tego nowy IC i pierdoły typu właśnie nadkole s4 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie powiem, juz mysle o zakupie pewnych diwajsów :decayed:

zastanawia mnie tylko, czy montaz turbulum od AWX i montaz wtryskow np od ASV daje tylko ok 10KM? mowa oczywiscie o wystrojeniu na bezpiecznym poziomie... tyle zauwazylem np na przykladzie auta Kowiego. myslalem ze mozna celowac juz w moce rzedu 155-156KM i moment w okolicach 350Nm.

poczatkowo chcialem wsadzic najpierw wtryski a pozniej turbulum ale co z tego jak same wtryski zrobia tylko dym bo turbo nie da rady, i na odwrot, co z tego ze turbo bedzie dmuchac jak nie bedzie paliwa ;) takze chyba obydwa diwajsy za jednym zamachem i z glowy... :P

ale przed tym wszystkim jako pol srodek damy nadkole od S4, a jakos pod koniec IC-ek wiekszy...

Moim sie nie sugeruj jeszcze nie był wystrojony na finito, w styczniu zrobie ostateczny program, jak masz zamair wymieniac graty zrób wszystko na raz i dopiero pojedź na korekte :good: taki setupik co mówisz powinien dać do ~~ 170km

:evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVG plus turbo AWX i wtryski 0.216/0.230 powinno bez problemu dać bezpieczne 150/160km i ponad 320Nm, oczywiście do tego nowy IC i pierdoły typu właśnie nadkole s4 :wink4:

no moc by byla ok, w koncu to tylko 10-15KM wiecej od tego co mam teraz :) ale na momencik po cichu licze tak pod 340-350 :przebiegly: zebym sie tylko nie przeliczyl :>

w styczniu zrobie ostateczny program

bede czekal na wyniki :) gdzie stroisz swoja niunie?

jak masz zamair wymieniac graty zrób wszystko na raz i dopiero pojedź na korekte

wydaje mi sie ze lepiej bedzie opoznic ciutek cala operacje, ale jak juz grzebac to turbulum i wtryski za jednym razem :gwizdanie:

P.S panowie, jak sprawdzic czy mam u siebie B1E? wydaje mi sie ze moja niunia jest troche nizsza od niektorych A4 wiec stad moje pytanie... podejrzewam ze moge to sprawdzic po kolorze sprezyn (kropek) i na wlepie. wiec w ktorym miejscu na wlepie patrzec i jakie kolory kropek powinny byc na sprezynach? dodam ze amorki mam oryginalne VW Audi a sa koloru czerwonego... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wlepie w książce serwisowej albo w bagażniku, w kodach wyposażenia :wink4: szukaj skrótów: 1BA, 1BE lub 1BV. (to ostatnie mało prawdopodobne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ha! bylem, poszukalem i znalazlem :) jak byk 1BE :) ile to? -20mm?

dokładnie :good:[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 14:11_________________________________________________tak mi się teraz rzuciło w oczy, sam przyklejałeś znaczki "a4" i "1,9tdi" na klapie? :mysli:

bo w poliftach powinny być niżej... tylko żeby nie było że się czepiam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mi się teraz rzuciło w oczy, sam przyklejałeś znaczki "a4" i "1,9tdi" na klapie? :mysli:

bo w poliftach powinny być niżej... tylko żeby nie było że się czepiam

tak kupilem... i wiem ze powinny byc nizej, mniej wiecej na wysokosci rejestracji.

ale auto chyba wyszlo bez oznaczen i ktos nieudolnie doklejal bo auto 100% nielakierowane :wink4: chyba ze... :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba odkopać kotlecika :kox:

zanabyty drogą kupna licznik z pełnym fisem (znaleźć do diesla, z białym podświetleniem i z fisem - tragedia :disgust:) - na dniach montaż.

oprócz tego, niedawno wymieniłem termostacik, w koncu ładnie trzyma temperaturke :)

P.S niedawno minął rok od zakupu niuni... pyknięte prawie 30tyś km bezawaryjnie. oby tak dalej :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...