Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 BLB By Akjam S-Line/S4...RECARO S4B7, KIERA TTS, CARBON RS4, HEBLE S4, ISPIRI ISR8, DETAILING/KWARC/FOTKI! AIR RIDE CZESŁAW CUSTOMIZER!/ str.132


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ty obniżasz, a u mnie przydałoby się podnieść z 2 cm, bo na 15" jestem osiedlowym pługiem :kwasny:.

Fajnie leży :good:.

:notworthy: Ja zobacze co będzie jak założę 16ie... :wink4:
  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wydaje mi się że będzie dobrze to wyglądało, -35mm to jest chyba optymalne na polskie drogi i do tego dobrze wygląda :).

Opublikowano
102875.msg1922065#msg1922065 date=1288202580]

bo właściwości trakcyjne, napewno poszły na plus.

na Polskich drogach niekoniecznie... Niestety na dziurach auto moze podskakiwac tym bardziej bez stabilizatorów..

Opublikowano

na -35 założyłes same springi czy zawias?

Zobvaczysz jak się ułoży po około miesiącu (2-3k) zawias jeszcze troszke opada.

Oby opadł bardziej z przodu niż z tyłu :-).

Ciekawe jak amorki to zniosą przy -35-40mm (jak się ułożą)

co do stabilizatorów to weź na tył grubszy RS4 i na przód RS4 (ten sam jest w 3.0 TDI).

Z przodu mogłby byc sztywniejszy.

Ja mam na gwincie teraz -45mm i jest zacnie z Rsowymi stabilizatorami.

Finalnie będzie około -48mm przód i 43-45mm tył.

Opublikowano
102875.msg1922065#msg1922065 date=1288202580]

bo właściwości trakcyjne, napewno poszły na plus.

na Polskich drogach niekoniecznie... Niestety na dziurach auto moze podskakiwac tym bardziej bez stabilizatorów..

Już tak siemian nie narzekaj na te Nasze drogi... :cool1:

Może będą stabilizatory RS4... :kox:

na -35 założyłes same springi czy zawias?

Zobvaczysz jak się ułoży po około miesiącu (2-3k) zawias jeszcze troszke opada.

Oby opadł bardziej z przodu niż z tyłu :-).

Ciekawe jak amorki to zniosą przy -35-40mm (jak się ułożą)

co do stabilizatorów to weź na tył grubszy RS4 i na przód RS4 (ten sam jest w 3.0 TDI).

Z przodu mogłby byc sztywniejszy.

Ja mam na gwincie teraz -45mm i jest zacnie z Rsowymi stabilizatorami.

Finalnie będzie około -48mm przód i 43mm tył.

Same springi... :gwizdanie: Co do stabilizatorów to tak jak wyżej.... :gwizdanie:

Opublikowano

daje amorom dwa miesiące :kox: :kox: :kox: :kox: :kox:

Opublikowano

co do stabilizatorów to weź na tył grubszy RS4 i na przód RS4 (ten sam jest w 3.0 TDI).

Nie śledzę tematu stabilizatorów, ale to potwierdzone info ??

Opublikowano

daje amorom dwa miesiące :kox: :kox: :kox: :kox: :kox:

To możemy się założyć, że bankowo dłużej będą w dobrej kondycji... :kox: :kox:

co do stabilizatorów to weź na tył grubszy RS4 i na przód RS4 (ten sam jest w 3.0 TDI).

Nie śledzę tematu stabilizatorów, ale to potwierdzone info ??

Gdzieś na wcześniejszych stronach jest rozpiska całego kompletu stabilizatorów. :good:
Opublikowano

co do stabilizatorów to weź na tył grubszy RS4 i na przód RS4 (ten sam jest w 3.0 TDI).

Z przodu mogłby byc sztywniejszy.

tutaj masz tylko częsciowo racje. W 3.0 TDI stabilizator przedni jest taki jak w RS4 tylko w przypadku obniżonego zawieszenia 1BE i 1BV

Opublikowano

Pakowanie grubszego stabilizatora na przód jest bez sensu w FWD - samochód i tak podsterowny - usztywniając przód spowodujesz tylko zwiększenie podsterowności. Na tył za to stabilizator jak najbardziej :good: Najlepiej jakiś H&R, który jest grubszy od tego rs'owego.

