Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 BLB By Akjam S-Line/S4...RECARO S4B7, KIERA TTS, CARBON RS4, HEBLE S4, ISPIRI ISR8, DETAILING/KWARC/FOTKI! AIR RIDE CZESŁAW CUSTOMIZER!/ str.132


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To czekamy na kreski :naughty:

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:shock3: ma może ktoś dla porównania jak ta "zębatka" nowa wygląda

dali dali ciała z tym wynalazkiem, jakiś inżynier pewnie nieźle po d*pie za to dostał

Opublikowano

fajny napęd pompy :grin:

Opublikowano

jak wyglądał napinacz łancucha bo nie ma wzmianki o tym??

Opublikowano
:shock3: ma może ktoś dla porównania jak ta "zębatka" nowa wygląda

dali dali ciała z tym wynalazkiem, jakiś inżynier pewnie nieźle po d*pie za to dostał

Tak to powinno wyglądać

http://img20.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/44/79/46/2744794656

Opublikowano

Prawie, że nie ma różnicy. :decayed: Dzięki Gregory za fotki tych gratów. :wink:

Opublikowano

Widać, że nie dużo już brakowało a koszty byłyby dużo większe :kwasny:

Opublikowano

Na szczęście pierwsze padło turbo. :decayed:

Opublikowano

zębatka pięknie zjechana."Audi-przewaga dzięki technice" :facepalm:

Opublikowano

W międzyczasie zawitały nowe listwy progowe S-Line... :wink4:

8adad16bb43fd01amed.jpg cd20188921dbb6a0med.jpg

Opublikowano
Co jakby wrzucić pełne kratki z jakieś furki bez turbo? :eusathink:

W s-line B7 były atrapy imitujące wloty :wink:

Opublikowano
Co jakby wrzucić pełne kratki z jakieś furki bez turbo? :eusathink:

W s-line B7 były atrapy imitujące wloty :wink:

Hammerku były pełne były :wink:

Audi A4 B7 AVANT 1.9TDI S-Line ZADBANE, PEWNE AUTO (2754029047) - motoAllegro

autka z jednym intercoolerem miały jedną pełną kratkę jak w aukcji wyżej a być może fsi miały obie pełne :eusathink:

Opublikowano

Ja miałem jedną pełna kratkę ale rozwiązanie jest bardzo fajne bo ta "zaślepka" jest wypinana więc nic nie trzeba ciąć tylko klik, klik i po krzyku. :good:

Opublikowano
Zapomniałem, że mam te fotki. Lekko się starło :kwasny:

http://imageshack.us/a/img818/2743/resizeofpa011046.jpg

http://imageshack.us/a/img22/4690/resizeofpa011041.jpg

I moim prywatnym zdaniem to VW dał ciała bo ten łańcuszek który napędza ten cały układ wałków jest cieńszy od tego który w BKD napędza samą tylko pompę oleju. Gdyby ten łańcuch był grubszy a zębatka twardsza to być może nie byłoby tych problemów. Szczęście w nieszczęściu że silnik ok, a mogłoby być gorzej znacznie bo mógłby się zatrzeć.

+ teraz po swapie ciśnienie oleju po nagrzaniu, wolne obroty 1,7Bar przy 3k Rpm 5bar. Jest Git.

Kurcze widzę, że nie ma co czekać tylko Paska czym prędzej trzeba rozbierać... :kwasny:

Opublikowano
Zapomniałem, że mam te fotki. Lekko się starło :kwasny:

http://imageshack.us/a/img818/2743/resizeofpa011046.jpg

http://imageshack.us/a/img22/4690/resizeofpa011041.jpg

I moim prywatnym zdaniem to VW dał ciała bo ten łańcuszek który napędza ten cały układ wałków jest cieńszy od tego który w BKD napędza samą tylko pompę oleju. Gdyby ten łańcuch był grubszy a zębatka twardsza to być może nie byłoby tych problemów. Szczęście w nieszczęściu że silnik ok, a mogłoby być gorzej znacznie bo mógłby się zatrzeć.

+ teraz po swapie ciśnienie oleju po nagrzaniu, wolne obroty 1,7Bar przy 3k Rpm 5bar. Jest Git.

Kurcze widzę, że nie ma co czekać tylko Paska czym prędzej trzeba rozbierać... :kwasny:

objawy musialy byc slyszalne juz wczesniej wiec jak nic nie slyszysz to jeszcze mozesz poczekac :decayed:

Opublikowano

Były, były słyszalne i miałem to zrobić dwa miechy wcześniej ale jakoś tak wyszło, że tak się nie stało... :whistling: Tak czy tak Bart-S ja bym z tym teraz nie czekał po tym jak zobaczyłem jak to wygląda i bym rozbierał. :wink: Na szczęście nie doszło do tego, że to wszystko nie wytrzymało bo było by chyba 3.0TDI na pokładzie. :grin::wink:

Opublikowano
Były, były słyszalne i miałem to zrobić dwa miechy wcześniej ale jakoś tak wyszło, że tak się nie stało... :whistling: Tak czy tak Bart-S ja bym z tym teraz nie czekał po tym jak zobaczyłem jak to wygląda i bym rozbierał. :wink: Na szczęście nie doszło do tego, że to wszystko nie wytrzymało bo było by chyba 3.0TDI na pokładzie. :grin::wink:

Akjam znając Ciebie to pewnie żałujesz że wytrzymało :grin:

Jesteś już umówiony na program? Gdzie robisz?

Opublikowano
:whistling: No znowu wybiorę się do Rogalotti'ego na korektę po tym jak robił mi poprzedni soft. W przyszłym tygodniu jak będzie czas to chcę mieć to już za sobą. :kox:
Opublikowano

Grześ pojutrze będzie 3 latka jak założyłeś temat o swojej A4 :wink:

ja pi3rdole ale to był golas :facepalm::grin:

e1788838f5907410med.jpg

5f97481b75d52cd0med.jpg

de572d63ade33cffmed.jpg

328bd4f7d6cba18cmed.jpg

6435fbd136173260med.jpg

d9a0eba546012be4med.jpg

b2f62ca36abc99c1med.jpg

a903f51e7e0a5056med.jpg

Opublikowano

Moja w środku wyglądała identycznie jak Twoja :wink: teraz do Ciebie trochę mi brakuje, ale powoli małymi kroczkami... :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...