lukaszooo Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 Stacja bedzie miala sprawdzac spaliny. Czy tak bedzie to watpie bo pomiar wcale nie jest krótki.
Osiollekk Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 Jeżeli będą badać spaliny, to też będzie to śmieszne, bo przecież chodzi o skład spalin kiedy silnik jest obciążony w jakimś stopniu, a nie na biegu jałowym... a jeżeli będą badać na postoju, to tuner spokojnie może Ci poustawiać kwiatki z wydechu a jak tylko wyjedziesz za drzwi to możesz mu zrobić takiego kopcia, że duagnosta auta nie zobaczy. A pomiar bedziebardzo w normie
lukaszooo Opublikowano 23 Lutego 2018 Opublikowano 23 Lutego 2018 Przeciez 15-20 lat temu gdy wszyscy jezdzili polonezami to na przegladzie zawsze badali spaliny. Badanie zaginelo dopiero po 2000r gdy wszyscy zaczeli jezdzic autami z zagranicy. Przeciez do tunerow w skali krajowej jezdzi jakies 1/100 wszystkich kierowców reszta dziaduje nawet na wymiane oleju a co dopiero program.
Slowiktm Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Panowie ,od połowy lutego jeżdżę swoim BRD w quattro auto ma 230 tys km przebiegu.Wcześniej miałem audi a3 130 i te brd wydaje się mułowate w porównaniu do niej.Pali jak smok nie udało mi się zejść ponieżej 9l/100 na autostradzie (przy tempomacie na 140) zauważyłem ostatnio ropę w oleju,pompowtryski według vcds są w dobrym stanie,więc trop padł na dpf nie świeci mi się kontrolka ,w blokach pomiarowych po trasie (150km autostrada tempomat 140km/h i 50 zwykłymi drogami) pokazuję mi zapełenienie 20% oraz ilość sadzy 80 gr,auto mam niedługo nie wiem jak jeździł nim poprzedni właściciel ,co tu poradzicie ?
Osiollekk Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) 15 godzin temu, Slowiktm napisał: Panowie ,od połowy lutego jeżdżę swoim BRD w quattro auto ma 230 tys km przebiegu.Wcześniej miałem audi a3 130 i te brd wydaje się mułowate w porównaniu do niej.Pali jak smok nie udało mi się zejść ponieżej 9l/100 na autostradzie (przy tempomacie na 140) zauważyłem ostatnio ropę w oleju,pompowtryski według vcds są w dobrym stanie,więc trop padł na dpf nie świeci mi się kontrolka ,w blokach pomiarowych po trasie (150km autostrada tempomat 140km/h i 50 zwykłymi drogami) pokazuję mi zapełenienie 20% oraz ilość sadzy 80 gr,auto mam niedługo nie wiem jak jeździł nim poprzedni właściciel ,co tu poradzicie ? 80gr sadzy to juz chyba ponad bezpieczna norme. druga sprawa, że u mnie w BRD tez VCDS pokazywal przy przebiegu 250kkm, ze dpf jest super i extra, a po wycieciu okazalo sie, ze dziura wypalona... po wycieciu wskoczyl DP i ponowne strojenie auta i byla znaczna poprawa z dolu. Takze jak dla mnie to wycinaj to chlopie w piz*ziec, bo przy tym przebiegu to nie wiadomo kiedy sie to zapcha, i dodatkowo chip u kogos kto ogarnia i BRD sie staje bardzo przyjemnyn silnikiem. ps u mnie spalanie wyvhodzilo 7l/100km Edytowane 3 Marca 2018 przez Osiollekk
Karasik2 Opublikowano 3 Marca 2018 Opublikowano 3 Marca 2018 Podpisuje się pod słowami kolegi Też mi mulowalo wywaliłem ani razu nie miałem ikony wypalania a wypalał się już co 50 -100 km 250k nalotu i zapchany był na grubo powyżej normy
ecobuda Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Wywal badziew. Będziesz miał spokój.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
seger75 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Witam A czy jest możliwość usunięcia sadzy mam jej 68% wypalanie schodzi do zera ale sądza zostajeWysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
ecobuda Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Witam A czy jest możliwość usunięcia sadzy mam jej 68% wypalanie schodzi do zera ale sądza zostajeWysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka Tak, ale razem z cegłą[emoji1]Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
seger75 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 Tak, ale razem z cegłą[emoji1]Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu TapatalkaNo to pięknie. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Salas_ Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Będzie coś z tego czy [emoji90]? BPW Skrobnięte z Szajsunga S7
Pawelkiwi Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 W dniu 13.03.2018 o 19:10, Salas_ napisał: Będzie coś z tego czy ? BPW Niestety nic z tego. Nie ma co ratować. Wymień lub wywal. Auto silnikowo sprawne przechodzi badania bez DPF-a.
