_Solar_ Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 jak kupisz jakieś zwykłe amorki dedykowane do A4 i założysz stare spręzyny z 1BE to amor może Ci paść gdyż sprężyna jest krótsza jak w standardowym zawiasie...Jakbym zrobił tak jak adadur pisał czyli bym szukał już amorków dedykowanych pod zawieszenie 1BE
Buba Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Trzeba wziac o troche krotszym skoku bo amortyzator nie bedzie prawidlowo pracowal. Po wymianie dla pewnosci polecam sprawdzenie geometrii.
adadur Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 jak kupisz jakieś zwykłe amorki dedykowane do A4 i założysz stare spręzyny z 1BE to amor może Ci paść gdyż sprężyna jest krótsza jak w standardowym zawiasie...Jakbym zrobił tak jak adadur pisał czyli bym szukał już amorków dedykowanych pod zawieszenie 1BE Myślę że to co kombinuje (ogranicza koszty) kolega się sprawdzi z tym że z trwałościa sprężyny lub amorka może być kiepsko i jak zamierza autem troszkę dłużej pośmigać to wątpliwe jest takie rozwiązanie. Dodam że szczególnie mocno może dostawać wtyłek bałwanek jeśli zostanie kupiony w kpl. z standardowym amorkiem, tu warto chociaż pomyśleć o podchodzacym do 1BE (jest krótszy). Po wymianie dla pewnosci polecam sprawdzenie geometrii. A po co?
FAFAL Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Mam sprężyny WEITEC-a też mam kupić jakieś specjalne amorki? Nie mam pojęcia o ile te sprężynki obniżają
_Solar_ Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 to czyli masz spręzyny wiesz ze są troche obniżone ale nie wiesz ile ??A seria to nie jest to mozesz zakupic śmiało takie => http://www.allegro.pl/item814475309_amortyzatory_sportowe_audi_a4_b5_tuning_od_mts.html było gdzies kilka wątków na temat tych amorków i ludzie je polecaja
FAFAL Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 No właśnie nie mam pojęcia ile. Na pewno więcej niż 1BE. Najprawdopodobniej mam tam jeszcze ori amorki, ale czy to możliwe? Tak go przywiozłem z niemiec. Czy to możliwe żeby przeszedł TUV na takim zestawieniu sportowe springi i ori amortyzatory? W dokumentach jest że sprężyny WEITEC-a ale nie ma nigdzie ile obniżają
_Solar_ Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 ja tez u siebie miam trochę więcej jak 1BE i tak przyjechał z zagranicy...i amorki już powoli dają sie odczuwać i czas na wymianę jak będe wymienial to własnie na te MTS'y poczytaj sobie ten wątek http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_prosba_o_pomoc_przy_obnizeniu_zawieszenia-t71978.30.html było cos ile jaki zawias ma i jak zmierzyć
FAFAL Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Poczytam. Może też się skuszę na MTS'y boję się tylko, że już będzie sztywno ma maxa. Przymierzałem się do KYB standardowych i nie wiem czy to dobry pomysł.
_Solar_ Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 jak kupisz standardowe amorki a masz obniżające sprężyny to amor może Ci paść szybko.Było już w tym wątku gadane ze do zawieszenia 1BE obniżającego -20 trzeba zakupić dedykowane pod ten zawias amorki...a jeśli masz więcej na minusie jak 1BE to taki amor od standardowej zawiechy szybko Ci padnie i będziesz musiał znowu zmieniać.Jeśli chcesz mieć dalej taka obniżona zawieche jak masz to zainwestuj w lepsze amorki,sportowe przystosowane do nizszych zawieszeń ja mam na stanie springi -40/40 i właśnie do nich planuje zakupić te MTS'y
Armi Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 No właśnie nie mam pojęcia ile. Na pewno więcej niż 1BE. Najprawdopodobniej mam tam jeszcze ori amorki, ale czy to możliwe? Tak go przywiozłem z niemiec. Czy to możliwe żeby przeszedł TUV na takim zestawieniu spotowe springi i ori amortyzatory? Możliwe, też tak miałem. Do obniżonego auta tylko sportowe amortyzatory. Wbrew pozorom wcale nie musi być twardo. Jest sztywno w przeciwieństwie do seryjnych amorów i krótszych sprężyn.
FAFAL Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Skoro tak to kupię te do sportowej zawiechy. Myślę, że te MTS'y http://motoallegro.pl/item808757865_amortyzatory_sportowe_audi_a4_b5_tuning_od_mts.html będą wystarczające. Nie chcę więcej inwestować ze względu na to że autem pojeżdżę jakiś rok.
_Solar_ Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 było już gdzieś na forum o tych amorkach :gwizdanie: są chwalone więc i ja u siebie będę mieniał tez na MTS'y ale jak już to cały komplecik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się