Michał P Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam Mam taki pytanko jak myślicie od czego mogły zepsuć się naraz wszystkie cztery świece. Sprawa wyglądała tak wieczorem przekręciłem kluczyk i kasowałem vagiem inspekcje ale nie udało mi się programik nie zarejestrowany (samochód palił na dotyk podczas jazdy nie przerywał). Następnego dnia znalazłem dobry program znowu przekręciłem kluczyk ale nie odpalałem silnika skasowałem inspekcje i na podpiętym kompie chciałem odpalić ale już się nie udało wyłączyłem zapłon wyłączyłem kompa odczepiłem akumulator na 15 min i ponowne próby nie pozwoliły na odpalenie kręcił ale brak zapłonu. Wezwałem pomoc z lawetą pojechał do elektryka diagnoza wszystkie świece do wymiany zrobione i wszystko działa. Na ostatnich świecach przejechałem 20000 podkreślam bez żadnych problemów. Używam tylko świec NGK
Daimos Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 świec zapłonowych nie da się popsuć vag'iem
ROBERT Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 A masz 100% pewność że padły wszystkie naraz
loloA4 Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 20 tys to akurat czas na nie byl
Yelo Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 20 tys to akurat czas na nie byl Chyba przy LPG. Normanie co 60tkm można spokojnie wymieniać.
Michał P Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 No właśnie też mnie to dziwi że tak naraz bez żadnych wcześniejszych objawów. Może za długo trzymałem zapłon włączony. A właśnie jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie. Jeżdżę tylko na benzynie. Elektryk wymienił tylko świece a jakby chciał naciągać to by chyba zaczął wymyślać inne rzeczy a po za tym zarobił na lawecie. Może przez to że przekręciłem kluczyk po kasowaniu tak jak bym chciał odpalić a nie wyłączyłem i miałem jeszcze włączony Vag com. Rozrusznik kręcił ale nie było słychać żeby chwytała iskra tylko takie mielenie.
ROBERT Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Według mnie to nie możliwe żeby wszystkie 4 świece naraz poszły się je.... :mysli: Chyba że jakieś konkretne przebicie , może wina cewki A może wymienił wszystkie bo jedna padła , a Ty myślisz że wszystkie padły
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie. odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka,reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku
ROBERT Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie. odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka,reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku Nie myl go że bez kluczyka, musi mieć włączony zapłon przecież bo sie nie połączy,tylko nie musi być odpalony silnik,ale zapłon w ON
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie. odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka,reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku Nie myl go że bez kluczyka, musi mieć włączony zapłon przecież bo sie nie połączy,tylko nie musi być odpalony silnik,ale zapłon w ON nieprawda dzis specjalnie to sprawdzalem i bledy silnika mozesz odczytac i skasowac bez klucza w stacyjce ...ale czy w B5 tez tak bedzie?nie wiem-u mnie na pewno... :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie. odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka' date='reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku U mnie nie połączysz się ze sterownikiem jeżeli nie przekręcisz kluczyka w ON(oczywiście nie odpalając silnika) jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie. odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka' date='reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku [/quote'] Nie myl go że bez kluczyka, musi mieć włączony zapłon przecież bo sie nie połączy,tylko nie musi być odpalony silnik,ale zapłon w ON nieprawda dzis specjalnie to sprawdzalem i bledy silnika mozesz odczytac i skasowac bez klucza w stacyjce ...ale czy w B5 tez tak bedzie?nie wiem-u mnie na pewno... :gwizdanie: , a tym bardziej bez kluczyka Nie myl go że bez kluczyka, musi mieć włączony zapłon przecież bo sie nie połączy,tylko nie musi być odpalony silnik,ale zapłon w ON nieprawda dzis specjalnie to sprawdzalem i bledy silnika mozesz odczytac i skasowac bez klucza w stacyjce To dziwne bo u mnie się nie połączę ze sterownikiem jeżeli nie przekręcę kluczyka. Może B6 ma już taki "bajer"
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 dzisiaj tez to sprawdzalem,bo walcze z jednym bledem juz ponad pol roku i caly czas go wywala,na zgaszonym silniku,bez klucza da rade go usunac,a tylko przekrece klucz i sie znow pojawia...nie wiem co jest grane "missing message from steering wheel"...ale to nie watek na moj problem
ROBERT Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Jakieś problemy ze wspomaganiem ??? Ach ta elektronika
domjenick Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Jakieś problemy ze wspomaganiem ??? Ach ta elektronika raczej z nieistniejacym tempomatem-wymieniona kiera i tyle
ROBERT Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Jakieś problemy ze wspomaganiem ??? Ach ta elektronika raczej z nieistniejacym tempomatem-wymieniona kiera i tyle No myślałem że wspomaganie,albo multikiera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się