gregory Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 im wiekszy-tym lepszy,bo najbardziej bedzie zblizal temperature do otaczajacej-co jest jak najbardziej pozadanym zjawiskiem 51-to sa dwa cale-takie rurki mozesz wrzucic do seryjnego turbo-jak wrzucisz 2,5 cala-61 mm+ wieksze turbo-to zaczyna miec sens A co z LAG-iem ? :gwizdanie: Czyli wiem że rurki 61 mm, wymiary 180x550x65 ? czy minimalnie większe ? A po co aż 61mm, wraz ze zmianą IC zwiększy się Lag, bo pojemność całego układu wzrośnie( większy IC + większe orurowanie). Orurowanie 54mm w zupełności wystarcza nawet przy nieco większym turbo Reakcja na gaz pozostanie ta sama, może nawet lepsza.
Gość .... Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 O to własnie sie mi rozchodziło kolektory oba z AWX będe montował. Teraz jeszcze tropi mnie wątek czy suszarka BPW z 2.0 Audi A4 czy z AWX szukać bo z BPW mam taką co ma 15 tys km zrobione.
domjenick Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 A co z LAG-iem ? no- jakąs sekunde bedzie,ale przy wiekszym turbo,raczej nie powinno byc duzych problemow z turbo dziura.....
gregory Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 A co z LAG-iem ? no- jakąs sekunde bedzie,ale przy wiekszym turbo,raczej nie powinno byc duzych problemow z turbo dziura..... Skąd to wiesz? Właśnie większe turbo później ładuje, więc jak je jeszcze obciążysz większą pojemnością dolotu będzie jeszcze później :gwizdanie:
Gość .... Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 I o to sie rozchodzi zanim sie coś zrobi to lepiej dowiedzieć sie co i jak niż od razu zrobić i potem płakać że sie przesadziło ;/
domjenick Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Właśnie większe turbo później ładuje, więc jak je jeszcze obciążysz większą pojemnością dolotu będzie jeszcze później :gwizdanie: ...a jak jest u Ciebie-tez dmuchawka niczego sobie... :gwizdanie: chodzi mi o lag?[br]Dopisany: 12 Listopad 2009, 21:41_________________________________________________ Skąd to wiesz? sugerowalem sie ,modem kolezki w AFNie ma turbo z AWXa i 2,5" rurki i lag jest wiekszy,ale nie narzeka na to az tak bardzo ...intercooler od IVECO-zdezak podcinany,bo sie nie miescil w seryjny ...
gregory Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Właśnie większe turbo później ładuje, więc jak je jeszcze obciążysz większą pojemnością dolotu będzie jeszcze później :gwizdanie: ...a jak jest u Ciebie-tez dmuchawka niczego sobie... :gwizdanie: chodzi mi o lag? Moje turbo wstaje podobnie do K04, mam 1,5Bar przy 3k Rpm.
Iverson Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 ...na cholerę Ci fmic do 160ps max , przerost formy nad treścią i 1,5k zł wypieprzone w błoto , odsyłam Cie do wątku kolegi Rtocki :gwizdanie: , naprawdę te 1.5 kafla można wydać na coś ciekawszego . np dobre opony
Gość .... Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Opony mam dobre przymierzam sie do ok na dzień dobry 160 Km wole trochę zrobić w plusie ze w razie czego sprzęgło Radzio i korekta mapki le nie przekraczając 200, wiec opłaca sie kolektory oba montować od AWX ? i suszarke AWX ?
Iverson Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Opony mam dobre przymierzam sie do ok na dzień dobry 160 Km wole trochę zrobić w plusie ze w razie czego sprzęgło Radzio i korekta mapki le nie przekraczając 200, wiec opłaca sie kolektory oba montować od AWX ? i suszarke AWX ? potrzebujesz dużo mocniejszych gratów do tych 200ps , poczytaj w dziale turbo , chiptuning i tuning mechaniczny
maciejski Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 na suszarce od AWX to zrobisz max 170/180KM, jak wiecej to hybrydy/BRD, duzy intercooler = duzy lag.
