Pawelkiwi 26 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 (edytowane) W motorach 2.0 grupy VAG przy regeneracjach rzędu co 200 - 300 km nie obserwuje się przybywania oleju w misce spowodowanych samymi regeneracjami. Edytowane 29 Września 2015 przez Pawelkiwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek711 1 Opublikowano 1 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2015 DPF wykastrowany , silnik nie kopci nawet po mocniejszym dodaniu gazu, spalanie do weryfikacji , moc jest . Olej w normie do kontroli po 1000 km czyli zajmie mi to dwa tyg. napiszę jak jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma200 0 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Na ile jest to skuteczne , to się nie będę wypowiadał, uwierzył bym w to jakby po tym procesie faktycznie DPF się odchudził o przybliżoną wagę popiołu Ciekawe o ile tutaj się odchudził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek711 1 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 (edytowane) 1000 km przejechane , strasznie śmierdzi spalinami w środku jaki na zewnątrz pojazdu , zauważyłem też olej w tylnym tłumiku rura od odmy zasyfiona olejem .....szykuje się kolejna robota ...oleju lekko ubywa Edytowane 9 Października 2015 przez maciek711 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 10 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 W środku jak śmierdzi spalinami to albo ktoś źle pospawał DPF-a albo źle złożony wydech. Szukaj na łączeniach czarnego nalotu, czasami tłumik drgań układu wydechowego przepuszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 chyba ze jak góra wyciągali DPF to musieli demontować chłodniczkę EGRu - może poskładali na stare uszczelki lub źle coś skręcili-np uszczelka się wysunęła przy skręcaniu... lub może uszkodzili coś - np pękło kolanko ( harmonijka) przewodu spalin z chodniczki do EGRu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek711 1 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 słabo wsuneli dwa przewody gumowe co idą do czujnika w zasadzie to były pozamieniane grubszy na cienkiej końcówce chudszy na grubszej obudowy DPF-u , teraz jakby mniej czuć spalinami..... ale co innego mnie niepokoi , przewód od odmy był zawalony olejem , praca silnika to jest czasami charakterystyczne "łupanie" mam wrażenie że ciśnienie "wali" w filtr powietrza , pewnie to odma a jak Wy myślicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Przewody od czujnika różnicy ciśnień zdejmij i zaślep wkładając coś do nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mA4celi 0 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Wczoraj dołączyłem do grona pustych puszek! Dodatkowo wyłączony EGR. Wrażenia pozytywne: pięknie przyśpiesza ( wcześniej miałem wrażenie przyczepy z tyłu), auto jakby jechało z góry i z wiatrem Najważniejsza różnica - po jednym dniu... W następnych dniach będę obserwował bo ma poprawić się spalanie a brak procedur dopalania filtra itp. powinny dać ulgę całej reszcie. Negatywy: z rury wydobywa się dymek przy mocniejszym przy-gazowaniu ( pedał w podłogę) - ale to na zimnym, po rozgrzaniu nie zauważyłem niczego niepokojącego; dziwny dźwięk z końcówki wydechu, ponoć to turbinę tak słychać; turbina słyszalna w kabinie, szczególnie przy schodzeniu z obrotów; zapach ropy z wydechu ( taki jak kiedyś miałem w volvo z 85 roku W weekend dłuższa trasa - zobaczymy jak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 ale co innego mnie niepokoi , przewód od odmy był zawalony olejem , praca silnika to jest czasami charakterystyczne "łupanie" mam wrażenie że ciśnienie "wali" w filtr powietrza , pewnie to odma a jak Wy myślicie ? sprawdz czy nie wyskoczyly zaslepki kanalow olejowych. obejrz walek rozrzadu czy nie jest wytarty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Aby szum lub jak kto woli gwizd turbiny słyszalny na zewnątrz ograniczyć do minimum (ale nie zlikwidować) oraz zmniejszyć buczenie pustej puszki po usuniętym DPF-ie ja stosuję mój "patent" czyli rura przez cały wycięty wkład plus "zaślepka". Wszystko to w miejsce usuniętego DPF-a ale przed sondami. One muszą działać i przekazywać właściwe dane. Zaspawanie rury przez cały DPF wyłącza je z właściwej pracy. Poniżej zdjęcie "zaślepki" wraz z fragmentem rury. Miejsce montażu. Proszę nie komentować spawów. To był pierwszy na szybko składany testowy DPF OUT ver.