ixdude Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Furka trafiła mi się wyjątkowo oporna na nowe warunki i niestety jak ostatnio kłopoty z aku tak dziś po odstaniu całego dnia w mega mrozie (ok 14C na minusie) nawet nie próbuje zakręcić silnikiem. Co może być? Zamarznięte paliwo? Świece kaput? Proszę o pomoc bo nie potrafię nic znaleźć na forum. Objawy są następujące: po przekręceniu kluczyka i zgaśnieciu kontrolek, kręce kluczyk do końca lecz poza ciutkę przygasającym FISem nic się nie dzieje. Kompletnie nic nie słychać ;(
ixdude Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 Rozruch na kablu nie pomógł, nawet w drugim samochodzie (Peugeot 206, też na dieslu) nie było spadku napięcia. Wczoraj na kablach odpalił bez problemu. Dzisiaj rano też od razu odpalił
Rajtek Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Furka trafiła mi się wyjątkowo oporna na nowe warunki i niestety jak ostatnio kłopoty z aku tak dziś po odstaniu całego dnia w mega mrozie (ok 14C na minusie) nawet nie próbuje zakręcić silnikiem. Co może być? Zamarznięte paliwo? Świece kaput? Proszę o pomoc bo nie potrafię nic znaleźć na forum. Objawy są następujące: po przekręceniu kluczyka i zgaśnieciu kontrolek, kręce kluczyk do końca lecz poza ciutkę przygasającym FISem nic się nie dzieje. Kompletnie nic nie słychać ;( Witaj, mam podobne objawy. Jednak jak przytrzymuje kluczyk po ok 2 sekundach samochod odpala bez problemu. Nie mam pojecia co moze byz przyczyna...
Musashi Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 bendix rozrusznika dziala opornie ze wzgledu na warunki - gesty, stary smar
Rajtek Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 zatem to normalny objaw? czy trzeba sie udac z tym do mechanika? u mnie problem przedstawia sie tak: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_zapalanie_problem-t107733.0.html
ixdude Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 U mnie trzymanie go na zapłonie przez kilkanaście sekund czy tyleż samo na rozruchu nie powoduje nic.
piotrr07 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 myślę że twój aku zwyczajnie padł,miałem kiedyś też tak a był to środek lipca
ixdude Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 Czy wymieniając baterie muszę podpiąć prostownik/inny aku co by podtrzymał zasilanie komputerowi? Ojciec mi wspominał że komputery wtedy dostają korbki i potrafią walnąć chociażby poduchą.
Wihajster Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Czy wymieniając baterie muszę podpiąć prostownik/inny aku co by podtrzymał zasilanie komputerowi? Ojciec mi wspominał że komputery wtedy dostają korbki i potrafią walnąć chociażby poduchą. bzdura :gwizdanie:
wojtas-audi Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Jedynie co to moze wywalic kilka bledow Mozesz podjechac to Ci pokasuje ... Niewiem ile aku MOLLa mialy gwarancji (chyba 3 lata ) jutro sprawdze czy mam jeszcze papiery
ixdude Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Dzięki. Co do błędów, to jak mi nie zblokują możliwości nacieszenia się furką to pomęczę was tu na forum odnośnie VAGa [br]Dopisany: 18 Grudzień 2009, 23:11_________________________________________________Dzięki sąsiadce która posiada także czwórkę (AWX) wiem już że to nie akumulator. Nie jest to też paliwo ani świece (które grzeją). Za to całkowicie martwy jest rozrusznik. Jaka może być tego przyczyna?[br]Dopisany: 19 Grudzień 2009, 12:10_________________________________________________Help ;(
Daimos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 pewnie bendix w rozruszniku się zacina, trzeba rozebrać, wyczyścić, przesmarować i powinno być ok, przy okazji można sprawdzić szczotki
ixdude Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 Niestety fura już tylko na lawetę się nadaję. Poszła elektryka od tych mrozów. Wszystkie kontrolki migają jak wystawa sklepowa w przedświąteczny wieczór A wyświetlacz się nawet nie włącza. Zegarek trzyma datę [br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 11:30_________________________________________________Aaa... po włączeniu zapłonu jest ciągły sygnał a gdzieś za deską słychać jakieś stukania (jakby styczniki)
rookie Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 prosta sprawa, rozrusznik do elektryka i będzie chodził
ixdude Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 A co ze zwariowanymi kontrolkami i ciągłym sygnałem przy zapłonie? Odmarzła fura? Czy coś stałego?
rookie Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 jak słaby ako to kontrolki wariują, ABS ESP itp. poza tym mówiłeś ze podłączałeś auto bezpośrednio pod prostownik, kto wie co przez to zmajstrowałeś ale zacząłbym od akumulatora
sołtys85 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Niestety fura już tylko na lawetę się nadaję. Poszła elektryka od tych mrozów. Wszystkie kontrolki migają jak wystawa sklepowa w przedświąteczny wieczór A wyświetlacz się nawet nie włącza. Zegarek trzyma datę [br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 11:30_________________________________________________Aaa... po włączeniu zapłonu jest ciągły sygnał a gdzieś za deską słychać jakieś stukania (jakby styczniki) U mnie jak aku padł to też coś stuka jakby jakaś klapka od nawiewu, taki plastikowy odgłos. Jak naładujesz aku to bedzie ok
ixdude Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 A znacie jakieś szybkie i skuteczne metody rozmrożenia zamka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się