Opublikowano

Szkoda kasy do takiego auta na H&R. Gdyby to bylo 250PS+ to jak najbardziej.

Opublikowano

E tam.. na poprawianie właściwości jezdnych nie powinno być szkoda kasy..

Opublikowano

...ale RS4 w zupelnosci wystarcza moim zdaniem - przeciez on nie bedzie scigal na torze :tongue4:

Opublikowano

W sumie :kox:

Opublikowano

Wchodzilem w łuki przy 200-230 km/h na jakiejs ekspresowce i przy amorach 1BE + pretach RS4 auto prowadzi sie bardzo ladnie :good:

Opublikowano

Pakowanie grubszego stabilizatora na przód jest bez sensu w FWD - samochód i tak podsterowny - usztywniając przód spowodujesz tylko zwiększenie podsterowności. Na tył za to stabilizator jak najbardziej :good: Najlepiej jakiś H&R, który jest grubszy od tego rs'owego.

Jest też opcja właśnie stabilizatorów H&R. Takie mam też springi i przy zamówieniu dostałem też propozycję zakupu stabilizatorów ale póki co muszę trochę pooszczędzać... :wink4: Koszt kompletu stabilizatorów H&R porównywalny do stabilizatorów Z RSa... :gwizdanie:
Opublikowano

Wchodzilem w łuki przy 200-230 km/h na jakiejs ekspresowce i przy amorach 1BE + pretach RS4 auto prowadzi sie bardzo ladnie :good:

Mój Ty kierowco rajdowy :pociesz:[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 10:04_________________________________________________

Pakowanie grubszego stabilizatora na przód jest bez sensu w FWD - samochód i tak podsterowny - usztywniając przód spowodujesz tylko zwiększenie podsterowności. Na tył za to stabilizator jak najbardziej :good: Najlepiej jakiś H&R, który jest grubszy od tego rs'owego.

Jest też opcja właśnie stabilizatorów H&R. Takie mam też springi i przy zamówieniu dostałem też propozycję zakupu stabilizatorów ale póki co muszę trochę pooszczędzać... :wink4: Koszt kompletu stabilizatorów H&R porównywalny do stabilizatorów Z RSa... :gwizdanie:

Ile krzyknęli? I gdzie?

Opublikowano

Oooo... ja slyszalem, ze H&R to 1500PLN, wiec 2x drozej od RS4.

Chyba, ze ceny sie zmienily.

Mój Ty kierowco rajdowy :pociesz:

"llluuubieee za***rdalac" :polew:

Opublikowano

Wchodzilem w łuki przy 200-230 km/h na jakiejs ekspresowce i przy amorach 1BE + pretach RS4 auto prowadzi sie bardzo ladnie :good:

Mój Ty kierowco rajdowy :pociesz:

:kox:

Pakowanie grubszego stabilizatora na przód jest bez sensu w FWD - samochód i tak podsterowny - usztywniając przód spowodujesz tylko zwiększenie podsterowności. Na tył za to stabilizator jak najbardziej :good: Najlepiej jakiś H&R, który jest grubszy od tego rs'owego.

Jest też opcja właśnie stabilizatorów H&R. Takie mam też springi i przy zamówieniu dostałem też propozycję zakupu stabilizatorów ale póki co muszę trochę pooszczędzać... :wink4: Koszt kompletu stabilizatorów H&R porównywalny do stabilizatorów Z RSa... :gwizdanie:

Ile krzyknęli? I gdzie?

Sprężyny zamawiałem bezpośrednio w Niemcowni. Koszt stabilizatorów ok. 380 Euro - przód/tył. :gwizdanie: Tutaj w Polsce widziałem ceny ok. 1600pln czyli mniej więcej tyle samo co stabilizatory w ASO przy zniżce. :good:[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 10:10_________________________________________________Znalazłem wycenę stabilizatorów prosto z ASO po zniżce wraz z łącznikami, gumkami, nakrętkami, opaskami, etc. - 1364pln. No więc trochę mnie wyjdzie komplet RS4 od H&R. :good:
Opublikowano

Lacznikow nie trzeba wymieniac... Poza tym mozna je kupic poza ASO [tez Lemforder] i wyjdzie duzo taniej.

Gumki, opaski, nakretki to ASO - ale koszt niewielki.

btw, ile laczniki w ASO ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...