Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takiego zestawu pakowanego razem w komplet nie ma w PL, to jest na na rynek usa, więc jeśli ktoś by chciał to musi sam dobierać. U mnie eibach pro kit jest już na aucie od zeszłego roku razem z bilstein B6, więc same amory kupowałem. Myślę że na koni siądzie jeszcze z 0,5-1cm w stosunku do tego co jest teraz tj. 64,7cm przód / 65cm tył na 18" 235/40.

Amory zmieniam bo chcę coś bardziej komfortowego do codziennej jazdy, bo niestety jakość dróg w Szczecinie i okolicach dobija mnie kompletnie, jest totalna masakra, miasto zbierało kasę przez kilka lat na przebudowę głównej arterii wjazdowej a pozostałe zostały zaniedbane i są łatane doraźnie. Po prostu dramat.

Mam nadzieję, że w przeciągu tygodnia założę amorki.

Za Koni FSD do zwykłego lub sportowego zawiasu trzeba dać około 2,5kzł, a za wersję do s-lina / eibacha 2,8-3kzł.

Opublikowano

Mystic znam jakosc drog w Szczecinie i tylko to mi przychodzi na mysl :facepalm: to daj znac jak zalozysz jak sie na tym jezdzi czy komfort jest

Opublikowano

Panowie, szukam info na temat przednich sprężyn 1BE/1BV -20mm z B7 3.0 tdi + avant + quattro + z manualną skrzynia biegów.

Chodzi mi o kolory i ewentualnie jaki jest ich numer i Weight Range.

Jest ktoś w stanie pomóc :hi: może ktoś by był skłonny podać nr VIN od takiej sztuki to bym sobie porównał w etce :wink:

albo podał oznaczenie z wlepki w książce tak jak poniżej te trzy kolory:

katve.jpg

---------- Post dopisany at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany at 14:03 ----------

Jeśli by dało radę to od sedana 3.0 tdi z Q na 1BE/1BV z manualem też bym prosił.

Opublikowano

Robert,

Ja na wlepce mam:

1BV

0YM zamiast 0YJ

0JL zamiast 0JH

Dzwoniłem do serwisu i po VINie podali mi:

Sprężyny przód: 8E0 411 105 CL - 340PLN

Sprężyny tył: 8E0 511 340 115 DP - j.w.

Amortyzator przód: 8E0 413 031 C - 715PLN

Amortyzator tył: 8E0 513 036 AB -580 PLN

Avant Q BKN ofkorz ;)

pzdr.

Opublikowano

Dziękuję melman :hi: , masz klasę OJL (wr11) a springi Ci podali od klasy OJM (wr12)

Generalnie niezły jazz z tymi sprężynami bo w B6 i B7 do 2006 roku były wspólne numery a w B7 od 2006/2007 weszły nowe numery i oznaczenia.

W B6 wszystkie klasy były o jeden numer WR wyżej niż jest w B7 - nie wiem czy to może oznaczać, że sprężyny były miększe niż są w B7 i dla tego były stosowane o jedną klasę wyżej :eusathink:

Także jeśli chcemy założyć springi tej samej klasy co nasza w B7 to trzeba brać klasę wyższą B6 niż nasza w B7.

Jak by ktoś jeszcze mógł wstawić swoje oznaczenia z wlepki 3.0 tdi tak jak poniżej było by łatwiej to rozkminić :wink:

rocznik - avant/sedan - tip/manual - 1BE/1BV - kod z wlepki 0JM/0JL/0JK/0JJ

---------- Post dopisany at 08:19 ---------- Poprzedni post napisany at 07:51 ----------

kolego mam te same amorki i szczerze polecam

Masz Koni FSD ? fakt świetnie pracują :wink:

Opublikowano

Robert Ty masz w swojej manetki do zmiany biegow w kierownicy?

Opublikowano

Mam :wink:

Opublikowano

kiedy dasz sie przejechac :slina: chce to przetestowac,jak Ty to oceniasz?

Opublikowano
kiedy dasz sie przejechac :slina: chce to przetestowac,jak Ty to oceniasz?

Chcesz manetki do siebie włożyć :eusathink: przecież masz manuala :decayed:

Widziałem Cię wczoraj przy Kaskadzie, stałeś na lewym pasie i chyba skręciłeś w stronę Rodła albo dalej na Wały :wink: szukałem numeru do Ciebie ale nie miałem w fonie :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

jestem :decayed: bylem na wycieczce,nie no tak sie pytam bo bede zmienial na a6 2.7 lub 3.0 ale to nie wiem jeszcze kiedy i bede chcial automata,a Ty jak mnie widziales to jechales swoim??

