soolek Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 Na aukcjach są zdjęcia poglądowe (kiedyś było takie info) - model amorka dopierają Ci według danych auta.
slepy Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 ja chyba postawie na gwint TA-Technix, na wiosnę , edmondo bardzo dobry wątek
soolek Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 ja chyba postawie na gwint TA-Technix, na wiosnę , edmondo bardzo dobry wątek Niestety, niektórym się nie podoba, ale to już ich problem.
_Solar_ Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 a wiecie może pany czy te amorki podejdą do 2 lifta 2000 - 2001
soolek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 Najlepiej upewnij się u sprzedawcy, ale wydaje mi się, że to jest to samo.
Lucek1973 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 A co myślicie o czymś takim? http://www.moto.allegro.pl/item809309958_sprezyny_sportowe_fk_audi_a4_8e_35_40_mm.html czy zda to egzamin?
Armi Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 A co myślicie o czymś takim? http://www.moto.allegro.pl/item809309958_sprezyny_sportowe_fk_audi_a4_8e_35_40_mm.html czy zda to egzamin? Chcesz jeździć na seryjnych amortyzatorach i tych sprężynach?
soolek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 To musisz się uzbroić w nowe amorki - może wytrzymają. U mnie amorki 60-65% sprawności po założeniu sprężyn padły w 2 tygodnie. Poza tym nie wyobrażam sobie jeździć na takim obniżeniu przy zwykłych amorach - na każdej dziurze musi chyba trzeć.
Armi Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 To musisz się uzbroić w nowe amorki - może wytrzymają. U mnie amorki 60-65% sprawności po założeniu sprężyn padły w 2 tygodnie. Poza tym nie wyobrażam sobie jeździć na takim obniżeniu przy zwykłych amorach - na każdej dziurze musi chyba trzeć. To prawda. Samochód z seryjnymi amortyzatorami i sprężynami obniżającymi skacze jak głupi na dołkach. To nie jest bezpieczne. Po takiej jeździe mam przytarte całe podwozie. Już nie mówię o tym, że bardzo szybko można stracić osłonę pod silnikiem. Szybko wrócisz do seryjnych sprężyn.
soolek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 A jak złapiesz dołek podczas skrętu to opona do wyrzucenia i nadkole do klepania ...
_Solar_ Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 a jak z poduszkami i odbojami...chyba podejdą ze starych amorów http://www.allegro.pl/item814132159_oslony_i_odboje_audi_a4_przod_jakosc.html ; http://www.allegro.pl/item810083079_oslony_i_odboje_tyl_tanio.html ; http://www.allegro.pl/item818719573_wzmocnione_oslony_i_odboje_do_amortyzatorow_nowe.html chyba będą dobre które z tych 3 aukcji były by najlepsze
marewel Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Widze coraz to nowszych teorii wyssanych z palca można sie dowiedzieć. Niektóre typy amorów przednich w np passacie maja tendencje do ściągania trzpienia do dołu,wiec nie ma problemu z założeniem krótszych sprężyn. a jak z poduszkami i odbojami...chyba podejdą ze starych amorów Odpuść sobie odboje gumowe,maja być z pianki jak oryginalne.
soolek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 Nikt nie napisał, że nie ma możliwości założenia krótszych sprężyn. Wręcz przeciwnie. Potwierdzam, że jest taka możliwość - sprawdzone na własnej skórze. Niestety. Chodzi o twardość amortyzatora. Standardowe są za miekkie do takiego obniżenia - samochód za bardzo się buja, przez co na większych fałdach można dziobem zaliczyć podłoże. Ponownie kłania się dokładnie czytanie tekstu...
_Solar_ Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 a jak z poduszkami i odbojami...chyba podejdą ze starych amorów Odpuść sobie odboje gumowe,maja być z pianki jak oryginalne. Pianka z biegeim czasu może sie wykruszyć.Powiedz mi jaka jest róznica pomiedzy odbojami piankowymi a gumowymi
bakuś Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 To ja ma pytanie trochę z innej beczki, mianowicie: mam zawieszenie 1BE i kończą mi się amortyzatory. Myślałem nad gwintem razem ze sprężynami TA. A jakbym zostawił sprężynki z 1BE i kupił do nich amortyzatory MTS? Czy będzie to należycie współgrało?
FAFAL Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 To ja ma pytanie trochę z innej beczki, mianowicie: mam zawieszenie 1BE i kończą mi się amortyzatory. Myślałem nad gwintem razem ze sprężynami TA. A jakbym zostawił sprężynki z 1BE i kupił do nich amortyzatory MTS? Czy będzie to należycie współgrało? Będzie dobrze
soolek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 Może być fajna kombinacja. Amorki twardsze, czyli lepsze prowadzenie a wysokość komfortowa, do codziennej jazdy.
zgredek27 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 OK, a powiedzcie jeszcze, gdzie kupic taki zestaw MTS TECHNIK amortyzatory w Krakowie? Czy tylko opcja allegro zostaje? Jak z odbojami i oslonami do tych amorkow?
soolek Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Chyba tylko allegro lub sklep internetowy. Odboje i osłony normalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się