Flaha Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 ale mam ubaw.... o pierwsze primo - kolego turdzi i inni, którym niestety BLB lub BPW się trafiło się w nieudanym/źle serwisowanym wcześniej egzemplarzu - przestańcie siać te złowieszcze zapowiedzi typu "odkładaj kasę" lub "czeka cię wymiana silnika"... Co chwila gdy czytam na forum coś o b7, to znajduję teksty od tych samych forumowiczów o tym jakie te 2.0 tdi jest buuu i bleeee ...gdyby policzyć ilu forumowiczów ma A4 b7 2.0 tdi i nie narzeka, to statystyka wygląda nieco inaczej ... Kiedyś tak czarno przedstawiano 2,5 tdi..., a to wszystko to jak historie o wilkołakach, którymi mamusie straszą dzieci po drugie primo - tekst, że BPW jest poprawionym BLB jest kox (konstrukcje zupełnie inne, jeden ośmio- a drugi szesnastozaworowy, że pominę pozostałe różnice)
antonio Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 kolego Flaha jeżeli w swojej wypowiedzi sugerowałeś moj post odnośnie BPW to trochę inaczej go zrozumiałeś "poprawiony" miałem na myśli to, że jest to silnik który się nie psuje tak jak BLB - nie tłumaczyłem tego, że w BPW jest 8V
turdzi Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Flaha zastanów sie dobrze co ma być źle i nieudolnie serwisowane w aucie które miało 36 tys gwarancje zrobiony jeden serwis przy 26 i opachnialo nowoscia , lub aucie które ma 50 tys ciągle gwaranacje i dwa serwisy za sobą i tez pachnie nowoscia ? Zresztą ja to mam gleboko w d*pie czy ktoś sobie wezmie do serca to co pisze czy nie , natomiast prawda jest to za na pytanie co zrobić z tym fantem 3 tunerów w tym jeden bardzo szanowany na tym forum odpowiedział jasno , sprzedać - dlamnie t jasny sygnal , i nie che być zlym prorokiem ale jedyny powód dla kotergo te auta jeszcze jak tako jezdza to , to ze były przywiezione w większości z DE gdzie miały dobry serwis. Zobaczysz co sie zacznie dziać jak zabiorą sie za nie nasi dusigrosze i zaczną tnąc koszty na serwisie......
Flaha Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Turdzi, z całym naprawdę ogromnym ogromnym szacunkiem dla wiedzy i umiejętności tunerów różnej maści zarabiających na sportowych ambicjach użytkowników zwykłych dupowozów jakimi są zwykłe diesle (a takimi właśnie są BLP, BPW, BRD i pozostałe), osobiście wychodzę z założenia, że jak człowiek chce mieć auto do upalania lub dobrego fun'u, albo mające sportowy lub quasi-sportowy charakter to sobie kupuje RS-a, Evo, TT-etkę, lub coś innego w benzynie. BTW, ci sami też tunerzy, którzy wyrazili swoją opinię: "sprzedać", robią zajefajne i udane mody tych silników, które można nawet znaleźć opisane na ich stronach, nieprawdaż? :gwizdanie: Zgadzam się z Tobą w zupełności co do serwisowania, jednakże odeszły bezpowrotnie czasy, gdy auta wystarczyło naprawiać u "pana Kazia w garażu"... i w PL można znaleźć dobre warsztaty, więc kwestia "lepszego serwisowania w DE" nie jest już taka bezsporna, a czy ktoś będzie "dusigroszem" i skorzysta z usług "pana Kazia" czy konkretnych mechaników... to cóż, tak mu się autko odwdzięczy. Zgadzam się również, że awarie tych silników bywają bardzo bolesne i kosztowne, no i na pewno denerwujące... Czytałem naprawdę ze współczuciem Twoje i kliku innych (dwóch lub trzech) - nie wiem jak to określić - pechowych czy powiedzmy, w zupełnie zrozumiały i usprawiedliwiony sposób zawiedzionych jakością silników Audi forumowiczów... ale nadal większość użytkowników 2.0 tdi z forum wydaje się być zadowolona. Żeby nie było, że wychwalam te silniki pod niebiosa... Każdy wie jakie są i na myślenie oraz rozważania co wybrać, to był czas przed zakupem. No i kończąc OT pozdrawiam wszystkich audimaniaków oraz życzę zadowolenia z naszych wozidełek, w tym autorowi wątku.
turdzi Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Turdzi, z całym naprawdę ogromnym ogromnym szacunkiem dla wiedzy i umiejętności tunerów różnej maści zarabiających na sportowych ambicjach użytkowników zwykłych dupowozów jakimi są zwykłe diesle (a takimi właśnie są BLP, BPW, BRD i pozostałe), osobiście wychodzę z założenia, że jak człowiek chce mieć auto do upalania lub dobrego fun'u, albo mające sportowy lub quasi-sportowy charakter to sobie kupuje RS-a, Evo, TT-etkę, lub coś innego w benzynie. BTW, ci sami też tunerzy, którzy wyrazili swoją opinię: "sprzedać", robią zajefajne i udane mody tych silników, które można nawet znaleźć opisane na ich stronach, nieprawdaż? :gwizdanie: robia bo musza robic , jest na to popyt i bedzie jeszcze wiekszy , gdyz coraz wiecej ludzi bedzie sie przesadac z B5 i B6 ale nie robmy autorowi OT w temacie
DarCo69 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Witam Jestem też posiadaczem podobnej furki tyle że inny kolor i tak się zapytam co w tych silnikach sie psuje że piszecie o awaryjności tych silników. Na co zwracać szczególną uwagę oczywiście wymiana oleju na czas to podstawa. Castrol SLX
jedrekx Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 DarCo69 jak chcesz jakieś info to wystarczy wpisać w
czarny Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2009 hehe widzę że tez ten sam rok:D powiem ci w tym kolorze też oglądałem ale miała lipne wyposażenie:P oj napewno mnie sie nie pytaj bo nic nie wiem na te tematy:lol:
skovroon Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 DarCo69 jak chcesz jakieś info to wystarczy wpisać w istnieje też coś takiego jak dział "Moja A4"
DarCo69 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Już czytam wpisałem w szukajke BLB i nigdy bym nie przypuszczał że silniki w tych furkach mogą nam strzelić jakiegoś focha. Ja 2 latka kupiłem z przebiegiem 155 tyś.teraz mam 175 tyś i wszystko śmiga. Odpukać
czarny Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Zapraszam na 1 stronę umieściłem nowe zdjęcia:)
czarny Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Sory:) takie jak na 1 stronie:) Nowe zdjęcia:)
antonio Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 koniecznie gleba musi być :gwizdanie: zerknij na allegro bo widziałem dzisiaj zawias 1BE od avanta B7 za 850 zeta
czarny Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 wszystko w swoim czasie narazie nie narzekam:P nie jestem zwolennikiem gleba aż do ziemi ale w dół chyba zejdę prędzej czy później najpierw mam zamiar jakiegoś wiruska wgrac :>
antonio Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 wszystko w swoim czasie narazie nie narzekam:P nie jestem zwolennikiem gleba aż do ziemi ale w dół chyba zejdę prędzej czy później najpierw mam zamiar jakiegoś wiruska wgrac :> zaszczepisz gada to się przewróci na zakręcie
czarny Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 aż taka przerażająca moc nie bedzie w nim drzemać hahah :polew:
Chuck Norris Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Gleba musi być, ogólnie ładne auto, ale gleba musi być .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się