mystic.pl Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 W tym roku kryzys, trzeba oszczędzać :> jedziemy do Zieleńca, tam są teraz chyba najlepsze warunki w PL do jezdżenia ze względu na specyficzny mikroklimat Śniegu nie ma (jak wszędzie) ale za to piwo dobrze wchodzi .... http://www.zieleniec.pl/ Póki co nie jest najgorzej jak na tegoroczną zimę, ale mam nadzieję, że do ferii coś sypnie.
David Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 zima dobra w tym roku,moglem tego webasto nie kupowac bo nie potrzebne
mystic.pl Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 zima dobra w tym roku,moglem tego webasto nie kupowac bo nie potrzebne parówki możesz grillować
Brysio Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 firma ABT i MTM zakladaja 2 smic"ki i fmic widzialem juz kilka takich kombinacji ale tylko w a6 ale nie wiem jaka byla dmuchawka bo mi nie dali zagladnac tak dokladnie
mystic.pl Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 Ma ktoś dojście do jarzm w rozsądnych pieniądzach bo w aso 700/szt numer 1K0 615 125 B lub 8E0 615 125 C (czarny, głęboki) - czy oprócz koloru się czymś różnią [br]Dopisany: 04 Styczeń 2012, 21:10_________________________________________________ firma ABT i MTM zakladaja 2 smic"ki i fmic widzialem juz kilka takich kombinacji ale tylko w a6 ale nie wiem jaka byla dmuchawka bo mi nie dali zagladnac tak dokladnie W a 6 całe powietrze idzie od turbo od razu do prawego coolera a z niego bezpośrednio do lewego, więc było by łatwiej wstawić pomiędzy nimi dodatkowy centralny cooler. W B7 jest to inaczej rozwiązane, bo od turbo część powietrza idzie do prawego a druga część od razu na lewy cooler.
mystic.pl Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Opublikowano 22 Marca 2012 Z nowości do auta wleciały nowe dolne tylne wahacze lemfordera. Stare nie wytrzymały nawet 2 lat. Po przejechaniu niecałych 75kkm kompletnie posypały się sworznie Zawiozłem do Dzika do reklamacji, zobaczymy czy gwarancja zostanie uznana czy to tylko fikcja. Dodatkowo w auce zostały wymienione napinacze, rolki i pasek + pasek wielorowkowy rozrządu od strony przedniej i znowu nastała błoga cisza przy odpalaniu auta, nic nie dzwoni. Miałem stracha, że to napinacze łańcuchów tylnego rozrządu, ale na szczęście mój mechanior, spec od audi powiedział, że o łańcuch i napincze w ASB nie mam się co martwić. Aha, felgi letnie zostały znowu wypiaskowane. W tym sezonie będą jednak malowane proszkowo we wszystkich 3 warstwach. Ostatnio proszkowy szedł tylko pokład ale niestety dostępne na rynku farby do nakładania natryskiem nie wytrzymują chemii i ciśnienia z Karchera Będzie biały podkład proszkowy, na to proszkowo bazowy kolor chrom 03690.MGV66 firmy Pulver i na koniec satynowy klar aby złamać blask chromu. Zobaczymy jak to wyjdzie BTW. czy można jeszcze wstawiać fotki przez forum czy już tyko przez zewnętrzny serwer ?
mystic.pl Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Opublikowano 22 Marca 2012 Faktycznie kopiować z neta tak można, ale niestety z hdd kompa nie wychodzi.
jaczek7 Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 u mnie też występuje dziwny dźwięk z pod maski przy odpalaniu zimnego silnika i też sie obawiam o łańcuch ale skoro piszesz że to może być tylko pasek i napinacze muszę to sprawdzić, łatwy jest dostęp do tego czy trzeba rozbebeszyć cały przód ??
mystic.pl Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Opublikowano 28 Marca 2012 Trzeba ściągać zderzak. Po wymianie jest cisza puki co.
zieluch Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Ma ktoś dojście do jarzm w rozsądnych pieniądzach bo w aso 700/szt numer 1K0 615 125 B lub 8E0 615 125 C (czarny, głęboki) - czy oprócz koloru się czymś różnią [br]Dopisany: 04 Styczeń 2012, 21:10_________________________________________________ firma ABT i MTM zakladaja 2 smic"ki i fmic widzialem juz kilka takich kombinacji ale tylko w a6 ale nie wiem jaka byla dmuchawka bo mi nie dali zagladnac tak dokladnie W a 6 całe powietrze idzie od turbo od razu do prawego coolera a z niego bezpośrednio do lewego, więc było by łatwiej wstawić pomiędzy nimi dodatkowy centralny cooler. W B7 jest to inaczej rozwiązane, bo od turbo część powietrza idzie do prawego a druga część od razu na lewy cooler. Ciekawe Czy ta belka na zdjęciu oznaczona nr. 15 pełni rolę usztywniająca. Teraz jej nie używam i nie wiem czy nie warto było by to wymątować? Orientujesz się może jak to jest ??
mystic.pl Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 Jak się przypatrywaliśmy tej belce, która pełni funkcję kanałów dla coolerów, to z tego co pamiętam podtrzymuje również kierownice powietrza, wentylatory i chłodnicę wody ale teraz głowy nie dam czy tak jest.
zieluch Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Kiepsko trochę w takim razie :/ Chyba w wolnym czasie ściągnę zderzak i zobaczę co trzeba zrobić
mystic.pl Opublikowano 29 Marca 2012 Autor Opublikowano 29 Marca 2012 A czemu chcesz ściągać, w czym Ci przeszkadza ta belka ? Pisałeś, że w razie sprzedaży możesz wyciągnąć cooler i wstawić serię.
zieluch Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Jeśli bym go wyciągnął to później mógłbym wstawić. A teraz widziałem że ta belka zaczęła trochę rdzewieć, poza tym zbędny ciężar
Młody_drog Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Te fotele podchodzą trochę w pomarańcz? Szukam takich, będą pasować do mojej koncepcji black & orange
wrclaguna Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Te fotele podchodzą trochę w pomarańcz? Szukam takich, będą pasować do mojej koncepcji black & orange Co ty tam kombinujesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się