Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 S4 AGB] Wycięte katy i rozczarowanie.....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chwilowo w eSce wstawione 2 x 60mm w miejsce tych dwóch katów- auto zaczęło wreszcie normalnie chodzić.

Pytanie do fachowców czy taki zestawik:

http://cgi.ebay.co.uk/1997-2002-AUDI-S4-B5-2-7L-V6-EXHAUST-DOWN-PIPE_W0QQitemZ350277972884QQihZ022QQcategoryZ38786QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m444QQ_trkparmsZalgo%3DCRX%26its%3DC%252BS%26itu%3DSI%252BUA%252BLM%252BLA%26otn%3D10%26ps%3D63

jest wart swojej ceny? Piszą że zestaw zawiera wszystko co na zdjęciu- tylko te rurki mi się jakieś za proste wydają bo wkońcu później wydech musi wyjść w miejscu wycięcia w zderzaku.

Cena dość dobra , znajomy mógłby mi to przywieść tylko nie wiem czy jest to warte świeczki?

Opublikowano

Po wielkości puszek wnioskuję, że będzie za***iście głośny :gwizdanie:

Opublikowano

Zawsze można by już potem zamówić jakieś puszki np w El-tecu i wstawić tylko zastanawiam się czy to co widzę to kompletny wygar

Opublikowano

Napisz co chcesz osiągnąć tymi zmianami. Czy wydech ma być głośniejszy, ma być więcej mocy ... ?? Wtedy łatwiej będzie coś podpowiedzieć.

Z drugiej strony na allegro jest paręosób, które sprzedają wydech do S4.

Tak mi jeszcze przyszło do głowy, czy ECU nie przechodzi w awarię jak dostaje bzdury z lambdy ?

Opublikowano

Tak mi jeszcze przyszło do głowy, czy ECU nie przechodzi w awarię jak dostaje bzdury z lambdy ?

trzeba się Norbiego podpytać :wink4:

Opublikowano

Napisz co chcesz osiągnąć tymi zmianami. Czy wydech ma być głośniejszy, ma być więcej mocy ... ?? Wtedy łatwiej będzie coś podpowiedzieć.

Z drugiej strony na allegro jest paręosób, które sprzedają wydech do S4.

Tak mi jeszcze przyszło do głowy, czy ECU nie przechodzi w awarię jak dostaje bzdury z lambdy ?

ECU przejdzie w tryb awwaryjny przy uszkodzonej sondzie

Opublikowano

z tego co się orientuje el-tec robi taki downpipe żeby nie wywalało checka od lambdy więc tu ciężko powiedzieć czy te zaoferowane na aukcji nie będą robiły błędu.

Co do wydechu to co chcę osiągnąć- ma być nie za głośno, kompletnie i jak najlepiej leżeć pod mody typu stage 2 i 3 - a do tego we w miarę normalnej cenie... jeszcze muszę do A.R.S. zadzwonić w sprawie ceny kompletnego wygaru

Opublikowano

szkoda kasy na el-tec

Nie zgodzę sie z Tobą.

Zrobiłem u El-tec wydech do silnika 2.0T i dał +38 KM (sprawdzone na hamowni) w czasach kiedy wszyscy robili wydechy z nierdzewki 3' za przysłowiowe 1500 w opcji "po taniości" El-tec wział 1800 PLN i wydzior sprawny do dziś, nota bene na 2 tłumikach - auto jest ciche, da sie jechac w trasę i poupalać. Poprawił się też response turbo wstawało wcześniej, przy 3000 obr był już ponad 1.1 bar z GT2871R - reasumując - polecam robotę El-tec.

P.S. Nic mnie nie łączy z w/w firmą.

Opublikowano

Zrobiłem u El-tec wydech do silnika 2.0T i dał +38 KM (sprawdzone na hamowni)

Sam wydech? Czy po strojeniu i wydechu bo to jakby znaczna różnica :wink4: Jak masz jakieś wykresy porównujące to podeślij :naughty:

1800zł to w el-tec kosztowały wydechy 4 lata temu

Poprawił się też response turbo wstawało wcześniej, przy 3000 obr był już ponad 1.1 bar z GT2871R

Wstawałoby jeszcze lepiej gdyby downpipe był 2,5" a nie 3" jak upiera się Wojtek -

Ja u siebie w swoim A4 też miałem wydech el-teca i orurowanie el-teca ale później poprawiałem. Nie jest warte tej kasy co sobie życzą. Można zrobić znacznie taniej i równie dobrze :tongue4:

Opublikowano

Sam wydech? Czy po strojeniu i wydechu bo to jakby znaczna różnica :wink4: Jak masz jakieś wykresy porównujące to podeślij :naughty:

1800zł to w el-tec kosztowały wydechy 4 lata temu

Zrobiłem u El-tec wydech do silnika 2.0T i dał +38 KM (sprawdzone na hamowni)

Sam wydech? Czy po strojeniu i wydechu bo to jakby znaczna różnica :wink4: Jak masz jakieś wykresy porównujące to podeślij :naughty:

