lissu Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Witam. Proszę was o podpowiedź, który silnik jest lepszy tzn. czy te wszystkie zalety 1.9 to prawda, a cała reszta czyli wady pozostają 2.5? Wiem, ze ten pierwszy jest ekonomiczny, tani w eksploatacji i wytrzymały ale chciałbym mieć auto z napedem na 4 kólka i myśle, ze 2.5 lepiej sobie radzi w tym rozwiązaniu. Boję sie jednak, że się zawiodę( słyszam parę ostrych słow krytyki w jego kierunku). Czy naprawy są dużo droższe? Proszę o opinie. Z góry dziekuje!
Pandzior Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Określ się z jakiego rocznika auto Cię interesuje, do 1.9 to trochę mało powiedziane.
David Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 1.9 + chip i jest extra ale nie bierz 1.9 90 km 110 to min
lissu Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 a co z tymi chipami?...jedni mowia, ze to badziew i szkoda auta i kasy...inni mowia, ze lepiej zmienic oprogramowanie...
aju Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 chip potocznie ludzie mówią tez na program robiony w firmie która na tym się zna, bo chip z allegro czy innych źródeł to nadaje się tylko do śmietnika i faktycznie szkoda auta 1.9 czy 2.5? poczytaj, były setki takich pytań ale nie bierz 1.9 90 km 110 to min chyba że 90km AHH ona ma pompe chyba 11 więc jest dość rozwojowe 1.9 + chip i jest extra moje maleństwo radzi sobie z a4 b6 2,5 180koni Q o a6 nie wspomnę... choć nie mam samego chipa a moja moc też nie jest końcem tego co można robic z silników 1,9.... popatrz na forum, chłopaki podchodzą pod 200koni a inni przekraczją tą wartość a z 2,5 to jeśli będzie igła to 200koni ciężko wyciągnąć i pozdrawiam kogoś odemnie z miasta :gwizdanie:
Pandzior Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 98 ->00 To najlepiej AJM i virusa.
czaja77 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 AHH jest i programik w lutym :gwizdanie:
Patrykbor Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 98 ->00 To najlepiej AJM i virusa. AJM fajna jednostka ale bez Q ..
kapete Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Uczciwie powiem, że przydało by się pare koni więcej, auto dopiero w zakrętach i na śliskim pokazuje na co je stać. Na suchym niestety trochę brakuje. Chociaż krótka skrzynia trochę rekompensuje brak mocy. Na temat silników 2,5 nie będę się wypowiadał. Sam też chciałem 2,5 ale poczytałem i stanęło na kultowym 1,9.
jaro4444 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Silniki na pompie powoli wymierają. Mając PD można poszaleć z mocą, znaleźć jakby co dawcę mocnego konstrukcyjne motoru nawet z 2008 r. Nie trzeba przerabiać nic w instalacji elektrycznej, tylko robi się mody mechaniczne + program. Okolice 200 - 215 KM są nie tylko stosunkowo łatwe do osiągnięcia, to jeszcze silniki na takich setupach latają długie lata. Więc polecam 1,9 TDI PD najlepiej z Q
aju Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Silniki na pompie powoli wymierają. Mając PD można poszaleć z mocą, znaleźć jakby co dawcę mocnego konstrukcyjne motoru nawet z 2008 r. Nie trzeba przerabiać nic w instalacji elektrycznej, tylko robi się mody mechaniczne + program. Okolice 200 - 215 KM są nie tylko stosunkowo łatwe do osiągnięcia, to jeszcze silniki na takich setupach latają długie lata. Więc polecam 1,9 TDI PD najlepiej z Q oddałeś tym sedno sprawy
boseron Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 1.9 bardziej niezawodny , 2,5 to dopiero od 2004r ale to Cienie interesuje więc wybieraj 1.9 110 lub 115 km plus program i bedzie
Gość radekk2000 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Już raz miałem 2.5TDI-więcej niechce!!!1.9TDI jest :good:
Mafia56 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Tylko 1.9 Z własnego zawodowego doswiadczenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marekg Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 dzieki :> a co znaczy PD? Pumpe Dusse , po angielsku pump-jet a po naszemu pompowtryskiwacz
Rekomendowane odpowiedzi