Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] Lichtsilber Madafaka by Michał


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja jestem zdania ze z airem to jak z wydechem, jedni uważaja ze jak droższe to musi być lepsze, a naprawde jak sie dobrze rozejrzy po fachmenach zrobi sie połowe taniej:decayed: renoma kosztuje:wink:

Opublikowano
czy to auto w ogóle istnieje ciągle ciagle photoshop :grin:

a tak na poważnie, to czesław customizer, instaluje do daily carów i to z wyższej półki, nie wiadomo ile hajsu trzeba wyłożyć, żeby to w zime było bezpiecznie, ale do zrobienia myślę, skoro instalowane jest na podobnych podzespołach do seryjnych aut :whistling:

Czorny jak ja pytalem to kwstia 8k na moich amorach ;)

mi czesław za kompletne okucia z poducha, pomalowane proszkowo, uszczelnione i zamontowane na moim gwincie 1,2k, nie ma tragedii, gracjan nie wszystko musisz kupować nowe, ja myślę, że do 3k jestem w stanie skompletować naprawde fajny zestaw

Opublikowano
czy to auto w ogóle istnieje ciągle ciagle photoshop :grin:

a tak na poważnie, to czesław customizer, instaluje do daily carów i to z wyższej półki, nie wiadomo ile hajsu trzeba wyłożyć, żeby to w zime było bezpiecznie, ale do zrobienia myślę, skoro instalowane jest na podobnych podzespołach do seryjnych aut :whistling:

Czorny jak ja pytalem to kwstia 8k na moich amorach ;)

mi czesław za kompletne okucia z poducha, pomalowane proszkowo, uszczelnione i zamontowane na moim gwincie 1,2k, nie ma tragedii, gracjan nie wszystko musisz kupować nowe, ja myślę, że do 3k jestem w stanie skompletować naprawde fajny zestaw

I ta cena mi odpowiada:wink:

Opublikowano
a ja jestem zdania ze z airem to jak z wydechem, jedni uważaja ze jak droższe to musi być lepsze, a naprawde jak sie dobrze rozejrzy po fachmenach zrobi sie połowe taniej:decayed: renoma kosztuje:wink:

Ale są rzeczy których nie przeskoczysz, bo jakość podzespołów, doświadczenie, precyzja i schludność montażu przekładają się bezpośrednio na późniejsze użytkowanie aira:whistling:

8k to trochę pojebana kasa, ale powiedzmy z zapasem realne 5-6k już z gwintem w zamian za bezstresowe użytkowanie na co dzień? Bo zestawy za te 2,5-3k to wydaje mi się że są typowo zlotowe, ludzie różnie mówią:wink:

Opublikowano
a ja jestem zdania ze z airem to jak z wydechem, jedni uważaja ze jak droższe to musi być lepsze, a naprawde jak sie dobrze rozejrzy po fachmenach zrobi sie połowe taniej:decayed: renoma kosztuje:wink:

Ale są rzeczy których nie przeskoczysz, bo jakość podzespołów, doświadczenie, precyzja i schludność montażu przekładają się bezpośrednio na późniejsze użytkowanie aira:whistling:

8k to trochę pojebana kasa, ale powiedzmy z zapasem realne 5-6k już z gwintem w zamian za bezstresowe użytkowanie na co dzień? Bo zestawy za te 2,5-3k to wydaje mi się że są typowo zlotowe, ludzie różnie mówią:wink:

głównie szczelność i trwałość poduch, nie ma co żydzić na poduchach, rubeny to shity, lepiej kupić dunlopy, podzespoły lepiej kupić samemu, zawory od maszyn pneumatycznych, sa trwalsze, dobry osuszacz, butle możesz mieć z jakiegoś trucka, u mnie leży od scanii i ją w przyszłości wsadze, węże w nadkolach raczej w stalowym oplocie:wink: wszystko do ogarnięcia

Opublikowano

ale grosz do grosz i się uzbiera niezła sumka, nawet robiąc we własnym zakresie:wink:

gwint+okucia masz już 2,5-3k, a gdzie kompresor, zawory, manometry, węże, złączki, oploty i reszta pierdół

Opublikowano
ale grosz do grosz i się uzbiera niezła sumka, nawet robiąc we własnym zakresie:wink:

gwint+okucia masz już 2,5-3k, a gdzie kompresor, zawory, manometry, węże, złączki, oploty i reszta pierdół

true story :wink:

