Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] 1.9 czy 2.5?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Proszę was o podpowiedź, który silnik jest lepszy tzn. czy te wszystkie zalety 1.9 to prawda, a cała reszta czyli wady pozostają 2.5?

Wiem, ze ten pierwszy jest ekonomiczny, tani w eksploatacji i wytrzymały ale chciałbym mieć auto z napedem na 4 kólka i myśle, ze 2.5 lepiej sobie radzi w tym rozwiązaniu. Boję sie jednak, że się zawiodę( słyszam parę ostrych słow krytyki w jego kierunku). Czy naprawy są dużo droższe?

Proszę o opinie.

Z góry dziekuje!

Opublikowano

1.9 :quattro: nic dodać nic ująć

Opublikowano

Określ się z jakiego rocznika auto Cię interesuje, do 1.9 to trochę mało powiedziane.

Opublikowano

1.9 + chip i jest extra :good: ale nie bierz 1.9 90 km 110 to min

Opublikowano

a co z tymi chipami?...jedni mowia, ze to badziew i szkoda auta i kasy...inni mowia, ze lepiej zmienic oprogramowanie...

Opublikowano

chip potocznie ludzie mówią tez na program robiony w firmie która na tym się zna, bo chip z allegro czy innych źródeł to nadaje się tylko do śmietnika i faktycznie szkoda auta

1.9 czy 2.5?

poczytaj, były setki takich pytań

ale nie bierz 1.9 90 km 110 to min

chyba że 90km AHH ona ma pompe chyba 11 więc jest dość rozwojowe

1.9 + chip i jest extra

:good:

moje maleństwo radzi sobie z a4 b6 2,5 180koni Q :naughty: o a6 nie wspomnę... choć nie mam samego chipa a moja moc też nie jest końcem tego co można robic z silników 1,9.... popatrz na forum, chłopaki podchodzą pod 200koni a inni przekraczją tą wartość a z 2,5 to jeśli będzie igła to 200koni ciężko wyciągnąć

i pozdrawiam kogoś odemnie z miasta :gwizdanie:

Opublikowano

98 ->00

To najlepiej AJM i virusa.

Opublikowano

AHH jest :good: i programik w lutym :gwizdanie:

Opublikowano

98 ->00

To najlepiej AJM i virusa.

AJM fajna jednostka ale bez Q ..

Opublikowano

Uczciwie powiem, że przydało by się pare koni więcej, auto dopiero w zakrętach i na śliskim pokazuje na co je stać. Na suchym niestety trochę brakuje. Chociaż krótka skrzynia trochę rekompensuje brak mocy. Na temat silników 2,5 nie będę się wypowiadał. Sam też chciałem 2,5 ale poczytałem i stanęło na kultowym 1,9.

Opublikowano

Silniki na pompie powoli wymierają. Mając PD można poszaleć z mocą, znaleźć jakby co dawcę mocnego konstrukcyjne motoru nawet z 2008 r. Nie trzeba przerabiać nic w instalacji elektrycznej, tylko robi się mody mechaniczne + program.

Okolice 200 - 215 KM są nie tylko stosunkowo łatwe do osiągnięcia, to jeszcze silniki na takich setupach latają długie lata.

Więc polecam 1,9 TDI PD najlepiej z Q ;)

Opublikowano

1,9 :quattro::good: piękna pszczoła

Opublikowano

Silniki na pompie powoli wymierają. Mając PD można poszaleć z mocą, znaleźć jakby co dawcę mocnego konstrukcyjne motoru nawet z 2008 r. Nie trzeba przerabiać nic w instalacji elektrycznej, tylko robi się mody mechaniczne + program.

Okolice 200 - 215 KM są nie tylko stosunkowo łatwe do osiągnięcia, to jeszcze silniki na takich setupach latają długie lata.

Więc polecam 1,9 TDI PD najlepiej z Q ;)

:notworthy: oddałeś tym sedno sprawy

Opublikowano

1.9 bardziej niezawodny , 2,5 to dopiero od 2004r ale to Cienie interesuje więc wybieraj 1.9 110 lub 115 km plus program i bedzie :good:

Gość radekk2000
Opublikowano

Już raz miałem 2.5TDI-więcej niechce!!!1.9TDI jest :good: :good:

Opublikowano

dzieki :> a co znaczy PD? :tongue4:

Pumpe Dusse , po angielsku pump-jet a po naszemu pompowtryskiwacz :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...