Mess Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 witam, nie dawno zakupilem audi bylem przekonany,ze to silnik 110 afn ale po przeczytaniu paru artykulow na tym forum o innym silniku w dowodzie a innym w rzeczywistosci zdecydowalem sie zaczerpnac waszej porady.porownywalem zdjecia i nie jestem w stanie w pelni rozpoznac czy to napewno afn. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0149fcb7e7998e74.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/875348d0b68c5ccf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2c5e9f268c9f744.html z gory dziekuje.
david_n Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 A co pisze na naklejce we wnęce koła zapasowego?
spetsnaz Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Ktoś całkiem niedawno zerwał naklejkę z osłony paska rozrządu. Zerknij co jest wpisane na wlepce z koła zapasowego jak pisał david_n.
Mess Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 we wnece kola zapasowego jest napisane afn ale ta naklejka troche podejrzanie wyglada jakby byla przeklejana i jest mocno zabrudzona. najciekawsze jest to,ze w karcie pojazdu mam wpisane 66 kw ale w adnotacjach jest poprawione na 81 kw byly wlasciciel tlumaczyl sie tym,ze na pierwszym przegladzie na stacji koles sie pomylil i tak wpisal w papierach i to za pozno wyszlo na jaw i nie dalo sie juz poprawic na stronie glownej tylko wpisali poprawna moc silnika w adnotacjach.wpis ten jest potwierdzony pieczatka.
spetsnaz Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Z mocą w dokumentach bywa różnie, co do naklejki to się bardzo syfi. Jeżeli poprawnie rozczytałem Twój VIN ze zdjęcia to powinien być benzyniak
Wihajster Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 wystarczy popatrzeć na sterowanie turbiną
aju Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 eżeli poprawnie rozczytałem Twój VIN ze zdjęcia to powinien być benzyniak
Mess Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 a po ktorych cyfrach vin mozna poznac diesla czy beznyniaka?
rikardo Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 a po ktorych cyfrach vin mozna poznac diesla czy beznyniaka? W twoim przypadku na podstawie nr VIN nie można określić rodzaju silnika. Model silnika masz na naklejce z kodami wyposażenia we wnęce na koło zapasowe oraz w książce serwisowej gdzie znajduje się druga taka naklejka. Ze zdjęcia wynika, że masz AFN-a lub AVG.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 wystarczy popatrzeć na sterowanie turbiną Ja mam jeszcze 1 czrną naklejke na kielichu i tez mam tam napisane ze silnik AJM tak ze moze to coś pomoże. Ale mógł tu pójść jakiś wał z mocą a więc chyba jedynym pewnym sposobem bedzie hamownia. Bo jak masz 90 i ktos to sprzedał jako 110 to kryminał bez zajęknięcia. pozdro ZC
slaweq Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Bo jak masz 90 i ktos to sprzedał jako 110 to kryminał bez zajęknięcia. Sprzedający też mógł nie wiedzieć co sprzedaje
michu93 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 wystarczy popatrzeć na sterowanie turbiną Ja mam jeszcze 1 czrną naklejke na kielichu i tez mam tam napisane ze silnik AJM tak ze moze to coś pomoże. Ale mógł tu pójść jakiś wał z mocą a więc chyba jedynym pewnym sposobem bedzie hamownia. Bo jak masz 90 i ktos to sprzedał jako 110 to kryminał bez zajęknięcia. pozdro ZC to na 100% nie jest 90KM
aju Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 widać to po nisżej umieszczonym turbo i wężykach od podciśnienia do sterowania łopatkami turbiny więc musi być 110koni
michu93 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 i wg mnie to bedzie avg. przepatrzylem troche zdjec silnikow i twoj silnik ma jakis czujnik przy przeplywomierzu (patrz foto), ktorego afn nie ma... 100% pewnosci nie mam ale 99% tak
marewel Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 przepatrzylem troche zdjec silnikow i twoj silnik ma jakis czujnik jeszcze kolo filtra powietrza (patrz foto), ktorego afn nie ma... 100% pewnosci nie mam ale 99% tak Kolego ten czujnik to przepływomierz,i ten silnik moze miec 90KM gdy bedzie to AHH,wiec moze juz dosyc kompromitacji jak na jeden temat.
SoMeS Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Panowie Panowie.... silnik pod każdym względem identyczny jak mój a więc dam sobie rękę uciąć że jest to AFN podejrzanie czysty tylko jak dla mnie i ma inną osłone u góry niż ja :gwizdanie:
Sztomel Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 A jaki jest problem w tym by zdemontować plastikową górną osłonę silnika i oznaczenie oraz numer silnika odczytać bezpośrednio z jego pola numerowego umieszczonego na bloku silnika bezpośrednio pod króćcem wodnym wychodzącym z głowicy, wtedy nie będzie żadnych niedomówień :
pio911 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Niedomówienia mogą być jak silnik był wymieniany w serwisie zamienniki nie mają oznaczeń (jeden zamiennik do modeli AFF,1Z,AFN)
Rekomendowane odpowiedzi