SotoM Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 (edytowane) Jak chcecie troszkę Dpf uzdrowić to polecam STP do paliwa wspomagający czyszczenie Dpfu - raz użyłem czego byłem przeciwnikiem ale po zrobieniu zbiornika -nie to auto- wcześniej czułem pod tyłkiem kiedy Dpf się czyścil co 200-250km teraz się tego nie ma...wczoraj miałem wypalanke co wogle ledwie się kapnałem, zobacze kiedy kolejna wypalanka nastąpi. Moja BaRDacha ma 295tkm nalotu -Zegarowego Edytowane 22 Grudnia 2016 przez SotoM
Karasik2 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 (edytowane) mówisz o tym? http://www.stp.eu/pl-pl/produkty/dodatki-do-oleju-napedowego/dpf-formula-do-czyszczenia-filtrow-czastek-stalych ok spróbujemy zobaczymy wlewamy całość przy pełnym baku co 3000km? czy jakoś inaczej sie go stosuje? Edytowane 22 Grudnia 2016 przez Karasik2
SotoM Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 (edytowane) Tak dokładnie to wlałem... Wg tego co zalecają stosować co 3000km Ja jeszcze zrobię 1000 na czysto i zaleje STP czyszczący ukł.paliwowy i jego stosuje się co 2000km lecz ja na tym narazie zakończę i będę latał znowu na czysto...za dużo też nie ma co... :-) Edytowane 22 Grudnia 2016 przez SotoM
mgajder Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Ja polecam produkty firmy Liqui Moly, gdyż kupowałem STP do czyszczenia wtrysków i nie odczułem żadnej różnicy, również po porównaniu wartości przez VCDS, jednak po wlaniu Liqui Moly było czuć ze silnik lepiej chodzi i wartości w VCDS uległy polepszenie- oczywiście najlepiej wyjeździć pełny bak (ja leje 500ml na ok. 45-50l paliwa) Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
Pawelkiwi Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 SotoM jest taki Liqui Moly który podpinasz odpinając przewody paliwowe od filtra paliwa i tylko na tym silnik pracuje. Efekty rewelacyjne pod warunkiem że na powrocie dasz filtr paliwa np. od motocykla dlatego że syf spływa w ogromnych ilościach. Silnik zapuszczasz i zużywasz do końca. Jak będziesz chciał dam Ci nr LM bo mam w firmie. pozdr Paweł
SotoM Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Wiem o co chodzi... Tak samo dobrze działa zajzajer firmy tunap. Ale jasne, jak Będziesz w firmie to zerknij na to z LMa
bartez80 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 dajcie jakies linki do tych produktow LM
Pawelkiwi Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Znalazłem. Nr LM 5154. Strona produktu http://liquimoly.pl/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=46&virtuemart_category_id=63 Pamiętajcie NIE WLEWAĆ DO BAKU !
bartez80 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) Dzieki wielkie ,czyli postępować tak jak to opisałeś kilka postów wyżej ,czy może tylo i wyłącznie trzeba stosować go z urządzeniem" jet clean tronic"? Edytowane 27 Grudnia 2016 przez bartez80
Pawelkiwi Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Dnia 27.12.2016 o 07:43, bartez80 napisał: Dzieki wielkie ,czyli postępować tak jak to opisałeś kilka postów wyżej ,czy może tylo i wyłącznie trzeba stosować go z urządzeniem" jet clean tronic"? Możesz zastosować tak jak wcześniej opisałem. Efekt taki sam jak z "Jet"-em
Karasik2 Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Pytanko czy podczas wypalania lub chwilę przed wypalaniem powinna się zapalić jakaś lampka na FIS-ie?
ecobuda Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 Jeżeli to tylko opalanie sądzę to nic się nie zapala a jeżeli to już regeneracja to zapala się kontrolka dpfWysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Pawelkiwi Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Dnia 4.02.2017 o 22:14, ecobuda napisał: Jeżeli to tylko opalanie sądzę to nic się nie zapala a jeżeli to już regeneracja to zapala się kontrolka dpf Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Opalanie to raczej w słońcu Regeneracja bez zgłaszania na FIS. Na FIS informacja dopiero gdy jest źle i trzeba wykonać jazdę która pomoże w regeneracji DPF-a lub dokonać regeneracji (wypalanie) serwisowe.
ecobuda Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opalanie to raczej w słońcu [emoji4] Regeneracja bez zgłaszania na FIS. Na FIS informacja dopiero gdy jest źle i trzeba wykonać jazdę która pomoże w regeneracji DPF-a lub dokonać regeneracji (wypalanie) serwisowe. Tak jest kolego. To miałem na myśli. Bujam się od pół roku b7 z silnikiem awx wałkiem awx ( mechanicy zapomnieli przełożyć z mojego BPW) i wiem co to znaczy.Dla przypomnienia. Nie każdy wałek ogarnia Dpf.Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Pawelkiwi Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 5 minut temu, ecobuda napisał: Bujam się od pół roku b7 z silnikiem awx wałkiem awx ( mechanicy zapomnieli przełożyć z mojego BPW) i wiem co to znaczy. A co stoi na drodze by zmienić wałek lub wywalić DPF-a ?
ecobuda Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Będę zmieniał wałek. Dpfu nie wycinam. Jak wyjechał z Inglostadt tak też do huty pojedzie. K o m p l e t n y.Co prawda z słupkiem Awx ale to prawie to samo[emoji16]Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
Musashi Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 22 godziny temu, Pawelkiwi napisał: wywalić DPF-a ? i wstawić katalizator zamiast niego rzecz jasna.
Pawelkiwi Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Ostatnio miałem klienta z Toyotą Yaris D4D z DPF-em na pokładzie. Nie chciał go wycinać bo to bo tamto, ekologia, stacja diagnostyczna. Olej przybywał non stop. Odciągał, wymieniał. W efekcie końcowym korba wyszła w silniku bokiem. Powód olej z dużą zawartości ON = brak smarowania. Efekt końcowy. Wymiana silnika.
ecobuda Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Mam teraz słupek awx a resztę klamotów od bpw i stan oliwy stoi w miejscu, chyba że to co już sobie domieszał sukcesywnie spala. Po niedzieli silnik do analizy. Kontrola wału,panewek ,korby,pompa oleju, na górze wałek, pompki, szklanki, broki, później skrzynia(multi) albo sam ją ogarnę albo poleci do Bartka. To auto będzie latać i huuuu.
Musashi Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 10 godzin temu, Pawelkiwi napisał: Ostatnio miałem klienta z Toyotą Yaris D4D z DPF-em na pokładzie. Nie chciał go wycinać bo to bo tamto, ekologia, stacja diagnostyczna. Olej przybywał non stop. Odciągał, wymieniał. W efekcie końcowym korba wyszła w silniku bokiem. Powód olej z dużą zawartości ON = brak smarowania. Efekt końcowy. Wymiana silnika. Ale przynajmniej nie zatruwa powietrza . Paweł, spaliny współczesnych diesli i benzynówek zasilanych niby ekologicznym bezołowiowym paliwem są mega toksyczne. Kata usunąłem raz i ani razu więcej, czuje się od razu różnicę (w dieslu). DPF w B7 uważam że jest bez sensu, więcej szkody niż pożytku, ponieważ nie sprawdza się w warunkach miejskich. Jednak jakiś system oczyszczania spalin być musi. Więc skoro DPF wyjeżdża katalizator wjeżdża. Kropka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się