soolek Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 A TUTAJ moja historia Tak dorzucę jeszcze: mówi się, że do -40 można wrzucić standardowej amorki, to jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na nich. Na twardszych amorkach i dużej gumie (195/65/15) jest miękko i można zahaczyć przodem o jezdnię na muldach, to nie wiem co się by działo na standardowych. Na 225/40/18 już tego efektu nie ma.
kokos Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 A TUTAJ moja historia Tak dorzucę jeszcze: mówi się, że do -40 można wrzucić standardowej amorki, to jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na nich. Na twardszych amorkach i dużej gumie (195/65/15) jest miękko i można zahaczyć przodem o jezdnię na muldach, to nie wiem co się by działo na standardowych. Na 225/40/18 już tego efektu nie ma. no i chyba jasne,niestety,prawda jest taka jak chce sie jezdzic i wygladac to krotkie springi+krotki amor, a jak chce sie tylko wygladac to gleba na sprezynie i starczy ale jazda juz nie bedzie taka sama jak i zywotnosc amorka.u siebie wlozylem sprezyne vogtlanda -35 i żolte koni skrecone na max a i tak na niektorych spiacych przytre zderzakiem
Armi Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Tak dorzucę jeszcze: mówi się, że do -40 można wrzucić standardowej amorki, to jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na nich. Zgadzam się z Tobą, i odradzam każdemu. Wytrzymałem tydzień na -40+seryjne amortyzatory.
Cristoforo Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 kup sobie gwintowane zawieszenie TA-Technix jak mam glebe -50mm/-50mm i 205/55/16 i komfort został minimalnie uszkodzony bdb zestaw za 1050zł jezdzi sie pieknie i podziurach tez jest ok.[br]Dopisany: 20 Listopad 2009, 17:29_________________________________________________blistein b6, b8 to spory wydatek ale konkretny amor z serwisem kayba to nic szczegolnego sachs daje rade ale ten utwardzony jeśli masz do dyspozycji tysiaka to pomyśl o nie markowym sprzecie na b6+springi to wydatek 2800zł
David Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 ja kupilem b6 z niemiec na 19 ale amory sportowe Sachs i mniej bylo w b6 czuc 19 niz w b5 17 na amorach MTS...takze co markowe to i dobre ale pewnie niemiec troche wybulil na te amory i sprezyny Fk :gwizdanie: pomysl nad tym gwintem Ta-technix,z tego co wiem to MTS tez ma Gwinta o prosze http://www.mapet-tuning.com/sklep/product_info.php?cPath=33_346_659&products_id=1256 ale to troche drozej niz Ta-technix
MoorPH Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 Jak zawitasz na spota, to możesz się nawet przewieźć, ale teraz już na 15' - tutaj komfort jest niezły. Latem śmigałem na 18' - było trochę gorzej. Czasami można kurwicy dostać na tych polskich dziurach, ale za to po dobrej trasie idzie jak po szynach, nawet z pełnym ładunkiem wakacyjnym. Ja bede jutro napewno więc pogadamy..
soolek Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Jak zawitasz na spota, to możesz się nawet przewieźć, ale teraz już na 15' - tutaj komfort jest niezły. Latem śmigałem na 18' - było trochę gorzej. Czasami można kurwicy dostać na tych polskich dziurach, ale za to po dobrej trasie idzie jak po szynach, nawet z pełnym ładunkiem wakacyjnym. Ja bede jutro napewno więc pogadamy..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się