Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no bez jaj, to tak jak dac 4k za carbony :D

8 stowek to normalna cena :)

Opublikowano

Zgadza się, cena normalna bo chodzą od 800 do 1000 tylko ciężko trafić te z poliuretanowymi kopułkami, na które siemian ostatnio wymieniał.

Po 2,5k to B&O z B8 można wyszukać.

Opublikowano

Dzięki Grzesiu, właśnie czytam tą lekturkę :wink4: jest tego sporo. A tak na szybko możesz powiedzieć czy jeśli obecnie mam tyle samo głośników co w bose włącznie z centralnym to czy trzeba ciągnąć nowe kable pod głośniki czy wystarczy wtyczki z pinami po przelutowywać ?

Opublikowano

Kolejny modzik się szykuje :kox:

Bose.jpg

... polowałem na głośniki z poliuretanowymi kopułkami i takie się trafiły dzisiaj :) przy okazji montażu zostaną wypełnione gąbką kanały regulujące ciśnienie przy zamykaniu klapy.

Powiedzcie czy oprócz wtyczek potrzebuję coś jeszcze do montażu ?

też się nad tym zastanawiałem ale mnie ubiegłeś te membrany w głośnikach ok bo jak się przyglądałem to były jakieś pogniecione :wink4:

Opublikowano

a piąty głośnik - mówie o wysoko tonowym to gdzie powinien być? i kiedy go instalowano fabrycznie? z RNS-E tylko czy z Concertem II też?

Opublikowano

a piąty głośnik - mówie o wysoko tonowym to gdzie powinien być? i kiedy go instalowano fabrycznie? z RNS-E tylko czy z Concertem II też?

zapomniales o symphony [jest wyzej niz concert].

Opublikowano

i jak zamontowales Bose? w Szczecinie czy sam?

Opublikowano

Siemka David, niestety nikt w naszym mieście nie chce się tego podjąć, wszyscy się boją albo im się nie chce w to bawić, wolą sprzedawać nowe zabawki i robić po swojemu.

Plan jest taki, że położę wiązkę z sygnałami i kablami głośnikowymi do przodu w aso, bo mi się nie chce za bardzo samemu pruć auta, a komponenty podłączę z kuzynem który ogarnia elektrykę i elektronikę, niech no tylko się cieplej zrobi.

Opublikowano

wpadaj do mnie ogarniemy temat :gwizdanie: .....a tak na powaznie :) jak nie dasz rady to poszukaj jakiegos elektyka co zajmuje sie Radiami , glosnikami podlaczeniem to ogarnie ci temat bez problemu .Schemat podlaczenia BOSE masz w dziale warsztat :wink4:

Opublikowano

No do Rzeszowa to mi raczej nie po drodze :decayed: temacik już znalazłem w warsztacie i już w sumie wszystko dla mnie jasne, myślę, że większych problemów nie będzie. Znalazłem oryginalny ekran do sygnałów i wszystkie PP, LP, CP, PT, LT puszczę jedną wiązką. Muszę jeszcze dobrać kable głośnikowe na przód i odpowiednią ilość i rodzaj pinów.

Opublikowano

jakby Grzesiek chociaz w Poznaniu mieszkal ale Rzeszow :no: no juz dalej sie nie da :gwizdanie:

cos leniwi Ci elektrycy w Szczecinie ze im sie tego montowac nie chce. Mystic odezwij sie do Dzika jak bralem od niego czesci ostatnio to mi sie chwalil bo tez kupil Bose moze razem cos zdzialacie :naughty:

Opublikowano

Wiem, wiem Marcin wciągnął na razie same głośniki w drzwi od mojego znajomego :wink4: w sumie to nawet za moim pośrednictwem :) teraz szuka suba w dobrej cenie :wink4:

BTW jak mi wiązkę położą w aso to większych problemów nie przewiduję z podłączeniem :mysli:[br]Dopisany: 23 Grudzień 2010, 21:16_________________________________________________

Panowie, jak wiecie mam skrzynię tiptronic oraz kierownicę 3-ramienną z multifunkcją. Przymierzam się do takiej samej kierownicy tyle, że z B8 + dodatkowo z łopatkami. Widziałem, że kiera multifunkcyjna z B8 podejdzie p&p do B7, mam tylko wątpliwości czy do łopatek będę potrzebował jakiegoś dodatkowego kabelka czy mam już u siebie wszystko co potrzeba do uruchomienia sekwencji w kierownicy z B8 :mysli:

Opublikowano

Popytaj Bartka on ma taka kiere :wink4: ale po co zmieniasz :mysli:

Opublikowano

Chcę wstawić z manetkami bo mi brakuje możliwości sprawnego i szybkiego hamowania silnikiem, bo niestety o ile przy manualu można szybko wyhamować to przy tiptronicu jest za dużo zabawy z przełączaniem lewarka w tryb sekwencji, szczególnie jak się akurat jedzie w trybie S-port :wallbash: . Czasem można nie zdążyć :kox: przełączyć na D-rive a następnie na sekwencję, a tylko taka jest możliwość niestety. Żona na sekwencyjną w Aurisie i hamuje się bdb.

Obecna kiera będzie na sprzedaż, jak zamontuję nową.

Opublikowano

musisz zmienic chyba wiazke od poduszek do mudulu z pelnymi 6-ma pinami :)

Opublikowano

musisz zmienic chyba wiazke od poduszek do mudulu z pelnymi 6-ma pinami :)

Grzesiu, nie załamuj mnie :( miałem nadzieję, że podejdzie p&p.

Opublikowano

odkrec poduche i sprawdz ile kabelkow idzie z Multi do lacznika w tasmie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...