zllew Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam. Temperatura cieczy w moim awx zarówno na liczniku jak i w VAGu wynosiła trochę ponad 70stopni. Wymieniłem dziś termostat i... dalej to samo. Vag po podpięciu nie pokazuje żadnego błędu więc czujnik powinien być dobry. Zgłupiałem. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o poradę bo ja już nie wiem co się dzieje...
darkopolo Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 A odpowietrzałeś układ chłodzenia?może jest zapowietrzony.
Dev Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 czujnik do wymiany Vag wskaze jego uszkodzenie tylko w przypadku zwarcia do masy lub do plusa
Michał Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 ewentualnie przeczyść jeszcze styki czujnika, psiknij jakimś kontaktem.
Spawn Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Na pewno odpowietrzanie jest słuszną sugestią jeżeli tego nie zrobiłeś. Mam nadzieje że ten termostat to kupiłeś oryginalny Audi z ASO za 100zł, jeżeli nie to poczytaj sobie tematy z tego forum o termostatach, niedogrzanych silnikach itp. Trzecia kwestia, brak błędu na VAGU wcale według mnie nie dyskwalifikuje czujnika do wymiany, bo może on działać ale pokazuje złe wartości ale najlepiej niech wypowiedzą się eksperci. Pozdrawiam
Michał Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 eksperci ekspertami, ale przerabiałem to u siebie, wymieniłem termostat na ori i jakiś czas było ok, jednak problem powrócił, temperatury wariowały nadal. pomogło przeczyszczenie styków czujnika, a już byłem przygotowany na jego wymianę. chociaż w tym przypadku raczej uszkodzony g2/g62. pokazuje 70* zarówno przed wymianą termostatu jak i po, więc wątpię żeby układ był zapowietrzony przed i po, no chyba że termostat wymieniony na jakiś badziew i za wcześnie otwiera...
zllew Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Opublikowano 5 Listopada 2009 Przejechałem dzisiaj kilkanaście kilometrów i sprawa wygląda dziwnie. Temperatura po kilku kilometrach wzrosła do 70 i tak się jakiś czas trzymała twardo. Po kilku kolejnych km nagle puściło i poszła do 90. Jak dla mnie to coś nie tak...
lopezm Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Czujnik temperatury tak właśnie może się zachowywać, albo wspomniane wyżej styki. Termostat można sprawdzić na wężach chłodnicy, dopóki się auto nie zagrzeje doolny powinien być zimny
Michał Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 w tym wątku masz pokazane gdzie go szukać: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t87207.0.html;highlight=g2+g62
spanky Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Jak dla mnie to coś nie tak... to cos to czujnik .. zaacznij od wyczyszczenia stykow ...
ogar Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Witam.Miałem podobne objawy.Jak jechałem autem bez załączania ogrzewania to temp. po paru kilometrach dochodziła na blacie do 90*,wskaznik zatrzymywał się na 87,88* i tak trzymało,wystarczyło włączyć ogrzewanie a temp. spadała na 70* i tak cały czas w zakresie 70*-87,88* pokazywało.Wymieniłem wczoraj termostat ori nowy z ASO+oring i do tego przy okazji płyn chłodzący g12++ bo nie wiedziałem czy był kiedykolwiek wymieniany-a chyba nie bo serwisowany w ASO w Belgii,a oni zalecają jezdzic bez wymian,ewentualnie uzupełniać braki.Moim zdaniem gdyby u ciebie to był czujnik to wskaznik latał by po blacie po całym zakresie temp. od skrajności w skrajnośc tj.0*-90* tym bardziej że vag pokazuje ci nagrzany silnik w temp. 70*-typowe niedogrzanie co wskazywałoby na termostat.Zakładałeś ori czy zamiennik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się