Edytowane przez David
Opublikowano

Tak swoim, tylko byłem na prawym pasie i kilka aut za Tobą ale poznałem po rotorach i tablicy, że to Ty :wink: wbiłem sobie numer do fona :wink:

Opublikowano

dzieje się coś nowego z autem? bo coś cisza w temacie :decayed:

Opublikowano

Nic ciekawego się nie dzieje o czym warto pisać, poza normalnym użytkowaniem :wink:

Aha, niedawno przy okazji wymiany nowej przekładni kierowniczej z końcówkami i drążkami, auto dostało nową pompę servotronic bo stara piszczała na krańcówkach. I co ciekawe nówka sztuka z aso też piszczy na krańcówkach także wymiana pompy była bezcelowa :decayed: Jak ktoś szuka to mogę starą oddać za kilka stówek. Nowa w aso 1200.

Opublikowano

kiedy zmieniasz auto? :decayed:

Opublikowano

A kto to wie, na razie nie planuję bo sprawuje się b. dobrze i sprawia dużo satysfakcji, szczególnie teraz gdy u nas tyle śniegu, jak na Syberii prawie.

A czy następne będzie a4 to już nie wiem bo strasznie podoba mi się RRSport i chyba wolał bym przesiąść się w przyszłości do czegoś wyższego i bardziej odpornego na nasze polskie dziurawe drogi. A z tego co widzę na mobile.de to pieniądze wcale nie dużo większe niż dobrze wyposażone a4.

Ale na razie nie myślę o tym bo podobno kryzys jest i trzeba być pokornym

Opublikowano

przy RRSport warto wziąc pod uwagę koszty serwisowania..

Opublikowano

auto widziane wczoraj :decayed: zdecydowanie najladniejsze b7 jakie widzialem w Szczecinie :kox::evil:

Opublikowano

Dzieki David, Twoja B6 równie ładna i bardzo przyciąga wzrok, już jak zawijałem z Gryfińskiej to z daleka widziałem że to Ty (Wy) :wink: no i widziałem, że środek też masz bardzo dobrze doposażony :naughty::decayed:

Witam po dłuższej przerwie.

Przesiadłem się do trochę większego audi i w związku z tym A4 jest na sprzedaż.

Trochę szkoda pozbywać się auta, w które wsadziłem tyle serca i pieniędzy, ale niestety dla żonki jest za duże (woli jeździć swoim małym japończykiem) więc niech służy nowemu właścicielowi.

Aktualnie A4 ma przebieg 389kkm, przebieg prawdziwy, nie bawię się w kręcenie licznika itp. latane głównie po trasie. Przy 300kkm wymieniony został kompletnie cały rozrząd - łańcuchy, napinacze, koła zębate, wszystko na oryginalnych częściach z aso, faktury do wglądu. W tipie olej wymieniany był 2 razy. Serwis auta co 15kkm w tym zawsze filtr paliwa. Korekcje wtrysków bez zastrzeżeń. DPF cały czas siedzi w aucie i nie sprawia najmniejszych zastrzeżeń.

W listopadzie przedłużałem ubezpieczenie. Warta wyceniła ją (oczywiście po swojemu wg. Eurotax) na 35,5kzł. Audi nigdy nie było bite, nie miało nawet małej stłuczki, nie był malowany żaden element nadwozia, poza tymi z pakietu s-line/vortex, które sam dokładałem do auta. Wszystkie blachy, zamki, zawiasy i szyby są od nowości, oczywiście mają rocznik 2007. Jedynie wymieniałem szybę czołową na chyba najdroższą w aso laminowaną, dźwiękoszczelną, z pasem przeciw słonecznym, z niebieską poświatą widoczną w polaryzacji. W związku z tym, że nic nie było nigdy malowane stan lakieru wymaga korekty i odświerzenia, trzeba by było pomalować błotniki przy nadkolach, gdzie zaczął puchnąć lakier (jest to standardowa przypadłość B6/B7 i A6 z tych roczników, ale blachy są ocynk i nie ma korozji) na masce jest sporo odprysków od kamyków. Nie chcę tego naprawiać osobiście, żeby nie było podejrzeń, że auto było bite, ale rozumiem, że stan lakieru trzeba koniecznie naprawić dlatego opuszczę cenę jak za malowanie całego auta tj. 3kzł.

Nie wystawiałem jeszcze ogłoszenia na portalach, wolałbym aby trafiło do osoby, która doceni nakłady, które poszły w auto. Jeśli ktoś jest zainteresowany to zachęcam do poczytania wątku i historii auta.

Zainteresowanych zapraszam na PW.

Opublikowano

Mógłbyś sprawdzić pw?

Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...