Szymoonk Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie wiem dlaczego tak się stało że wyłączenie i włączenie fisa pomogło ale miganie u mnie też jest. Jestem umówiony z chłopakami z Wrocławia że jak będę to mi to zrobią wiec to wina zdaje się adaptera. Gratulacje
f16mysliwiec Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Co za j**any adapter ;/ weic to wina adptera teraz hmmm czyli wychodzi na to ze te adaptery do d*py sa;/
bin85 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 U mnie też się wyłacza na chwile ale żadko i na kilka, kilkanaście sekund jeszcze nie zaglądałem do tego ale myślałem ze może grzieś wtyczka nie łaczy
f16mysliwiec Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 czyli wszytsko wiadomo adaptery sa do d*py !!!!!!!!!!!!!!! Zazadam zwrotu sprzedam w piz*u to radio kupie sobie rns albo navigation plus bo za duzo zachodu i jeszcze mruga depilstwo
bin85 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Aha zapomniałem dodać ze niemam adaptera - Symphony bezpośrednio do zegarów może u mnie to faktycznie gdzieś nie łączy i tylko zbieg okolicznośći
f16mysliwiec Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 No i dzis rano pdpalam furke i d*pa znow niedziala nieuruchamia sie ;/ widac ewidetnie ze to wina adpatera jak mu sie zroibi cieplej to sie uruchamia a jak zimno to uruchamia sie ale miga ;/
Ambro Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Chciałbym odświeżyć temat. Mam licznik z pełnym FISem i radio Concert II CD Grudinga. Podświetlenie w radiu uzyskałem dzięki emulatorowi sygnału CAN. Do których pinów w radiu muszę się wpiąć ? Przeciągnąłem już kable z licznika ale w radiu nie mam pinów oznaczonych Clock, Data i ENA. Poniżej wrzucam schemat mojego Concerta: http://img706.imageshack.us/img706/4655/nowyobrazy.png
bin85 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 No bo concert niema tych pinów ma CAN-H i CAN-L i te dwa sygnały chyba powinny isc na can adapter który przekształci je w cygnały Clock, Data i ENA
Ambro Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 To w takim razie jak mogę włączyć RDSy na FISie
bin85 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Powinieneś mieć chyba taki adapter może twój nie obsługije FIS-u http://allegro.pl/item918731713_adapter_can_bus_audi_z_fis_do_radia_concert_2.html
Ambro Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Coś podobnego właśnie mam tylko wiązka jest mniejsza.
f16mysliwiec Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 zadzwon do nich przerobia ci za 30zl, mi tak zrobili
Ambro Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 A nie mógłbym kupić samej tej wiązki ? Widzę że gniazdo w tej puszcze jest identyczne. Kwestia tylko czy przerabiają coś wewnątrz. Jeśli moga to zrobić tylko na miejscu musiałbym wysłać im ten emulator pocztą bo do Lublina po drodze nie mam Dzieki Ci f16mysliwiec za pomoc
Szymoonk Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Kolego ambro czy masz licznik z cyfrowym zegarem?
Ambro Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Nie, analogowy z podziałką numeryczną. Auto rocznik 99. pełen FIS.
Szymoonk Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 W 99 wychodziły jeszcze wersje przed liftem z analogowym zegarem także pytam..... A wracając do tematu skoro masz licznik z cyfrowym zegarem to on ma już obsługę CAN.... i twoje radio również tak więc wystarczy podpiąć obydwa urządzenia szyną CAN czyli: Przy liczniku: 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used A w radiu chyba nie problem znaleźć odpowiednie piny CAN L i CAN H :gwizdanie:
Ambro Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 ale jak napisałem wyżej nie mam cyfrowego zegara
oneneo_2005 Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 jak wyglada taki adapter do fisa . chcialbym moja nawi podłaczyc by mi rds w fisie dzialał 97r a4. jak to kurde zrobic????????????? bo myslalem ze to tylko wystarczy jakis sygnal z radia pociagnac
baltazar645 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Proszę o rade.. FIS PLUS SYMPHONY Podłączyłem fis (cyfrowy zegarek VDO)wszystko pięknie gra ale bez RDS u kodowanie licznika mam 00040 (próbowałem też 00140) radio symphony, kodowanie 205, we wtyczce są zarówno kable ENA, DATA i CLOCK jak i CANh i CANl. Najpierw podłączyłem 3 kablami myślałem że coś się zaświeci jednak nic, potem jeden kolega z forum polecił podłączyć przewodami CANL i CANH, podłączyłem i również nic w liczniku ciągle błąd brak komunikacji z radiem, w bloku 06 w radiu gdzie jest status drugiego wyświetlacz zamiast ok napisane jest NOT OK. Myśle że już wszystkie kombinację wybróbowałem i dalej nic. Zauważyłem że kabeliki can w radiu te 2 są razem skręcone.... Może znajdzie się jakaś mądra głowa i coś podpowie fis elegancko świeci nawet jednego Bad piksela tyle kasy zainwestowałem a rds u nie ma.... Pozdrawiam[br]Dopisany: 02 Sierpień 2010, 14:39_________________________________________________Informacja dla wszystkich, którzy będą zmieniać 1/2 fis na fis po II lifcie i będą chcieli podpiąć radio symphony do licznika. Radio symphony 1 w tym roczniku podpięte jest do liniczka przewodami ENA DATA i CLOCK, sprzeczne jest stwierdzenie że radio te komunikuje się po can z licznikiem, owszem jest ono wyposażone w złącze can l i can h, natomiasat niepowodzeniem kończyły się próby podłączenia radia po wyżej wymienionych 2 kabelka. Po prawidłowym podbięciu kabli (ENA DATA CLOCK) należy zmienić kodowanie w liczniku na kanale 62 najlepiej zacząć od wartośći jeden i testować po kolei, osobiście się przekonałem, że zdaje to rezultat, gdy na liczniku zacznie się wyświetlać rds, należy sprawdzić czy w liczniku nie ma żadnych błędów typu brak komunikacji z telematic lub nawigacją jeśli jest błąd dodajemy jeden na kanale 62 testujemy i znowu sprawdzymy czy nie ma błędów, u mnie jest obecnie wartość 6 rds świeci i nie ma żadnych błędów. Dodam jeszcze, że znalazłem gdzieś na niemieckim forum instrukcję zmiany symphony 1 z audi b6 na navi i tam również radio to chodzi na ena data i clock. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się