Opublikowano
ale grosz do grosz i się uzbiera niezła sumka, nawet robiąc we własnym zakresie:wink:

gwint+okucia masz już 2,5-3k, a gdzie kompresor, zawory, manometry, węże, złączki, oploty i reszta pierdół

żeby to miało ręce i nogi, to bez 3,5 - 4k nie podchodz:wink:, jak robić to na konkretnych tailach, tymbardziej do dailcy cara:wink:

Opublikowano
jak robić to na konkretnych tailach, tymbardziej do dailcy cara:wink:

no i doświadczenie, tego nie liczymy:wink:

bo jak składałem jakiś czas temu budżetowy kompresor do garażu to się nawkurwiałem, 3 razy składałem, teflony, c**je muje... a i tak gdzieś ucieka:decayed::facepalm:

Opublikowano
jak robić to na konkretnych tailach, tymbardziej do dailcy cara:wink:

no i doświadczenie, tego nie liczymy:wink:

bo jak składałem jakiś czas temu budżetowy kompresor do garażu to się nawkurwiałem, 3 razy składałem, teflony, c**je muje... a i tak gdzieś ucieka:decayed::facepalm:

:polew:

Opublikowano
jak robić to na konkretnych tailach, tymbardziej do dailcy cara:wink:

no i doświadczenie, tego nie liczymy:wink:

bo jak składałem jakiś czas temu budżetowy kompresor do garażu to się nawkurwiałem, 3 razy składałem, teflony, c**je muje... a i tak gdzieś ucieka:decayed::facepalm:

no dokładnie, wszystko kosztuje, dlatego ja stawiam na zregenerowany gwint, bo na powietrze braknie monety, hajs sie nie zgadza:kwasny:

Opublikowano

Najdroższe są okucia, ja mam zrobione na bilsteinach B6 a z przodu gwint, rękawy fabryczne ze scani:wink: kształtki z tego co patrzyłem są podbne do tych stosowanych w hydraulice, a wiec jak temat rusze to u mnie pójdzie miedź(chłopaki na firmie mi to pospawają):naughty: kompresor to tysiak, butle wyrwie za grosze, tylko zawory skompletować, realnie w 4k spokojnie zrobisz wolny system na dwie osie, kwestia tylko solidnosci wykonania połaczeń:wink:

---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ----------

emarket

Opublikowano

Dokladnie, ja pytalem o bezawaryjny zestaw na 2 kompresorach, skrecany z zabudowa i zalozeniem wszystkiego i gwarancja, takze moim zdaniem wcale nie duzo zwazajac ze samo zalozenie wolaja jakies 2k... Moze kiedys u mnie zawita air choc narazie mam inne wydatki, z drugiej strony po b5 juz koncze z tjuningami, trzeba splacic kredyt i zamienic mieszkanie na jakis domek :rolleyes:

Opublikowano

można złożyć na zaworach lpg i wężach od spłuczki :grin: i też będzie działać

Opublikowano
trzeba splacic kredyt i zamienic mieszkanie na jakis domek :rolleyes:

starość jest wtedy, gdy zamiast za instalacją air-ride rozglądasz się za C.O.:whistling:

jestem stary...

Opublikowano

ja się tego boje, że przyjdzie i na mnie czas :grin:

Opublikowano
trzeba splacic kredyt i zamienic mieszkanie na jakis domek :rolleyes:

starość jest wtedy, gdy zamiast za instalacją air-ride rozglądasz się za C.O.:whistling:

jestem stary...

Ty to ja byłem stary w tamtym roku:doh:, teraz patrze za dachem i elewacją:doh:

Opublikowano
ja się tego boje, że przyjdzie i na mnie czas :grin:

Ty to bogato ożeniony jesteś, młody, 2 grube projekty zaczęte, świetlana tuningowa przyszłość:grin:

Opublikowano
Dokladnie, ja pytalem o bezawaryjny zestaw na 2 kompresorach, skrecany z zabudowa i zalozeniem wszystkiego i gwarancja, takze moim zdaniem wcale nie duzo zwazajac ze samo zalozenie wolaja jakies 2k... Moze kiedys u mnie zawita air choc narazie mam inne wydatki, z drugiej strony po b5 juz koncze z tjuningami, trzeba splacic kredyt i zamienic mieszkanie na jakis domek :rolleyes:
kogo Ty chcesz oszukac? ja tak mowie, a we wtorek przyjechal nowy zderzak a dzis kupilem licznik S :facepalm:
Opublikowano

rogal, to Ty sie starzejesz, gdzie 17 kupować:decayed: nawet na zapas nie wypada takiemu tuningowcowi ryjowemu andrzeejowi:banan:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...