Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Amortyzatory MTS-Technik - historia (nie)zwykła.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na aukcjach są zdjęcia poglądowe (kiedyś było takie info) - model amorka dopierają Ci według danych auta.

Opublikowano

ja chyba postawie na gwint TA-Technix, na wiosnę :evil:, edmondo bardzo dobry wątek :good:

Opublikowano

ja chyba postawie na gwint TA-Technix, na wiosnę :evil:, edmondo bardzo dobry wątek :good:

Niestety, niektórym się nie podoba, ale to już ich problem. :cool1:

Opublikowano

a wiecie może pany czy te amorki podejdą do 2 lifta 2000 - 2001 :mysli:

Opublikowano

Najlepiej upewnij się u sprzedawcy, ale wydaje mi się, że to jest to samo.

Opublikowano

To musisz się uzbroić w nowe amorki - może wytrzymają.

U mnie amorki 60-65% sprawności po założeniu sprężyn padły w 2 tygodnie.

Poza tym nie wyobrażam sobie jeździć na takim obniżeniu przy zwykłych amorach - na każdej dziurze musi chyba trzeć.

Opublikowano

To musisz się uzbroić w nowe amorki - może wytrzymają.

U mnie amorki 60-65% sprawności po założeniu sprężyn padły w 2 tygodnie.

Poza tym nie wyobrażam sobie jeździć na takim obniżeniu przy zwykłych amorach - na każdej dziurze musi chyba trzeć.

To prawda. Samochód z seryjnymi amortyzatorami i sprężynami obniżającymi skacze jak głupi na dołkach. To nie jest bezpieczne.

Po takiej jeździe mam przytarte całe podwozie. Już nie mówię o tym, że bardzo szybko można stracić osłonę pod silnikiem.

Szybko wrócisz do seryjnych sprężyn.

Opublikowano

A jak złapiesz dołek podczas skrętu to opona do wyrzucenia i nadkole do klepania ...

Opublikowano
Opublikowano

Widze coraz to nowszych teorii wyssanych z palca można sie dowiedzieć.

Niektóre typy amorów przednich w np passacie maja tendencje do ściągania trzpienia do dołu,wiec nie ma problemu z założeniem krótszych sprężyn.

a jak z poduszkami i odbojami...chyba podejdą ze starych amorów

Odpuść sobie odboje gumowe,maja być z pianki jak oryginalne.

Opublikowano

Nikt nie napisał, że nie ma możliwości założenia krótszych sprężyn. Wręcz przeciwnie. Potwierdzam, że jest taka możliwość - sprawdzone na własnej skórze. Niestety.

Chodzi o twardość amortyzatora. Standardowe są za miekkie do takiego obniżenia - samochód za bardzo się buja, przez co na większych fałdach można dziobem zaliczyć podłoże.

Ponownie kłania się dokładnie czytanie tekstu...

Opublikowano

a jak z poduszkami i odbojami...chyba podejdą ze starych amorów

Odpuść sobie odboje gumowe,maja być z pianki jak oryginalne.

Pianka z biegeim czasu może sie wykruszyć.Powiedz mi jaka jest róznica pomiedzy odbojami piankowymi a gumowymi
Opublikowano

To ja ma pytanie trochę z innej beczki, mianowicie: mam zawieszenie 1BE i kończą mi się amortyzatory. Myślałem nad gwintem razem ze sprężynami TA.

A jakbym zostawił sprężynki z 1BE i kupił do nich amortyzatory MTS?

Czy będzie to należycie współgrało?

Opublikowano

To ja ma pytanie trochę z innej beczki, mianowicie: mam zawieszenie 1BE i kończą mi się amortyzatory. Myślałem nad gwintem razem ze sprężynami TA.

A jakbym zostawił sprężynki z 1BE i kupił do nich amortyzatory MTS?

Czy będzie to należycie współgrało?

Będzie dobrze :good:

Opublikowano

Może być fajna kombinacja.

Amorki twardsze, czyli lepsze prowadzenie a wysokość komfortowa, do codziennej jazdy.

Opublikowano

OK, a powiedzcie jeszcze, gdzie kupic taki zestaw MTS TECHNIK amortyzatory w Krakowie? Czy tylko opcja allegro zostaje? Jak z odbojami i oslonami do tych amorkow?

Opublikowano

Chyba tylko allegro lub sklep internetowy.

Odboje i osłony normalne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...