xxxWIELKIxxx Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Witam wszystkich klubowiczow Od roczku smigam Audianka z wolnossacym benzyniakiem 1.8. Jazda nie jest juz tak imponujaca jak wczesniej(wtedy swiezo po odebraniu p.j.) chcialbym zwiekszyc moc w swojej poprostu zmieniajac silnik. Szukalem postow na ten temat ale jest ich tak duzo ze juz sie pogubilem, zaczynalem od nowa szukac i nic dlatego otworzylem wlasny. jakis roczek temu moj kumpel mial kadetta gsi 2.0 8v i zmienil silniczek na 2.0 16v (pamietam ze wymienial kompa i jakas wiazke kabli) Chcialbym zrobic to samo u siebie. Przypominam ze mam 1.8 ADR 125PS. Ile kosztowalaby przekladka bez robocizny na 2.8 30V i co musialbym wymienic a co pasuje od 1.8 Z gory dzieki pozdrawiam
RafQ Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Nie wiem jak w audi ale w większości marek jest to niepłacalne i prawie nie wykonalne. Silnik ma inną mase więc zmieniasz nie tylko motor ale zawieszenie, napewno układ hamulcowy, pompe paliwa. Kadet to bardzo stara technologia w audi wiązki są do wymiany wszystkie. Skrzynia biegów również bo ta od 1,8 wyjdzie przy nowym motorku a jeszcze dochodzi problem z przeniesieniem napędu. Zastanów sie czy nie lepiej bedzie pogonić obecne auto i poszukać innego z interesującym Ciebie silnikiem.
schiller Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 latwiej i pewnie taniej bedzie zmienic samochod. ale ja i tak na wakacje jak bede mial moze troche wiecej czasu bede myslal nad kompresorem. slyszalem ze jest go latwiej zalozyc niz turbulum... no i oczywiscie silnik z kompresorem ma lepsza cha-ke....
Gość spedyt Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 latwiej i pewnie taniej bedzie zmienic samochod. Potwierdzam, jak masz dużo pieniędzy na silnik i przekładkę to poszukaj model z większym silnikiem
xxxWIELKIxxx Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Opublikowano 17 Maja 2007 heh macie racje nie wiedzialem ze az tyle trzeba sie z tym p... schiller a jak wyglada sprawa z tym compresorem od czego( od mesia?) ile mocy to moze dodac??
schiller Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 ja zastanawialem sie nad tym od corrado bo byl on montowany na mniej wiecej podobnym silniku. ile wiecej mocy, hmm ciezko wpowiedziec. w corrado g60 z silnika 1.8 (20v bodajze) wychodzilo 160 kucy...
TTom3k Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 shiller szczerze mowiac nie slyszalem jeszcze o tym zeby do 1.8 wsadzac kompresor ale jak bedziesz mial zamiar zmienic i bedzie to realne za przestepna cene to mam nadzieje ze opiszesz to na forum
schiller Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 jak bede mial tylko caly dzien wolny to poroskrecam troche moja niunie i zobacze co sie da zrobic. gdzie i czy w ogole go bedzie mozna podlaczyc. myslalem zeby zmienic rolke od paska klinowego na podojna i tam moze . ale musze sie jeszcze troche podowiadywac jakie taki kompresor powiniem miec obroty czy trzeba to robic przez przekladnie itd. takze jak mowilem jak tylko bede mial czas...
xxxWIELKIxxx Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Opublikowano 17 Maja 2007 kumpel w becie 2.5 R6 w benzynie wyczytal ze po zalozeniu kompresora bedzie mial 220 kucy a seryjnie ma 196 i podobno w bmw jest to mozliwe bez zadznych komplikacji i podobno silniczek nie dostaje az tak mocno po d... mimo ze i tak jest wyzylowany Zapytam go co i jak i dam znaka na forum
SLOVIAN Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Ja myslalem kiedys o zmianie motoru,ale jednak za duzo zachodu z tym.Niedaleko jest gosciu co chce sprzedac 2.5tdi za 7-5tys (cale auto),tylko ze drzewo mu na dach spadlo.Z tym silnikiem pewnie jeszcze wiecej roboty...
xxxWIELKIxxx Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Opublikowano 19 Maja 2007 czytajac posty zamioszczone na forum doszedlem do wniosku ze jednak sprzedam swoja niuske i udalo sie, Rozstalem sie ze swoim malenstwem. teraz mam problem czy kupic 1.8T czy 2.8. podobno mozna wykrecic z 1.8 T 196 KM:D jak sadzicie to jakis blef czy faktycznie da rade zrobic cos takiego?? jaki to ma wplyw na elastycznosc, zywotnosc silnika??
Piotrek98igo Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Wielki to nie zaden blef!!196KM jest w zasiegu ręki poczytaj w dziale turbo i chiptuning bylo kilka wątków na ten temat...
xxxWIELKIxxx Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Opublikowano 20 Maja 2007 no tak wlasnie lookalem na kilka postow nie jest to zaden problem wystarczy wymiana chip-a:D zaj...sprawa chip troche drogi ale i tak mi sie to opyla bo wiecej zaplace Oc za Audike 2.8 przez 2 lata niz mialbym zmienic chip(niestety to pierwszy samochod zarejestrowany na mnie bez zadnych znizek;/ nawet 50% wzwyzki )
Iverson Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Kolego bierz 1.8T , to w audi jeden z ciekawszych silników, ja też mam chrapkę na taki no ale...niestety narazie nie dla mnie! a 196 ps , jest na wyciągnięcie ręki
adamq Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 Kolego bierz 1.8T , to w audi jeden z ciekawszych silników, ja też mam chrapkę na taki no ale...niestety narazie nie dla mnie! a 196 ps , jest na wyciągnięcie ręki grin Podpisuję się pod tym! Sam mam taki (bez chipsa) i muszę przyznać, że niezły kozak...
xxxWIELKIxxx Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Opublikowano 20 Maja 2007 widze ze kolega ma jeszcze QUATTRO jak to sie zachowuje?? jak jest podczas startu?? mozna naped tylny odlaczyc w kazdej chwili i go wlaczyc czy odpala samoczynnie i w ten sam sposob sie wylacza??
Lukas Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 jak to sie zachowuje no widze ze kolega to jeszcze duzo musi poczytac i poszukac informacji o podstawowym napedzie A4 QUATTRO i Torsen kotry dziala non stop
adamq Opublikowano 20 Maja 2007 Opublikowano 20 Maja 2007 dziala non stop Tak to działa, nie da się go odłączyć. Bardzo dobrze radzi sobie ten silnik z QUATTRO. A zobaczyć te miny kierowców osiek w zimie..... BEZCENNE
RafQ Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 teraz mam problem czy kupic 1.8T czy 2.8. podobno mozna wykrecic z 1.8 T 196 KM Może można ale ja wole 2.8 raz duży może wiecej dwa chyba mam sentyment do sześciu garów. Zmiana chipa to nie wszystko. po pierwsze trzeba trafić model w którym jest jeszcze życie a i wwtedy turbinie trzeba się porzyglądać. Najłatwiej wyciągać silniki doładowane to prawda ale tanio robisz trzy razy zapłacisz. Życze sukcesów w pogoni za mocą
Gość MorgothDBMA Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 ponad 200 KM da się z poczciwego 1.8T wycisnąć.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się