Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Duże spalanie


czarny

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiające jest dla mnie przechwalanie jak mało komuś pali jego diesel coś mi się zdaje że wielu użytkowników swoich wozów przesadza (przynajmniej moi współpracownicy) twierdząc że jeżdżąć w zimie głównie odcinek z domu do pracy tj ok 20 km (tu wybiegne nieco poza temat) ich 1.9TDI 110KM pali im 5.5l gdzie większość trasy to miasto. Nie wiem co drzemie w ludzkiej naturze żeby pitolić takie glupoty ale wydaje mi się to poprostu głupie. Tak więc jakie by nie były wskazania wg FIS bardziej ufam przeliczeniom z tankowania.

[mod]następny - to jest wątek nt 2.0 TDI, jeżeli twoj samochod pali wiecej nie znaczy, że jest podstawa aby sie tutaj wypowiadal[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj spala ok 12l w miescie teraz. I co ja mam powiedzieć?

ze masz gruby portfel :decayed:

[mod]OT[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój spala ok 12l w miescie teraz. I co ja mam powiedzieć?

ze bardzo malo bo moje drugie auto 16-17l a jak jest duzo śniegu i chce sie jeździć to 30l :) ale to swiadomy wybor byl :wink4:

[mod]OT[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj robiłem trasę do Frankfurtu i z powrotem .... średnia to 6 l/100km więc nie jest źle bo trochę droga zawalona była ..... średnio ok 110 - 120 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piątek robiłem trasę Ystad - Trelleborg - Sassnitz - Gorzów Wlkp. łącznie ok 340 km prędkość do 120 km a większość trasy to jazda ok 60 - 70 bo warunki bardzo kiepskie i -11 a spalanie wyszło na FIS'ie 5,6l.

Co do odpalania na mrozach - przy -15 pali bardzo ładnie, później ok minuty na wyższych obrotach. Zanim ruszę ok minuty auto buja się na postoju i wyłączonym ogrzewaniu. Później przy ogrzewaniu na 21st potrzebuje ok 12 km do osiągnięcia 90st.

Przy dłuższym postoju i ogrzewaniu na 21st temperatura spada do ok 75 - 80 st

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz w -15C bardzo małe odcinki silnie sie nie nagrzeje to wychodzi mi 9.5litra w AJM

ale trasa 110-130km/h to 5.2litra latem

troche zimą wiecej pali jak mało pomykam na niedogrzanym silniku :confused4: no ale cóz diesel nie lubi mrozów

[mod]kolejne OT czy czytacie wogole, tematy watkow, w ktorych sie wypowiadacie???????????????? :kwasny:[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zakladac nowego tematu

Poniewaz pewnie w wiekszosci odwiedzaja go posiadacze B7

chcialem sie zapytac czy przy obecnych temperaturach kreca rano dluzej niz 3 s? Czy zapalaja wam od razu?

Auto zostawilem na parkingu w czwartek i dzisiaj krecilem tak ze 3 s, aku nowy :)

Normalka? :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zakladac nowego tematu

Poniewaz pewnie w wiekszosci odwiedzaja go posiadacze B7

chcialem sie zapytac czy przy obecnych temperaturach kreca rano dluzej niz 3 s? Czy zapalaja wam od razu?

Auto zostawilem na parkingu w czwartek i dzisiaj krecilem tak ze 3 s, aku nowy :)

Normalka? :embarrassed:

u mnie moment łapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce zakladac nowego tematu

Poniewaz pewnie w wiekszosci odwiedzaja go posiadacze B7

chcialem sie zapytac czy przy obecnych temperaturach kreca rano dluzej niz 3 s? Czy zapalaja wam od razu?

Auto zostawilem na parkingu w czwartek i dzisiaj krecilem tak ze 3 s, aku nowy :)

Normalka? :embarrassed:

Przy zimnym silniku nawet przy ujemnej temperaturze, gdy auto stoi na dworze, czasowo pali po ok 1s :hi:. Oczywiście gdy temp spada poniżej -10stC to nie jest takie samo odpalanie jak przy dodatnich temp. Jakie masz parametry aku?

Być może w zbiorniku masz wodę, ewentualnie paliwo chrzczone. Kiedy filtry wymieniałeś? Jaki przebieg auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie a po czym mam stwierdzic ze swiece mi grzeja bo jak wlacze zaplon na zimnym silniku przy tych mrozach to kontrolka zaraz gasnie zapala dobrze tylko przez pierwsze 10 sekund to bardzo nim telepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat sprawdzania świec jest wielokrotnie opisywany na forum. Wystarczy wpisać w szukajkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mi gasnie zaraz po przekreceniu zaplonu silnik jest zimny i na polu -15 stopni wiec to oznacza ze swiece nie grzeja jak kontrolka zaraz gasnie prosze o rade silnik ma przejechane 140 tys ile takie swiecemoga wytrzymac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...