Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z Turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oki mam Logi z innym przepływka ale jest tosamo a na tamtym autku wszystko gra :(wiec niewiem co teraz mam robic ??POMOCY

tu nowe logi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44768d66cac50541.html

szukacie dziury w doopie ....

co Wy chcecie od tych logów .... ?

Opublikowano

oki mam Logi z innym przepływka ale jest tosamo a na tamtym autku wszystko gra :(wiec niewiem co teraz mam robic ??POMOCY

tu nowe logi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44768d66cac50541.html

szukacie dziury w doopie ....

co Wy chcecie od tych logów .... ?

Spanki zerknij na ostatni i na pierwszy log po 3000obr jest spadek powietrza podawanego przez przeplywomierz to mnie męczy niewiem dlaczego tak jest ale sie dzieje i to na 2 róznych przepływkach powiedz co to oznacza może jakis inny czujnik?? acha i kiedys wyczytałem na forum ze ktos czyścił WD40 zaworek N75 i ja też tak zrobiłem dos dawno temu i jak widać działa bez problemu tylko trzeba poczekać aż wyschnie i wtedy potraktować go jeszcze powietrzem nie zadużym ja robiłem to jakims 0.3 bara Pozdrawiam wszystkich i nie twierdze ze w każdym przypadku to zadziała w moim sie udało może mam szczęście:):):) a na poprzednich logach przed czyścnieniem przeładowywał:)a teraz jest w sam raz Pozdrawiam wszystkich chetnych do pomocy rozwiązania problemu:)javascript:void(0);

javascript:void(0);

Opublikowano

Witam

Zalozylem nowy temat, bo nie wiem czy moge sie znowu podpiac do SWOJEGO tematu. Zaznaczam, ze juz bylem upomniany.

Mniejsza z tym.

Mam diagnozy z mojego silnika. Prosze o rozszyfrowanie.

Total codes: 002

Code 001

00575 intake manifold regulation pressure g diff

Code 002

17978 P1570 engine control module disabled

Z gory dzieki za pomoc.

:afro:

?? o co Ci cchodzi z tym upominaniemn ? Napisałeś złą nazwe tematu, poprawiłem ci to.

A teraz ropoczynasz ten sam problem w kolejnym wątku, szykuje się ostrzeżenie.

Napisz mi PW jak czegoś nie rozumiesz.

Opublikowano

Dzieki. Nie wiem kiedy to bedzie, ale trzeba bedzie

:afro:

Opublikowano

pre_pl dzieki za linki.

To raczej wyjasnia wszystko i bede sie chyba sklanial ku wyczyszczeniu kierownic, choc niepokoi mnie tez ten katalizator, ktory byl opisany w jednym z tematow.

Jak to sprawdzic?

Jestem teraz poza granicami kraju i moim samochodem zajmuje sie ktos inny.

Po wizycie u mechanika zostal wymieniony zaworek rozdzielajacy.

Prosilem tez o logi dynamiczne mechaniora, ale mowil mojej Dziewczynie, ze ani nie drukuje tego, ani nic.

Wiem, ze bez tego ani rusz, zeby poprawnie zdiagnozowac przyczyne niedomagan.

Wyczyszcze i pozniej dopiero zrobie dynamiczne jeszcze raz, jak juz bede w kraju.

Jeszcze pytanko: czy ktos zna dobrego znachora w okolicach Tarnowa, ktory ma VAG-a i jest godny zaufania?

Planuje z kolego zmontowac swojego VAG-a, ale nie wiem kiedy to nastapi.

Pozdro.

:afro:

Opublikowano

oki mam Logi z innym przepływka ale jest tosamo a na tamtym autku wszystko gra :(wiec niewiem co teraz mam robic ??POMOCY

tu nowe logi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44768d66cac50541.html

szukacie dziury w doopie ....

co Wy chcecie od tych logów .... ?

Spanki zerknij na ostatni i na pierwszy log po 3000obr jest spadek powietrza podawanego przez przeplywomierz to mnie męczy niewiem dlaczego tak jest ale sie dzieje i to na 2 róznych przepływkach powiedz co to oznacza może jakis inny czujnik?? acha i kiedys wyczytałem na forum ze ktos czyścił WD40 zaworek N75 i ja też tak zrobiłem dos dawno temu i jak widać działa bez problemu tylko trzeba poczekać aż wyschnie i wtedy potraktować go jeszcze powietrzem nie zadużym ja robiłem to jakims 0.3 bara Pozdrawiam wszystkich i nie twierdze ze w każdym przypadku to zadziała w moim sie udało może mam szczęście:):):) a na poprzednich logach przed czyścnieniem przeładowywał:)a teraz jest w sam raz Pozdrawiam wszystkich chetnych do pomocy rozwiązania problemu:)javascript:void(0);

javascript:void(0);

widze ... i w dalszym ciagu uwazam ze szukacie dziury w doopie .... :grin:

lmm po podmianie mierzy dobrze i jezeli chcesz zeby bylo lepiej to zmien na nowke sztuke ... :afro:

niestety jeden i drugi lmm ma juz swoje latka i nigdy nie bedzie mierzyl idealnnie ...