Tukan Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 na suszarce od AWX to zrobisz max 170/180KM, jak wiecej to hybrydy/BRD, duzy intercooler = duzy lag. Duzy FMIC nie = sie duzy lag Poterzny IC jest lag.BRD+FMIC jest ok,BRD+IC z AWX bedzie malawo.Jak robisz powyzej 170Km pasuje zrobic FMIC om zimniej tym lepiej
Gość .... Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Obecnie FMIC będzie na pewno tylko rozchodzi sie o to żeby nie był zbyt mały pod AWX obecnie max 170-180 km zakładam bo bym musiał sprzęgło dać wzmocnić te które mam.
Kowi87 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Sprzęgło bedziesz musiał oddać do wzmocnienia, ja założyłem dwumase mówą Sachs, na lajtowy program ok 160km(teraz szykuje sie programik właściwy) i po przejechaniu jakis 5-6tys km sprzęgło daje sie we znaki czasami po pare razy podrząd
Gość .... Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Ja mam nowe sprzęgło całe z 1Z z 2 masa zrezygnowałem zeby w razie czego tylko wzmocnić. Kolektory opłaca sie zmieniać oba ?
Kowi87 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Ja mam nowe sprzęgło całe z 1Z z 2 masa zrezygnowałem zeby w razie czego tylko wzmocnić. Kolektory opłaca sie zmieniać oba ? jak masz kase to wzmacniaj tego jednomasa, bo też nie pożyje długo(zobacz do wątku kolego Mekto )
gregory Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Ja mam nowe sprzęgło całe z 1Z z 2 masa zrezygnowałem zeby w razie czego tylko wzmocnić. Kolektory opłaca sie zmieniać oba ? jak masz kase to wzmacniaj tego jednomasa, bo też nie pożyje długo(zobacz do wątku kolego Mekto ) Jak można wzmocnić jednomasa?? Bo nie rozumiem
Kowi87 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Ja mam nowe sprzęgło całe z 1Z z 2 masa zrezygnowałem zeby w razie czego tylko wzmocnić. Kolektory opłaca sie zmieniać oba ? jak masz kase to wzmacniaj tego jednomasa, bo też nie pożyje długo(zobacz do wątku kolego Mekto ) Jak można wzmocnić jednomasa?? Bo nie rozumiem widocznie można, nawet Rtocki ma załozone wzmocnione sprzegło do jednomasa, swego czasu sprzedawał na forum :gwizdanie:
gregory Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Ja mam nowe sprzęgło całe z 1Z z 2 masa zrezygnowałem zeby w razie czego tylko wzmocnić. Kolektory opłaca sie zmieniać oba ? jak masz kase to wzmacniaj tego jednomasa, bo też nie pożyje długo(zobacz do wątku kolego Mekto ) Jak można wzmocnić jednomasa?? Bo nie rozumiem widocznie można, nawet Rtocki ma załozone wzmocnione sprzegło do jednomasa, swego czasu sprzedawał na forum :gwizdanie: Sprzęgło z dociskiem można wzmocnić, ale koło jednomasowe nie, bo to jedna całość wykonana w całości ze stali, więc można to jedynie zahartować, ale po co skoro jednomas daje rade zawsze i się wogóle nie zużywa. Zastanów się co piszesz :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Ja mam nowe sprzęgło całe z 1Z z 2 masa zrezygnowałem zeby w razie czego tylko wzmocnić. Kolektory opłaca sie zmieniać oba ? jak masz kase to wzmacniaj tego jednomasa, bo też nie pożyje długo(zobacz do wątku kolego Mekto ) Jak można wzmocnić jednomasa?? Bo nie rozumiem widocznie można, nawet Rtocki ma załozone wzmocnione sprzegło do jednomasa, swego czasu sprzedawał na forum :gwizdanie: Sprzęgło z dociskiem można wzmocnić, ale koło jednomasowe nie, bo to jedna całość wykonana w całości ze stali, więc można to jedynie zahartować, ale po co skoro jednomas daje rade zawsze i się wogóle nie zużywa. Zastanów się co piszesz :gwizdanie: A nie brałes tego pod uwage że pisze jednomas w kontekscie całego zestawu sprzegła no nic nastepnym razem napisze wyszczególnione czesci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się