1800zł to w el-tec kosztowały wydechy 4 lata temu

Poprawił się też response turbo wstawało wcześniej, przy 3000 obr był już ponad 1.1 bar z GT2871R

Wstawałoby jeszcze lepiej gdyby downpipe był 2,5" a nie 3" jak upiera się Wojtek -

Ja u siebie w swoim A4 też miałem wydech el-teca i orurowanie el-teca ale później poprawiałem. Nie jest warte tej kasy co sobie życzą. Można zrobić znacznie taniej i równie dobrze :tongue4:

Poprawił się też response turbo wstawało wcześniej, przy 3000 obr był już ponad 1.1 bar z GT2871R

Wstawałoby jeszcze lepiej gdyby downpipe był 2,5" a nie 3" jak upiera się Wojtek -

Ja u siebie w swoim A4 też miałem wydech el-teca i orurowanie el-teca ale później poprawiałem. Nie jest warte tej kasy co sobie życzą. Można zrobić znacznie taniej i równie dobrze :tongue4:

Po samym wydechu BEZ strojenia. Seryjny wydech był bardzo restrykcyjny. Gdzieś mam wykresy, jak znajdę to wstawię, żeby nie robić z gęby popielniczki, bynajmniej hamowane było u Maćka G. w Warszawie na Mineralnej w odstepie 2-3 dni na wiosnę, temperatury powietrza podobne. Co do tych 1800, to racja było to "dawno" temu. Wtedy 300+ KM 400+ Nm w aucie RWD o masie 1115 kg robiło wrażenie. Teraz takie osiągi ma każda uturbiona Honda Civic :)

Tak czy inaczej byłem bardzo zadowolony z tego modu.

Opublikowano

Po samym wydechu BEZ strojenia.

wydech czyli downpipe, rury i puszki ?

czy wydech czyli: kolektor wydechowy, downpipe, rury i puszki ?

38KM :wink4: jakie to auto ?

Opublikowano

DOGI - całkiem niezła opcja to wstawić Downpipe + katy od RS4 wywalić środkowy tłumik i zostawić końcowy. Całkiem przyjemny dźwięk i nie jest głośny :kox:

Opublikowano

witam

skorzystam z tematu kolegi, by nie zakładać osobnego, silnik 1.8T AVJ wywaliłem kata wstawiłem test pipa 2,5' auto fajnie chodzi ale jest spory hałas (basowy) ale tylko z jednego tłumika (tego po stronie kierowcy) drugi cichutki.dodam że wkład ceramiczny starego kata był w kawałkach (rozsypał się) i chyba uszkodził drugą lambdę,była nieźle pogieta (wymieniać ją czy nie?).moje pytanie czy ten głośno wyjący tłumik może być uszkodzony?czemu ryczy jeden a nie dwa tłumiki?

Opublikowano

Ja proponuje el-tec szkoda kasy na półśrodki

szkoda kasy na el-tec

kiedys tez tak myslalem. Robilem w jakiejs zapyzialej firmie chyba motowydech chyba w piasecznie albo konstancinie wydech przelotowy 3". Generalnie chu...nia z ku...sownią wyszla - bylo glosno brzeczalo a na dokladke zamontowali mi zwezke bo nie umieli obejsc tylnej belki. Nigdy wiecej. Skonczylo sie tak ze pojechalem do eltecu i po poprawkach brzmienie samochodu (Volvo 850 T5r) bylo bajeczne, nie bylo glosno (naprawde! w szoku bylem) i szedl nie do poznania ( do berlina :P ). Naprawde czasem jak ktos cos spieprzy to w efekcie placisz dwa razy. Takze ja z reka na sercu polecam et-tec. Moze nie najtaniej ale raz a dobrze.

pozdrawiam

M.

ps.

czemu ryczy jeden a nie dwa tłumiki?

Moze masz w jednym dziurke ;)

Opublikowano

Robilem w jakiejs zapyzialej firmie

o właśnie :decayed:

a ja mówiłem o nie zapyziałych firmach a prawie dwukrotnie tańszych od eltec

proszę czytać, ze zrozumieniem

Opublikowano

ale ona nie wygladała na zapyziałą firmę, w rozmowie byli nawet kumaci ale w praktyce okazało się że byli zapyziali :D

proszę nie wyciągać pochopnych wniosków :D

ps. ale jak polecasz jakąś konkretną sprawdzoną to chętnie przetestuje

Opublikowano

wycięcie kata w moim przypadku też nie wyszło na dobre ,głosniej chodzi , więcej pali , mocniej kopci same minusy Chce wstawić spowrotem kata i tez na minusie

Opublikowano

wycięcie kata w moim przypadku też nie wyszło na dobre ,głosniej chodzi , więcej pali , mocniej kopci same minusy Chce wstawić spowrotem kata i tez na minusie

jezeli piszesz o aucie które masz w opisie to masz cos niezle pojeb....e

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...