ROBERT Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam. Proszę o opinie na temat tarcz ATE PD. Nie chodzi mi o to żeby ktoś pisał że BREMBO,ZIMERMAN,... lepsze tylko chodzi o dokładnie te tarcze. Jak się sprawują, podobno często się krzywią. Proszę o opinie szczególnie tych z Was którzy jeżdżą na takich tarczach lub jeździli
spetsnaz Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_jakie_zaciski_tarcze_klocki_do_mojej_a4-t37386.0.html;msg545203#msg545203
Wandej Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Witam. Proszę o opinie na temat tarcz ATE PD. Nie chodzi mi o to żeby ktoś pisał że BREMBO,ZIMERMAN,... lepsze tylko chodzi o dokładnie te tarcze. Jak się sprawują, podobno często się krzywią. Proszę o opinie szczególnie tych z Was którzy jeżdżą na takich tarczach lub jeździli mi sie nie krzywily a uzywałem dosc mocno ich Ogólnie bardzo fajne tylko szybko sie mi jakos starły ale moze takie trafiłem.. A i ponoc lepiej do nich klocki ATE ja miałem ferodo i moze dlatego sie szybciej wycierały no ale hamowanie jak na ich cene bajka
ROBERT Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Opublikowano 28 Listopada 2009 No to tak jak w tamtym poście kolega spetnaz napisał że szybciej się robią rowki na tych tarczach, a niektórzy pisali że jest wszystko ok. może miałeś jakieś felerne(ATE made in China) Zamówiłem taki zestaw 280x22 ATE PD + klocki ATE z czujnikiem i po czytaniu na różnych forach o tych tarczach nie wiem czy dobrze zrobiłem,może miałem lepiej kupić tarcze gładkie[br]Dopisany: 28 Listopad 2009, 19:03_________________________________________________ ponoc lepiej do nich klocki ATE ja miałem ferodo i moze dlatego sie szybciej wycierały No ja właśnie mam klocki ATE, czyli powinno wszystko być ok
Dev Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 PD-ki bardzo szybko sie zuzywają, nie wytrzymaja Ci 60tkm jezeli mozesz zwrócic te tarcze to kup gładkie i lepsze klocki
marewel Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Ja po przygodzie z mikoda wybralem zwykle gladkie tarcze,ale szukalem brembo max nacinane.
Dev Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 szukalem brembo max nacinane. dzieki Bogu, że nie znalazłeś....
Dev Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 krzywia sie i siekaja klocki jak sie sieka ogórki albo pomidory
MRoger Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Być może problemy pojawiają się jak do tych tarcz używa się innych klocków, ja ostatnio zmieniłem na ATE PD + klocki ATE do tych tarcz i jest miodowo, nie wiem jakie miałem wcześniej ale różnica w hamowaniu jest znaczna, miałem kilka ostrych hamowań, jazdę po kałużach itp jak na razie odpukać bezproblemowo .. kupowałem u naszego forumowego kolegi.
Dev Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Być może problemy pojawiają się jak do tych tarcz używa się innych klocków, ja ostatnio zmieniłem na ATE PD + klocki ATE do tych tarcz i jest miodowo, nie wiem jakie miałem wcześniej ale różnica w hamowaniu jest znaczna, miałem kilka ostrych hamowań, jazdę po kałużach itp jak na razie odpukać bezproblemowo .. kupowałem u naszego forumowego kolegi. jakich innych klocków ????
ROBERT Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 Ja mam zamówione ATE PD + klocki ATE (też zamówione u kolegi z forum) zobaczymy jak się spiszą. Jak wytrzymają 50kkm to też będzie super. Niektórzy nie mogą się nachwalić tych tarcz , a niektórzy narzekają może ci co kupowali gdzieś z allegro z nieznanego źródła. poza tym niektórzy kupują nowe tarcze i zamiast je trochę "dotrzeć" to od razu je katują (bo uważają że sa jakieś sportowe to mozna od razu pełną parą na hebel) a potem narzekają że pokrzywione.
Rogass Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Ja mam takie tarcze i do tego klocki ATE i generalnie przy jeździe po mieście nie zauważam różnicy w hamowaniu może delikatnie lepiej hamują przy wyższych prędkościach ale są też głośniejsze. Cztery pięć mocniejszych hamowań i już się palą! Generalnie nie ważne jaką tarcze założysz 288 mm do B6 to i tak będzie kibel Minimum w tym aucie powinni montować 312 mm dlatego ja już zakupiłem 320 mm
retrikal Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 rogass kolega ma b5 1.6 280mm więc jemu to i tak możesz mówić....
Dev Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 jedyne 288-ki jakie wytrzymywaly u mnie byly to tarcze Brembo Serie Oro / Ferodo DS Performance 312 to tez nic ciekawego pod warunkiem montazu solidnego klocka
MRoger Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 jedyne 288-ki jakie wytrzymywaly u mnie byly to tarcze Brembo Serie Oro / Ferodo DS Performance 312 to tez nic ciekawego pod warunkiem montazu solidnego klocka jakich innych klocków ???? Miałem wrażenie że w innym temacie pisałeś że miałeś je z innymi klockami niż ATE. To wszystko zależy od tego jak tarcz używasz ... jeśli katujesz je na maxa potem jeździsz po kałużach itp. lu używasz je nazwijmy to "do sportu" to potrzebujesz tarcz wyczynowych. Rozumiem że koledze chodził o tarcze do jazdy a nie do katów. Pojeździj na seryjnym zawieszeniu na dołach z dużymi prędkościami to się szybciutko wy***ią. Skatuj na zimno parę razy to silnik Ci rzygnie i tak analogicznie jest ze wszystkim. ... Nie każdy musi sobie zakładać ceramiczne tarcze do normalnej jazdy. Skoro jedyne co Ci wytrzymuje to najwyższa półka - rozumiem że nie jeździsz jak emeryt
Dev Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Brembo Serie Oro to nie ceramika, to sa zeliwne perforowane tarcze skad Ci to przyszlo do glowy ???
MRoger Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Przecież wiem ... to było porównanie ... metafora jak wolisz
maciejski Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 a gdzie mozna sprawdzic ceny ATE PD 321mm? bo szukalem w necie ale wszedzie tylko marketingowy belkot, ze super hiper a cen nie ma.
ROBERT Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 Witam Jak pisałem na początku tego wątku chodzi mi o tarcze ATE Power Disc 280x22 wentylowane, a nie o jakieś BREMBO ORO czy SRORO. Niepotrzebne mi tarcze 321 mm w silniku 1.6 Pytam o opinie tarcz ATE PD i o takie proszę. Niektórzy piszą ze sie szybko zużywają, krzywią.... Ale jak się tak z nimi dzieje to jeszcze napiszcie w jaki sposób "traktujecie,traktowaliście" te tarcze , czy to była normalna jazda i hamowanie , czy 1 bieg but,2 bieg but,3 bieg but i hebel na maksa, i potem znowu to samo. Chodzi mi o to jak sprawa wygląda podczas w miarę normalnej jazdy , użytkowania tych tarcz (chociaż dla niektórych "normalna" jazda to taka o jakiej wspomniałem zdanie wcześniej)[br]Dopisany: 30 Listopad 2009, 16:10_________________________________________________ To wszystko zależy od tego jak tarcz używasz ... jeśli katujesz je na maxa potem jeździsz po kałużach itp. lu używasz je nazwijmy to "do sportu" to potrzebujesz tarcz wyczynowych. Rozumiem że koledze chodził o tarcze do jazdy a nie do katów. Tu kolega chyba jako jedyny mnie rozumie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się