Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Uszkodzony wtrysk ( sterujący ) G80 ??? objawy???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wybrałem sie moim AKE za granice z lawetka, w polowie drogi auto zaczeło jakby miec objawy typu, chwilowy brak mocy, np: jade 100km/h na 6 biegu pod sporą góre na autostradzie,auto słabnie ewidentnie,spadają obroty,ale za chwile jest lepiej, ma moc, jade dalej. i tak cały czas, czasem dłuzszy brak mocy,czasem chwilowy. druga sprawa, sporo wieksze spalanie od standardowego ( tzn, zawsze mi palił ok 8.5L/100km ) a teraz 10 - 12L/100km.

trzeci problem,jakby stukający wtrysk sterujący,odgłosy stukania własnie z niego dochodzą, dzis rano jak odpaliłem,stukanie cały czas, wkrecał sie tylko do 3000obr.pochodził chwile,stukanie ustało, wkrecał sie normalnie. po trasie ( ok 150km ) raz brak mocy raz wszystko ok.spalanie nawet 15L/100km. po 155km brak reakcji na pedał gazu, auto zgasło i nie zapala. kreci,słychac dzwine stuki we wtrysku sterującym,ale nie zapala, jakby chciało załapac,ale nic z tego. pompa wtryskowa raczej ok, podaje na wtryski paliwo. zadna kontrolka sie nie zapala,nie mam VAGa zeby zdjagnozowac.

może ktos miał kiedyś taki przypadk, albo podobny.

bede wdzieczny za pomoc.

Opublikowano

To w zadnym wypadku wtrysk sterujacy... raczej glebszy mechaniczny problem, ktory sam poglebiles jezdzac autem :thumbdown:

Opublikowano

Bez wtrysku sterującego auto chodzi tylko ze kuleje, bardziej bym stawiał na pompę lub co gorsza dziwne dźwięki = wałeczki

Opublikowano

Wałeczki napewno odpadaja, sa nowe od świątka, lekko ponad 3000km przejechane. oczywiscie hudraulika,dzwignie... rozrząd ustawiany na blokady. ja obstawiam problem z układem paliwowym, auto pracowało rowno,pomijając stuk który w/g mnie pochodził ze wtryskiwacza,praca silnika rowna. czekam na kolege z najazdem,transport do pl i po świetach bede wiedział gdzie leży problem.

Opublikowano

kolego Ja na twoim miejscu sprawdziłbym kąt wtrysku czy nie przestawił sie i pompę vpg {sterownik pompy}podobne obiawy miałem jeżdziłem dalej a jak stanął samochód skończyło się regeneracją pompy oraz sterownika koszt około 2500 w moim przypadku było wlanie złego ON wtryski w tym silniku raczej rzadko się wieszają wcześniej pada zawór w pompie . Jak rozwiążesz problem podziel się co było nie tak ja stawiam na pompę. pozdrawiam A.G

Opublikowano

problemem czujnik prędkosci silnika. wymieniłem,brak błedów, wszystko gra :)

ale dzis pojawił sienowy problem,rozleciał mi sie hudrauliczny napinacz paska rozrządu,napewno nastąpiło spotkanie zaworów z tłokami i trochę posmutniałem :( po niedzieli rozbieramy auto i zobaczymy jakie narobiłem sobie szkody ( przy wymianie rozrządu zrobiłem wszystko,włacznie z pompa wody,wszystkie rolki napinacze, tylko zostawiłem ten hedrauliczny i teraz napewno pożałuje tej decuzji :)

pozdrawiam

Opublikowano

ten czujnik prędkości silnika nie wywalił żadnych błędów na vagu??

kicha z tym rozrządem, informuj jak to się u ciebie skończyło

pozdr

Opublikowano

Witam,oczywiscie, ze wywalił błąd:

czujnik predkosci silnika

i cos o poczatku wtrysku. ale to błedy spowodowane przestawieniem sie rozrzadu.

dzias powoli następuja rozbiorka, połamane kilka dzwigienek,napewno pokrzywione zawory. zobaczymy co dalej.

przy okazji odme wymienie, czyszczenie dolotu,egr. jakposkładam dam znac jak auto smiga.

pozdrawiam

Opublikowano

za każdą ilość fotek będę wdzięczny

jeszcze jedna sprawa, jak B6 2,5 daje sobie radę z tą lawetą? i czy masz oryginalny hak??

Opublikowano

Też ostatnio wyskoczył mi ten błąd jak w temacie :wallbash:

17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal

P1246 - 35-10 - - - Intermittent

i jeszcze błąd przepływki

U mnie autko na pierwszym i drugim biegu przyśpiesza w całym zakresie obrotów, ale juz na trzecim biegu przy ok3200obr jest lekka odcinka w doładowaniu, póżniej przy 3800 jest konkretna odcinka, aż ma sie wrazenie że hamulec sie wciska gwałtownie, na reszcie biegów nie jezdizłem narazie powyżej 3tys(pogoda zbytnio nie pozwala)

Kolega busian26 też miał takie objawy??

Opublikowano

Też ostatnio wyskoczył mi ten błąd jak w temacie :wallbash:

17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal

P1246 - 35-10 - - - Intermittent

i jeszcze błąd przepływki

U mnie autko na pierwszym i drugim biegu przyśpiesza w całym zakresie obrotów, ale juz na trzecim biegu przy ok3200obr jest lekka odcinka w doładowaniu, póżniej przy 3800 jest konkretna odcinka, aż ma sie wrazenie że hamulec sie wciska gwałtownie, na reszcie biegów nie jezdizłem narazie powyżej 3tys(pogoda zbytnio nie pozwala)

Kolega busian26 też miał takie objawy??

u mnie raczej było tak, ze spadek mocy,auto jakby hamowało,ale nagle łapało moc i jechałem normalnie dalej.

mysle, ze masz inne objawyniz ja. u mnie to wszystko spowodowane było raczej przestawiony rozrzadem. ale dam znac jak wszystko rozbierzemy.

pzdr[br]Dopisany: 03 Styczeń 2010, 01:22_________________________________________________

za każdą ilość fotek będę wdzięczny

jeszcze jedna sprawa, jak B6 2,5 daje sobie radę z tą lawetą? i czy masz oryginalny hak??

jakie zdjecia potrzebujesz???

pytasz jak daje sobie rade z laweta? wydaje mi sie, ze ok, ciagnałem dwa razy Lagune 2 kombi diesla i bez najmniejszych problemów, kiedys nawet sharana kawałem szarpałem i jakos szło :) oczywiscie grzecznie z gazem i bardzo ostrożnie. ale ogolnie polecam, super sie jezdzi, przynajmniej moj egzemplarz swietnie daje rade.skrzynia manual oczywiscie.

pozdrawiam K

Opublikowano

widzę, że spania nie masz :>

zdjęcia uszkodzonych elementów najlepiej - taki fetysz

hak masz oryginalny??

Opublikowano

ok, podesle zdjecia jaknie zapomne :)

hak nie oryginał, troche kiepski, ale oruginał bardzo drogi :embarrassed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...