Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem ze świecami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki pytanko jak myślicie od czego mogły zepsuć się naraz wszystkie cztery świece. Sprawa wyglądała tak wieczorem przekręciłem kluczyk i kasowałem vagiem inspekcje ale nie udało mi się programik nie zarejestrowany (samochód palił na dotyk podczas jazdy nie przerywał). Następnego dnia znalazłem dobry program znowu przekręciłem kluczyk ale nie odpalałem silnika skasowałem inspekcje i na podpiętym kompie chciałem odpalić ale już się nie udało wyłączyłem zapłon wyłączyłem kompa odczepiłem akumulator na 15 min i ponowne próby nie pozwoliły na odpalenie kręcił ale brak zapłonu.

Wezwałem pomoc z lawetą pojechał do elektryka diagnoza wszystkie świece do wymiany zrobione i wszystko działa. Na ostatnich świecach przejechałem 20000 podkreślam bez żadnych problemów. Używam tylko świec NGK

Opublikowano

świec zapłonowych nie da się popsuć vag'iem :cool1:

Opublikowano

A masz 100% pewność że padły wszystkie naraz :cool1:

Opublikowano

20 tys to akurat czas na nie byl

Opublikowano

20 tys to akurat czas na nie byl

Chyba przy LPG. Normanie co 60tkm można spokojnie wymieniać.
Opublikowano

No właśnie też mnie to dziwi że tak naraz bez żadnych wcześniejszych objawów. Może za długo trzymałem zapłon włączony. A właśnie jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie. Jeżdżę tylko na benzynie. Elektryk wymienił tylko świece a jakby chciał naciągać to by chyba zaczął wymyślać inne rzeczy a po za tym zarobił na lawecie. Może przez to że przekręciłem kluczyk po kasowaniu tak jak bym chciał odpalić a nie wyłączyłem i miałem jeszcze włączony Vag com. Rozrusznik kręcił ale nie było słychać żeby chwytała iskra tylko takie mielenie.

Opublikowano

Według mnie to nie możliwe żeby wszystkie 4 świece naraz poszły się je.... :mysli: :mysli: :mysli:

Chyba że jakieś konkretne przebicie , może wina cewki :mysli:

A może wymienił wszystkie bo jedna padła , a Ty myślisz że wszystkie padły

Opublikowano

jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie.

odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka,reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku :wink4:
Opublikowano

jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie.

odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka,reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku :wink4:

Nie myl go że bez kluczyka, musi mieć włączony zapłon przecież bo sie nie połączy,tylko nie musi być odpalony silnik,ale zapłon w ON

Opublikowano

jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie.

odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka,reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku :wink4:

Nie myl go że bez kluczyka, musi mieć włączony zapłon przecież bo sie nie połączy,tylko nie musi być odpalony silnik,ale zapłon w ON

nieprawda :tongue4: dzis specjalnie to sprawdzalem i bledy silnika mozesz odczytac i skasowac bez klucza w stacyjce :naughty::wink4:...ale czy w B5 tez tak bedzie?nie wiem-u mnie na pewno... :gwizdanie:
Opublikowano

jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie.

odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka' date='reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku :wink4:

U mnie nie połączysz się ze sterownikiem jeżeli nie przekręcisz kluczyka w ON(oczywiście nie odpalając silnika)

jak się robi diagnozę na włączonym silniku czy nie.

odczyt bledow ze sterownika silnika(tylko) mozesz zrobic nawet bez kluczyka' date='reszta sterownikow,potrzebuje przekrecenia klucza,na zapalonym silniku tez odczytasz bledy,diagnoza-logi,tylko testu sterownika nie wykonasz na odpalonym silniku :wink4:

[/quote']

Nie myl go że bez kluczyka, musi mieć włączony zapłon przecież bo sie nie połączy,tylko nie musi być odpalony silnik,ale zapłon w ON

nieprawda :tongue4: dzis specjalnie to sprawdzalem i bledy silnika mozesz odczytac i skasowac bez klucza w stacyjce :naughty::wink4:...ale czy w B5 tez tak bedzie?nie wiem-u mnie na pewno... :gwizdanie:

, a tym bardziej bez kluczyka

Nie myl go że bez kluczyka, musi mieć włączony zapłon przecież bo sie nie połączy,tylko nie musi być odpalony silnik,ale zapłon w ON

nieprawda :tongue4: dzis specjalnie to sprawdzalem i bledy silnika mozesz odczytac i skasowac bez klucza w stacyjce :naughty::wink4:

To dziwne bo u mnie się nie połączę ze sterownikiem jeżeli nie przekręcę kluczyka. Może B6 ma już taki "bajer"

Opublikowano

dzisiaj tez to sprawdzalem,bo walcze z jednym bledem juz ponad pol roku i caly czas go wywala,na zgaszonym silniku,bez klucza da rade go usunac,a tylko przekrece klucz i sie znow pojawia...nie wiem co jest grane "missing message from steering wheel"...ale to nie watek na moj problem :wink4:

Opublikowano

Jakieś problemy ze wspomaganiem ???

Ach ta elektronika :bicz:

Opublikowano

Jakieś problemy ze wspomaganiem ???

Ach ta elektronika :bicz:

raczej z nieistniejacym tempomatem-wymieniona kiera i tyle :wink4:
Opublikowano

Jakieś problemy ze wspomaganiem ???

Ach ta elektronika :bicz:

raczej z nieistniejacym tempomatem-wymieniona kiera i tyle :wink4:

No myślałem że wspomaganie,albo multikiera :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...