sedi Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam, Przymierzam się do wymiany rozrządu i mam do wyboru następujące części:(firmy do wyboru) 1.Pasek rozrządu (firmy:Gates,Bosch,Daiko) 2.Rolka prowadząca (firmy: INA,SNR) 3.Rolka napinająca (firmy: INA,SNR) 4.Pompa wody (RUVILLE) 5.Pasek wielorowkowy (GATES,KONTI,BOSCH) 6.Rolka na napinaczu przy pasku wielorowkowym (INA,SNR,FEBI) 7.Napinacz paska wielorowkowego Całkowity koszt operacji z robocizną ok.1000zł. Gwarancja tak jak w ASO (90 tys.km) Proszę o Wasze opinie na ten temat. Pozdrawiam
Spawn Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Według mojej opinii to 1. Wszystkie trzy są porównywalne ale chyba wybrałbym Boscha (szkoda ze nie ma Conti) 2. INA (pierwszy raz spotkałem się z firmą SNR więc stąd mój wybór) 3. INA 4. Ja brałem SKF ale Ruville tez będzie chyba w porządku 5. Conti 6. INA Pamiętaj że to tylko moja opinia Koszt robocizny za rozrząd w wawie to 300-400zł, a więc sam możesz sobie policzyć czy to dobrze czy źle. Ja bym się chyba zdecydował ze względu na tą gwarancje, bo na własnych częściach na pewno jej nie uzyskasz. A co do marek danych części to tyle ile ludzi tyle opinii. Pozdrawiam
sedi Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 1. Conti chyba tez jest to mowisz ze najlepszy?
marewel Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Paski dayco sa ok,dolacz do niego klinowy boscha i wszystko oprócz febi.
grabson765 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Paski dayco sa ok,dolacz do niego klinowy boscha i wszystko oprócz febi. a nie lepiej paski firmy conti?
rookie Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 pomiń firmę Dayco, jak nie masz Conti, to bierz Boscha, Gates'om nie ufam, za dużo podrób
akjam Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 sedi ty już po wymianie? Ja jutro się wybieram na "rozrząd" i wybór w większości padł na Conti... Dokładna specyfikację podam w późniejszym terminie (to znaczy jutro).
neon Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 paski CONTIEGO, rolki INA- RUVILLE, a pompa HEPU.
marewel Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 a nie lepiej paski firmy conti? Lepiej,ale dayco tez szly na 1 montaz.
Pavlo1979 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam a co myślicie o zakupie oryginalnego rozrządu w sieci ASO??? Mam możliwość kupienia, a różnica w cenie jest znikoma czy zamienniki czy oryginał ze znaczkiem VW/Audi???
pawel1985 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam a co myślicie o zakupie oryginalnego rozrządu w sieci ASO??? Mam możliwość kupienia, a różnica w cenie jest znikoma czy zamienniki czy oryginał ze znaczkiem VW/Audi??? jeśli różnica w cenie znikoma zdecydowanie brał bym ori
akjam Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam a co myślicie o zakupie oryginalnego rozrządu w sieci ASO??? Mam możliwość kupienia, a różnica w cenie jest znikoma czy zamienniki czy oryginał ze znaczkiem VW/Audi??? jeśli różnica w cenie znikoma zdecydowanie brał bym ori Co nazywasz kolego ORI? Przecież w ASO też stosują podespoły, które wymienione są w pierwszym poście. Kompletny rozrząd to koszt ok. 650 pln + pompa wody koszt ok. 185 pln (ceny z ASO). Podzespoły rozrządu m.in INA... Z tego co wiem to Na pewno pompa wody jest z pierścieniami a reszta jak mówiłem wyżej m.in. INA. [br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 14:44_________________________________________________Robocinza w ASO to koszt ok. 650 pln... :gwizdanie:
Daimos Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam a co myślicie o zakupie oryginalnego rozrządu w sieci ASO??? Mam możliwość kupienia, a różnica w cenie jest znikoma czy zamienniki czy oryginał ze znaczkiem VW/Audi??? w takim razie kup wszystko w aso, przynajmniej masz gwarancję, że części są ori, dzisiaj na rynku jest bardzo dużo podróbek i nie wiadomo na co się trafi
yesfan Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Ori pasek to Dayco, przynajmniej ja taki mam.
Pavlo1979 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 witam, już kupiłem w salonie Seat'a oryginał(znaczy ma znaczek VW/Audi) przynajmniej jak by się coś działo to nie przyczepią się że części nie oryginalne, a tak znaczek jest i będziemy jeździć. pozdrawiam i dzięki za opinie
galopek Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Myślicie, że ten rozrząd będzie w porządku ? http://allegro.pl/rozrzad-kpl-vw-audi-seat-skoda-1-4-1-9-2-0-tdi-i1564767693.html mam wątpliwości, bo w końcu taniej o 250 zł niż w ASO. Ten kosztuje 399, a Conti z rolkami INA 440. Co byście brali ?
mgas Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jedyne na co trzeba uważać to na datę przydatności do montażu, jeśli nie ma wyraznej naklejki z ta informacja, to wiadomo dla czego taka cena.
ArkadiuS Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 ja bym brał rozrząd Conti + pompa wody Ruville
galopek Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Expire date: 2013/07, to chyba nie jest źle, no chyba ze PP.23.09.2008 to data produkcji bo by wychodziło że ma juz prawie 3 lata :]
ogar Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Expire date: 2013/07, to chyba nie jest źle, no chyba ze PP.23.09.2008 to data produkcji bo by wychodziło że ma juz prawie 3 lata :] Producent daje gwarancję materiałową na 5 lat,także ten pasek powinien funkcjonować bez awarii jeszcze 2 lata.Szukaj czegoś młodszego chyba,że za 2,3 lata zrobisz następną wymianę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się