Salas_ Opublikowano 14 Marca 2018 Opublikowano 14 Marca 2018 Niestety nic z tego. Nie ma co ratować. Wymień lub wywal. Auto silnikowo sprawne przechodzi badania bez DPF-a.To świetnie... Ten DPF ma z 20 tysięcy przejechane... Wcześniejsza właścicielka z Francji jedna i jedyna musiała tak go zamulic... ?[emoji90]Skrobnięte z Szajsunga S7
Pawelkiwi Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 W dniu 14.03.2018 o 23:14, Salas_ napisał: To świetnie... Ten DPF ma z 20 tysięcy przejechane... Wcześniejsza właścicielka z Francji jedna i jedyna musiała tak go zamulic... ? Raczej niemożliwe by sprawne auto nowy DPF tak zepsuło. Jeśli DPF oryginalny zastosowany to szukaj przyczyny w silniku. Musi być jakaś usterka. Coś powoduje że za mocno dymi lub z jakiegoś powodu nie regeneruje się. Zrób wymuszoną regenerację serwisową i zobacz efekty.
Salas_ Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Raczej niemożliwe by sprawne auto nowy DPF tak zepsuło. Jeśli DPF oryginalny zastosowany to szukaj przyczyny w silniku. Musi być jakaś usterka. Coś powoduje że za mocno dymi lub z jakiegoś powodu nie regeneruje się. Zrób wymuszoną regenerację serwisową i zobacz efekty. Papieru na to nie mam tylko gościu co sprowadził ten samochód tak mi powiedział... Interesy z nimi robi i od nowości znał ten samochód niby. Więc nie mam pojęcia czy DPF jest oryginalny, czy był nowy... Wymuszona procedura mówisz - poprzez vcds'a? Jeśli jest ok z wypalaniem to ciut z 81g powinno zejść? Bo procentowe napełnienie pewnie zejdzie... Skrobnięte z Szajsunga S7
mgajder Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Wierzyć w bajki tym co sprowadzają auta, to tak samo jakby wierzyć politykom.
ecobuda Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Możliwe że twój wałek rozrządu jest już przytarty i nie ogarnia dawek do wypalania, wtedy dpf bardzo szybko się zasyfia. Co powinieneś zrobić. Sprawdź stopień zużycia wałka rozrządu, zmierz wysokość krzywek, szczególnie na pompkach. Przypuszczam że mniejsze od nowego wałka wałka. Jeżeli uporasz się z wałkiem możesz próbować wypłukać dpf. Są dwie metody. Wyciągasz dpf i wysyłasz do firmy która zajmuje się regeneracją albo jedziesz autem do magików którzy robią to na aucie. Pierwsza metoda bardziej skuteczna. Koszty. Pierwsza metoda ok 500zł druga 300. Po zabiegu auto pod kompa i obserwacja bloków, Jak szybko się zapełnia. Jeżeli jest ok to jesteś eko[emoji1]Inna opcja to wywalenie dpfa i zmiana programu w sterowniki, i dalej jesteś eko bo spalasz mniej paciary[emoji12]. Ja wywaliłem dpf już rok temu ogarnęłem silnik i jest za***iście. Auto nie dymi lepiej się zbiera i mniej pali. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka 1
Salas_ Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Możliwe że twój wałek rozrządu jest już przytarty i nie ogarnia dawek do wypalania, wtedy dpf bardzo szybko się zasyfia. Co powinieneś zrobić. Sprawdź stopień zużycia wałka rozrządu, zmierz wysokość krzywek, szczególnie na pompkach. Przypuszczam że mniejsze od nowego wałka wałka. Jeżeli uporasz się z wałkiem możesz próbować wypłukać dpf. Są dwie metody. Wyciągasz dpf i wysyłasz do firmy która zajmuje się regeneracją albo jedziesz autem do magików którzy robią to na aucie. Pierwsza metoda bardziej skuteczna. Koszty. Pierwsza metoda ok 500zł druga 300. Po zabiegu auto pod kompa i obserwacja bloków, Jak szybko się zapełnia. Jeżeli jest ok to jesteś eko[emoji1]Inna opcja to wywalenie dpfa i zmiana programu w sterowniki, i dalej jesteś eko bo spalasz mniej paciary[emoji12]. Ja wywaliłem dpf już rok temu ogarnęłem silnik i jest za***iście. Auto nie dymi lepiej się zbiera i mniej pali. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Wałek, popychacze, szklanki są nowe Więc może Janusz tak sobie powiedział z tym dpfem i ma nie 20 tysięcy, a ze sto może...Ale mam dylemat - zostawić czy wywalić... [emoji54]Za wywaleniem przemawia to co napisałeś + w głowie świadomość, że tego gówna nie ma, a za zostawieniem tylko i wyłącznie żeby przegląd przeszło bez problemu i podczas jakiejś kontroli... Skrobnięte z Szajsunga S7
ecobuda Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Latam po Niemczech i nigdy mi nie sprawdzali i przeglądy przechodzi bez problemu.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Pawelkiwi Opublikowano 23 Marca 2018 Opublikowano 23 Marca 2018 W dniu 20.03.2018 o 10:39, Salas_ napisał: Za wywaleniem przemawia to co napisałeś + w głowie świadomość, że tego gówna nie ma, a za zostawieniem tylko i wyłącznie żeby przegląd przeszło bez problemu i podczas jakiejś kontroli.. Myślę że najlepszą decyzją było by wykastrować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się