power81 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 witam wszystkich! niepokoi mnie dziwne drganie lewarka pomiedzy 1 a 2 czasem 3 biegiem 4 i 5 ok., 2 bieg niewchodzi tak jak powinien w tej klasie auta jakos tak ciasniej.slyszalem ze poduszki moga byc wyrobine ale czemu miedzy 4 a 5 jest ok te drganie jest naprawde niepokojace ,szczegolni kiedy wbije 2 trzymajac nadal reke na lewarku ostro dam po gazie wtedy czuc to naj bardzej.
GRazny Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 poduszki jak najbardziej trafne... później koło dwumasowe ale po co straszyć
wrclaguna Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 poduszki jak najbardziej trafne... później koło dwumasowe ale po co straszyć sprawdz poduszki silnika (zwlaszcza z czujnikiem strona kierowcy) i skrzyni (guma czy jest cala)..nie szarpie przy zmianie biegow ?
power81 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 przebieg 183tys.sam sprowadzalem ale nigdy nie mozna miec pewnosci ,poszycszycwiem ze tez myslalem o dwumasowce ale sam siebie nie chce straszyc,[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 20:56_________________________________________________najgorzej jest zaraz po ruszeniu kiedy osprzet jest zimny wtedy tez kilka razy slyszalem dziwne dzwieki nie byl to zgrzyt trudno opisac bylo to slychac kiedy szybciej ruszylem i puscilem gaz
audi.wielun Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Oj przy tym przebiegu nie miał byś takich problemów,auto ma nalatane na pewno więcej.Poduchy,sprzęgło jak najbardziej,ale lepiej najpierw zrobić logi i wykluczyć inne rzeczy
MRoger Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 A jak poduszki jak najbardziej trafne... później koło dwumasowe ale po co straszyć sprawdz poduszki silnika (zwlaszcza z czujnikiem strona kierowcy) i skrzyni (guma czy jest cala)..nie szarpie przy zmianie biegow ? jak sprawdzić poduszki ??
robertforum Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam Kolego Power81 czy udało ci sie roziwązać problem? Mam takie samo auto z mniejszym przebiegiem 160 tys (99% pewności) i identyczne objawy. Czyli 2 bieg zdecydowanie gorzej "wchodzi". Mam bardzo duze wibracje silnika ale tylko na 4 i 5 biegu.... im mocniej w gaz tym mocniejsze wibracje. Czasami dziwne pukniecie przy ruszaniu. Łącznik elastyczny wymieniłem. teraz tylko poduszki silnika skrzyni, koło dwumasowe, przeguby wewnętrzne.... szłyszłem tez o małej nieszczelności w dolocie powietrza która powodowała wibracje... ale to tylko słyszałem. Dziękuję
power81 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 wymienilem poduszke pod silnikiem te oczujnikowana bo zapisywala jakies bledy,wszystkie pozostale przy silniku jak i pod skrzynia sa ok,regenerowalem nawet jeden pompowtryskiwacz bo powiedziano mi w serwisie ze jak jeden ma duzo gorsze parametry niz 3 pozostale to tez moga byc takie objawy ,wszystko sprawdzilem ,objawow kola dwumasowego napewno niema autu nie drga silnik pracuje jak na disla rowno,a lewarek nadal dostaje deliokatnych wibracji 2 i 3 bieg ,sam juz nie wiem ,czekam moze ktos cos podpowie pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się