std1984 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Audi A3 1.9 TDI ATD po drobnych modyfikacjach kolor biały perłowy wyposażenie: w sumie wszystko co potrzebne oprócz klimy takie zwykłe A3 na letniej feldze tutaj na zimowej feldze zmienił się środek na skóra + alcantara z S3 pod maską zmieniło się kilka rurek zmienił się grill pod zderzakiem też delikatne zmiany zmieniły się z tyłu hamulce na 256 mm obszył się słupek (oil temp, boost, voltage) MODYFIKACJA: BigT(by MR Motors), pompowtryski al, czesc dolotu od filtra powietrza z kwasówki (el-tec), fmic (el-tec), DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'' (el-tec), map sensor do 2 bar, flansza zamiast EGR (el-tec), kolektor ssący ASZ, zewnetrzna chłodnica oleju Mocal (MR Motors), sprzęgło jednomas + G60 sachs (MR Motors), co zaowocowało 219,9 KM 402,7 Nm
soolek Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Lipa...Klimay brak Nieźle to wygląda
std1984 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Opublikowano 28 Listopada 2009 3 tyś pln załozenie mozna jeszcze pzreżyc
Iverson Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 chłodniczka oleju daje radę ?? jak temp podczas upalania
std1984 Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Opublikowano 28 Listopada 2009 chłodniczka oleju daje radę ?? jak temp podczas upalania temperatura max jaką osiągnąłem to było 100 stopni, podczas jazdy od świateł do świateł z pełnym wykorzystaniem mocy, średnio trzyma się w granicach 80-90 stopni (jeżdze z osłoną pod silnikiem), na trasie z predkościami 160-190 km/h trzymała się w okolicach 80 stopni
wrclaguna Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 niezle musi pomykac ..... niejeden koles sie zdziwil jak zostal z tylu :gwizdanie:
johnybravo Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 koxiarska taka mała pyrgawka klimke se dorezasz bardzo fajny kolor perła
rafalekx Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Widziałem autko na żywo i pogadane z właścicielem u rogala w mrmotors Pod koniec września Śliczna i żwawa maszynka Pogratulować :oklaski:
std1984 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 Widziałem autko na żywo i pogadane z właścicielem u rogala w mrmotors Pod koniec września Śliczna i żwawa maszynka Pogratulować :oklaski: Pamiętam pozdrawiam od września zrobiła sie delikatnie żwawsza
Łaszczu Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autko niczego sobie A PS pod maska też dają rade Gratki za projekcik
Piotrek98igo Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 po co klima i kolejne kg graty fury
_Solar_ Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Widziałem autko na żywo i pogadane z właścicielem u rogala w mrmotors Pod koniec września Śliczna i żwawa maszynka Pogratulować :oklaski: również je widziałem bo akurat razem tam byliśmy a na żywca to autko szczenka opada
teeree Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 kolor miazga, biala perla to moja wersja nastepna, no i to wnetrze, extra, mody na plus,
seba1-2 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 nasz fotę podłączenia węży(do chłodnicy oleju) przy podstawie filtra oleju ?? projekt za***isty
std1984 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 Fotki montażu podstawki pod filtr oleju, oraz poprowadzenie węży w komorze silnika. Jeżeli cos nie jest jasne na gg wytłumaczę.
seba1-2 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 elegancko to wykonałeś jeszcze jedno gdzie kupiłeś tą podstawę pod węże ??
std1984 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2010 wykonanie MR Motors www.mrmotors.pl zakupiłem wszystko na www.rallyshop.pl dokładnie do montażu potrzeba: 1. Podstawka z termostatem regulujaca (Podstawka po filtr oleju z termostatem. Jest to niezbędna rzecz przy instalacji zewnętrznej chłodnicy oleju, gdyż bardzo często utrzymuje się wtedy za niska temperatura oleju co pogarsza smarowanie silnika. Termostat otwiera się częściowo przy temperaturze 80 stopni a pełne otwarcie następuje przy 90 stopniach Celsjusza.) 2. Adapter do montażu pod filtr oleju 3/4" 16UNF (w 1.9 TDI) 3. 2 x Nyple do podstawki z miedzianymi podkladkami 4. Uniwersalne mocowanie do chłodnicy MOCAL Komplet 2 mocowań i śrubek do montażu chłodnic oleju. Rozstaw śrub pasuje do chłodnic MOCAL. 5. 4 szt wibroizoaltorów do przykręcenia chłodnicy u góry 6. Przewody x 2 szt o długości dopasowanej (najlepiej jak będą możliwie najkrótsze) do Twojego pojazdu końcówka 1/2 mogą to być węże ciśnieniowe stosowane w koparkach itp. są o ponad połowę tańsze (200 pln) 7. Chlodnica MOCAL 16 rzędów (235mm rdzen najwieksza jaka wchodzi bez wiekszej rzeźby pod zderzak A3) Szerokość całkowita 330 mm. Grubość całkowita 51 mm. Szerokość rdzenia 235 mm. Wysokość rdzenia 124 mm. Grubość rdzenia 51 mm. Pojemność 0,32 l. Waga 1,06 kg. Typ wejść -1/2 Bardzo przydatna modyfikacja podczas jazdy w trasach z dużymi predkościami, a takze dla osób planujących założyc sportowy wałek rozrządu, którego wycieranie powoduje zbyt wysoka temperatura oleju. Pojemność układu olejowego zwiększyła się do 5 litrów
seba1-2 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 dobrze że to tu umieściłeś jeszcze raz gratulacje za mody
std1984 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 dobrze że to tu umieściłeś nie ma problemu, trzeba sobie pomagać spalanie w zimie na dojazdach do pracy (grzanie na postoju) 11.9l ON/100 km, więc nie jest źle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się