Krzy0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 W czwartek jestem umowiony na wymiane rozrzadu w aso to poprosze zeby mi sprawdzili tą pompe
Artur27 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Gdzie tankujesz paliwo spróbuj rano przed odpaleniem auta nagrzać tak 10 min suszarką filtr paliwa potem spróbuj go zapalić może woda w paliwie zamarza i to jest przyczyna jak nie to spróbuj odpowietrzyć pompę tu masz ładną instrukcje http://www.a6klub.pl/a6-c5-25-tdi-v6-afb-odpowietrzanie-pompy-vp44-vt11004.htm
Yaqb Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 o ile sie nie myle pompa( podwojna) u nas sie odpowietrza sama
Krzy0 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 Paliwo mam z orlenu i nie moze zamarzac bo auto stoi w garazu i jezdzi od swieta No na przykład dzis odpalił za pierwszym nie całym obrotem,moze przez te opaski ciagnoł powietrze.Jedno mnie zastanawia jak zakładałem nowy filtr to nawet go nie zalałem i zapalił nie zgasł i sie odpowietrzył,a tu nie chce palic.
Musashi Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Paliwo mam z orlenu i nie moze zamarzac bo auto stoi w garazu i jezdzi od swieta czyli od wielkanocy uruchamiales dopiero w Boze Narodzenie?
kris071287 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Witam podłączę się do tematu otóż przy temp. -9 samochód ładnie zapalił, a dzisiaj przy -14 przekręcam kluczyk 4sekundy zakręci i gaśnie nawet nie zapali,a za drugim razem wszystko ok.co to może być? a i jeszcze jedno co może być jak napis bremslicht raz świeci jaśniej raz ciemniej na przemian.
Musashi Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 a i jeszcze jedno co może być jak napis bremslicht raz świeci jaśniej raz ciemniej na przemian. a kolega pisac i czytac potrafi? regulamin czytal, widzial ze jest wyszukiwarka?
Krzy0 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 czyli od wielkanocy uruchamiales dopiero w Boze Narodzenie? :> swoja starą A4 przez trzy lata zrobiłem tylko 30tyś Jutro o 6.30 jade do aso zobaczymy czy zapali,jak nie to tym razem odrazu zdejme zaworek i zobacze czy jest paliwo w filtrze
Musashi Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 przeciez taka weryfikacja optyczna nic nie wniesie.
Krzy0 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 Czepiam sie juz wszystkiego [br]Dopisany: 06 Styczeń 2010, 18:56_________________________________________________No dzis jak jechałem do aso ładnie zapalił,mówiłem w serwisie co mi sie dzeje to strwierdzili ze zaworek na filtrze nie domagachcieli mi sprzedac za 110zł ale na razie odpusciłem bo przeciez dopiero co kupolem taki tylko za 25zl ale jak jeszcze raz nie bedzie chciał zapalic to kupie ten z aso i niech oni sie wtedy martwią
marekg Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Czepiam sie juz wszystkiego [br]Dopisany: 06 Styczeń 2010, 18:56_________________________________________________No dzis jak jechałem do aso ładnie zapalił,mówiłem w serwisie co mi sie dzeje to strwierdzili ze zaworek na filtrze nie domagachcieli mi sprzedac za 110zł ale na razie odpusciłem bo przeciez dopiero co kupolem taki tylko za 25zl ale jak jeszcze raz nie bedzie chciał zapalic to kupie ten z aso i niech oni sie wtedy martwią Nie kupuj w ASO na własą rękę tylko im zostaw auto w celu usunięcia usterki. I zapłacisz za właściwą część plus robocizna, diagnostyka msi być już wliczona w koszt jeśli u nich naprawiasz. Jak sam zaczniesz kupować po kolei wszystkie części i sam zaczniesz wymieniać to stracisz niepotrzebnie kupę kasy, czasu i nerwów. Szkoda zachodu. Jak nie zadziałały domowe sposoby zdiagnozowania to zostaw niech się ASO martwi,
Krzy0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2010 No od 7 stycznia zapalał, nie do konca mu ufałem ale palił nawet jak go nie odpalalem przez dwa dni to zapalił wiec postanowiłem zostawic na trzy dni i tak sobie stał od niedzieli.Poszedłem dzis do garazu kontrolka od swiecy zgasła no to trach zapalił i zaraz zgasł :wallbash:za drugim razem juz nie załapał wiec dałem sobie spokój.Jutro podjade na garaz zerkne do filtra paliwa czy jest paliwo. Mam pytanie w który wezyk moge wstrzyknąc paliwa zeby lepiej odpalił? [br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 19:26_________________________________________________Wymienie chyba tą tandem pompe[br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 08:48_________________________________________________Po kilku minutach krecen udało mi sie odpalic paliwo przed kreceniem sprawdziłem i było w filtrze. Byłem u takiego kolesia obeznanego w vag i sie umowiłem na popołudnie.Mowił ze trzeba sprawdzic dawki na pompwtryskach i sprawdzi mi tą pompe co jest w baku bo ponoc one lubią sie popsuc.
Iverson Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Krzychu , tu masz gościa w Stalowej W. , polecany spec od vagów , Adam Goński 501 686 607 , jak coś tyrknij
Krzy0 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 Nie ten koles od vag wszystko sprawdził i mowił ze jest ok,zostawiłem mu auto bo mowił ze najlepiej by było zeby nie chciał zapalic i wtedy bedzie sprawdzał.Dzwoniłem do tego Pana co dał Ive tel. to on powiedział ze to tylko zbieg okolicznosci z tym filtrem paliwa,dał do zrozumienia ze to co innego.Powiedział"prosze przyjecha a napewno naprawimy".Jak ten nic nie znajdzie to zaprowadze tamtemu
zuloo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Daj znać jak naprawia , jestem ciekaw co padło
Krzy0 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 No nie chciał mu zapalic tak jak chciał i zdjagnozował ze paliwo nie do chodzi tyle to i ja wiedziałem jeszcze chce za diagnoze 40zł.W poniedziałek zaprowadze do tego Gońskiego zobaczymy co on powie
marekg Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 No nie chciał mu zapalic tak jak chciał i zdjagnozował ze paliwo nie do chodzi tyle to i ja wiedziałem jeszcze chce za diagnoze 40zł.W poniedziałek zaprowadze do tego Gońskiego zobaczymy co on powie Mówiłem odstaw do ASO i niech się martwią oni co z tym zrobić tak długo aż znajdą i usuną usterkę. W tej chwili jesteś na dobrej drodze do wymienienia połowy elementów w samochodzie do momentu aż przypadkiem trafisz na ten uszkodzony. Pan Henio z garażu nawet jeśli będzie miał podejrzenia to żeby coś zdiagnozować będize musiał w najlepszym razie na próbę podmieniać jakieś części na będące na 100% sprawne ale żeby to zrobić będzie je musiał najpierw kupić. I tym sposobem wydasz kolejne pieniądze na niepotrzbne części, na bezwartościowe diagnozy a ile czasu i nerwów na to poświęcisz to już nawet nie liczę.
wieczor15 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Jedno mnie zastanawia jak zakładałem nowy filtr to nawet go nie zalałem i zapalił nie zgasł i sie odpowietrzył,a tu nie chce palic. hmm ja jak wymieniałem filtr, tez nie zalałem go paliwem i odpalił bez problemu, ale zaraz zgasł i dosc długo musiałem go krecic zeby w koncu odpalił, a piszecie ze sam powinnien sie odpowietrzyc-przy tych mrozach odpala ciezko i ponizej +5 stopni prawie zawsze nie rowno i z dymkiem czy moze cos miec wspolnego z tym??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się