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Nastepnym razem tnij w miejscu ori spawow. Jak zaspawasz to pozniej nie bedzie sie rzucac w oczy Edytowane 14 Listopada 2015 przez niestandardowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 DPF wcześniej był robiony metodą taką jak piszesz czyli cięty na spawach ale aby zrobić wstępną komorę musiałem obciąć niżej. Od spodu samochodu jak i od góry DPF-a prawie nie widać a spawy to już kompletnie bez znaczenia. Ważne że działa, robi robotę i nie fałszuje odczytów z czujników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej2575 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 czy poleci ktoś osobę która ogarnie temat usunięcia DPF z woj.Podlaskiego pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolq1660 0 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Witam ostanio w swojej a4 robiłem chipsa, na ori sofcie wyplul 130km nm nie pamiętam, Panowie postanowili sprawdzić jednak co wypluje po ich programie, a wyszło 150km i 380nm i powiedzieli że to dpf ogranicza moc auta i że ma dziwne zapelnienie 109%, kazali mi pojeździć i zdecydować co robimy dalej-1.wycinamy(polecaja)2.regeneracja(nie polecają)3.wymiana(koszt=nie polecają). Na allegro widziałem dpf po ok.1tys nie wiem czy są warte uwagi, z kolei na tym forum polecacie żeby usunąć jednak za chwilę wpada post że to wcale nie takie dobre itp. nie wiem co robic,auto normalnie jeździ,0 błędów a Panowie tunerzy chcą ok.1tyś za usunięcie i przeprogramowanie sterownika. Co robić w tej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czareq 1 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Witam ostanio w swojej a4 robiłem chipsa, na ori sofcie wyplul 130km nm nie pamiętam, Panowie postanowili sprawdzić jednak co wypluje po ich programie, a wyszło 150km i 380nm i powiedzieli że to dpf ogranicza moc auta i że ma dziwne zapelnienie 109%, kazali mi pojeździć i zdecydować co robimy dalej-1.wycinamy(polecaja)2.regeneracja(nie polecają)3.wymiana(koszt=nie polecają). Na allegro widziałem dpf po ok.1tys nie wiem czy są warte uwagi, z kolei na tym forum polecacie żeby usunąć jednak za chwilę wpada post że to wcale nie takie dobre itp. nie wiem co robic,auto normalnie jeździ,0 błędów a Panowie tunerzy chcą ok.1tyś za usunięcie i przeprogramowanie sterownika. Co robić w tej sytuacji? Zdrowy BPW ma prawie 150ps wiec modyfikowałes niesprawne auto Edytowane 29 Grudnia 2015 przez czareq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolq1660 0 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2015 Jeżeli byłoby niesprawne to od razu dyskwalifikuje się je na samym początku? wtryski, turbina ok jak mówię na 99% dpf ogranicza moc, ale skoro wyplul ponad 380nm to nie jest z nim tak źle chyba Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 lolq1660Mają rację. Dobry chip tylko bez DPF-a. DPF mocno ogranicza zachcianki tunera i nie współgra z oczekiwaniami mocniejszej motorynki. Jak chcesz mocy = usuń DPF. Ja tak robię i klienci zadowoleni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody17m 0 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Witam Panowie, nie wiedziałem gdzie o tym napisać wiec pisze tutaj, chce sprzedać swojego brd 2.0 Tdi z tym, że mam pewien problem, wyciąłem dpf'a, w dokumentach wszędzie pisze, że on jest - jakie to ma konsekwencje prawne podczas sprzedaży takiego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Milczysz przy sprzedaży. Przy sprawnym silniku i "wydłubanym" wnętrzu DPF-a + soft w ECU auto spełnia normy emisji spalin. Ale klient jedzie sobie na stację na przegląd, coś nie tak w silniku np. EGR, przepływka, sonda lambda i bardzo dociekliwy diagnosta stwierdza że mu nie zarejestruje samochodu bo normy spalin itd. Klient zgodnie z umową kupna sprzedaży może wystosować różne opcje żądań. Informujesz klienta przy sprzedaży. Klient zadowolony bo nie będzie miał problemów z DPF-em. Wie o tym fakcie i jeździ do "dobrych" diagnostów. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Pawelkiwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się