(jedyne to albo podmienic na nowke, i tez nie ma gwarancji ze bedzie równo 850 albo zrobic sofcik do autka) :wink:

p.s moj lmm przed zawirusowaniem mierzył podobnie

Opublikowano

p.s moj lmm przed zawirusowaniem mierzył podobnie

acha czyli to może byc problem z sofcikiem tak jak myslałem ze orginalny juz nie daje rady czyli jak to Ty mówisz siei wysrał:)w tym pokładnam nadzieje acha juz wcześniej pisałem ale napisze jeszcze raz po dodaniu do paliwa płynu który niby czyści wtryski autko naprawde sużo lepiej smiga jest odczuwalna róznica bardzo dobrze może umnie maja nojówkę do du.y czy ten płyn tez dodaje mocy??i jeszcze jedno jak na cały bak to zalałem to mniej mi spalił co prawda nie dużo ale mniej jakieś 0.8 litre czyli nie 8.2-8.3 a 7.4-7.5 wydaje mi sie ze to róznica i to duża moze wtryski do recznego czyszczenia sa co??albo gnojówka zła Pozdrix:)

Opublikowano

Adrian A4 to jest temat o problemach z turbo.

Opublikowano

p.s moj lmm przed zawirusowaniem mierzył podobnie

acha czyli to może byc problem z sofcikiem tak jak myslałem ze orginalny juz nie daje rady czyli jak to Ty mówisz siei wysrał:)w tym pokładnam nadzieje

soft masz dobry ,przepływomierz masz kulejacy ... !!!!

niedomagania lmm (przepływomierza) mozna skorygowac software'owo - z reguły jak sie robi tzw."cziptjuning" ... :evil:

Opublikowano

Witam

Tym razem mam problem z turbina.

Jakis czas temu podczas jazdy w gore po niewielkim wzniesieniu auto kompletnie stracilo moc. Bylo to raz, ale po chwili wszystko wrocilo do normy i auto znow smigalo jak trzeba.

Pozniej za okolo 2 tygodnie zdarzylo sie to poraz drogi i po tym pojechalem do machera.

"Podobno" zrobil testy dynamiczne i okazalo sie, ze waz na dolocie do turbiny byl poluzowany.

Sam widzialem blad, ktory wyskoczyl, cos w rodzaju "intake pressure....." czyli stad wychodzi, ze to bylo na dolocie.

Po tym jak wrocilem od niego w nocy jechalem w trase i po jakichs 50km turbina padla i do tego czasu nie ma mocy. To tylko moje przypuszczenia i obym sie mylil. Jezdze z moca podobna do "malucha".

Wiem, ze podstawa to VAG, ale poradzcie cos co moglo pasc i czy ten macher jest godny zaufania.

Pozdrawiam

Z tymi wężami to może być. BO u mnie jadać na urlop padł wąż gumowy na wyjściu z IC. Awaryjnie został obwiązany taśmą typu PowerTape i tak przejechałem 6200km na urlopie cześć po PL górach i po Alpach. I fatycznie kilka razy zauważyłem że na bardzo stromych podjazdach 2 lub 3 bieg to było za dużo do auta - nie reagował na gaz, pomagała redukcja z przygazówką.

Opublikowano

wyczyść dolot posprwdzaj szczelnosc na dolocie i oczywiście sprwadz zaworek N75 bo to on steruje turbinką podepnij sie pod Vaga i mysle ze wszystko sie okarze <logi dynamiczne>nie posiadasz zaden problem umów sie z kims z Twojej okolicy spotkacie sie i zrobi wszystko co trzeba za przysłowiowego browca:)pomoze doradzi i wstawcie wszystko na forum łacznie z rozwiązaniem tematu niech wszyscy maja dostęp do wiadomości i rozwiązanych problemów:)Pozdro

Opublikowano

Ja jestem juz po wymianie zaworka rozdzielajacego i z tego co pre_pl wkleil do tematu, to wydaje sie, ze trzeba turbine wyczyscic, bo moja dziewczyna, ktora teraz smiga mozwi, ze czasem jeszcze cos jakby niedomagal.

Kazalem Jej dzis przegonic auto po obwodnicy.

Czekam co powie, czy cos sie polepszylo.

:afro:

Opublikowano

Jak Ty masz power boxa i problem z turbo, to wypierdziel natychmiast tego boxa !

Założe się, że może to być przyczyna. Kto Ci to w ogóle wepchnął....

Opublikowano

Samochod kupilem w listopadzie juz z box-em.

Od jakichs 4 miesiecy box jest odlaczony i jezdze normalnie bez.

Kilku mechanikow tez rdzilo odpiac, wiec tak zrobilem.

pre_pl powiedz co miales na mysli mowiac, ze to jest przyczyna i czego szukac.

Auto podobno nawet po pogonieniu nic nie odrzylo.

Planuje czyszczenie turbo.

Czy macie jakies rady co do tego zagadnienia?

Na co uwazac, jak dzialac?

Pozdro.

:afro:

Opublikowano

Dysuksja na temat BOXa

Jeszcze przykład logów Golfa z boxem

Nie wiadomo co ten box zrobił, jak był podłączony. Może był jakiś koksik i narobił szkód ?

Obym się mylił.

Przykład taniego cziptuningu (ale to już naprawdę wersja ekstremalna) :

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3836

zwróć uwagę co się porobiło w turbo :evil:

Opublikowano

pre_pl az mi wlosy deba stanely na glowie.

Niech to szlag co wymyslaja rozni pseudo wynalazcy.

Mam nadzieje, ze jeszcze uratuje cos ze swojego turba.

Jeszcze raz dzieki za linki!!

:afro:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...