mamci Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Witam po raz kolejny, Przeczytałem już chyba całe forum w tym temacie i nic poza propozycją wymiany termostatu lub czujnika nie znalazłem. W moim przypadku nawet po przejechaniu 50km wskazówki od temp. silnika i temp. oleju wędrują jedynie na pierwszą kreseczkę. Trochę mnie to zaczęło niepokoić. Dodam, że VAG nie pokazuje żadnych błędów. Jedyne co przyszło mi do głowy to sprawdzić wartości te na klimatroniku w czasie jazdy.
stempel72 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zacznij od termostatu, poprostu się nie domyka.
mamci Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 dziś sprawdziłem temperaturę silnika na klimatroniku i po przejechaniu 2-3 km i krótkim postoju szybko wyświetlało idealnie 90 stopni, a temp. oleju jakieś 65 C. Więc wydaje mi się że z tym jest ok. Wskazówka na zegarach jak dotychczas dochodziła tylko do pierwszej kreski.
zegarmistrz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 To w takim razie może czujnik temperatury wody- jest podwójny - połowa niegoto temperatura na klimatronik i ECU a druga na zegary.
GRYFI Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 na którym kanale sprawdzałes temp. na klimatroniku? bo na 51 to prawie zewsze pokazuje 90 sprawdź na 49
Buba Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Przeczytałes i co wywnioskowales? niestety nie sprawdzisz czy to termostat czy czujnik... Ja wymienilem oba i mam problem z glowy
mamci Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 na którym kanale sprawdzałes temp. na klimatroniku? bo na 51 to prawie zewsze pokazuje 90 sprawdź na 49 na 51 po odpaleniu silnika pokazywało 27 jak ruszyłem spadło do 25 a potem już tylko rosło do 90 a na 49 wyświetla około 66.... ale z tego co wyczytałem to temperatura oleju.
kkrawat Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 na 49 masz temp.silnika - płynu na 51 to tez temp. ale chyba bloku - jak się myle co do 51 niech ktos poprawi. U ciebie ewidentnie nie domaga termostat. A temp.oleju to nie wiem na którym kanale klimatronika sprawdzić - szukaj w kodach klimy.
michal_g84 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 zależy który lift ale po 2 lifcie na 51 kanale jest temp. na nagrzewnicy
mamci Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2009 no ja raczej ma drugi lift ale jeszcze na tych starych zegarach z zegarkiem analogowym i całym czerwonym podświetlaniem... skoro ewidentnie nie domaga termostat wiec zaraz po świętach się tym zajmę... a i nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym ale dziś strasznie śmierdziało w aucie benzyną (szczególnie na postoju na zapalonym silniku) w czasie jazdy nie było tego czuć, po otwarciu maski ewidentnie wyczuć można było zapach 98 z tyłu silnika (przy ścianie grodziowej)
ROBERT Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 To w takim razie może czujnik temperatury wody- jest podwójny - połowa niegoto temperatura na klimatronik i ECU a druga na zegary. Zegary i klima to czujnik G2, a ECU to czujnik G62. Oczywiście to jeden czujnik tylko podwójny. na którym kanale sprawdzałes temp. na klimatroniku? bo na 51 to prawie zewsze pokazuje 90 sprawdź na 49 na 51 po odpaleniu silnika pokazywało 27 jak ruszyłem spadło do 25 a potem już tylko rosło do 90 a na 49 wyświetla około 66.... ale z tego co wyczytałem to temperatura oleju. Na 49 kanale masz temp. z czujnika G2, jezeli podczas jazdy temp. wynosi grubo poniżej 90oC, a jak się zatrzymasz od razu rośnie to na 100% wina termostatu
mamci Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2009 To w takim razie może czujnik temperatury wody- jest podwójny - połowa niegoto temperatura na klimatronik i ECU a druga na zegary. Zegary i klima to czujnik G2, a ECU to czujnik G62. Oczywiście to jeden czujnik tylko podwójny. na którym kanale sprawdzałes temp. na klimatroniku? bo na 51 to prawie zewsze pokazuje 90 sprawdź na 49 na 51 po odpaleniu silnika pokazywało 27 jak ruszyłem spadło do 25 a potem już tylko rosło do 90 a na 49 wyświetla około 66.... ale z tego co wyczytałem to temperatura oleju. Na 49 kanale masz temp. z czujnika G2, jezeli podczas jazdy temp. wynosi grubo poniżej 90oC, a jak się zatrzymasz od razu rośnie to na 100% wina termostatu no właśnie tak odrazu nie rośnie cały czas w przedziale pomiędzy 66-70oC
Dev Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 sprawdz Vag-iem nagrzewanie sie silnika podczas jazdy, blok silnik, kanal 3 linia 2 albo 3 nie pamietam jezeli temperatura jest na pulapie 70 stopni podczas jazdy zaslon polowe chlodnicy jakims kartonem jezeli temperatura wzrosnie termostat do podmiany
ROBERT Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Jak nie masz Vag-a sprawdź na postoju czy dojdzie do 90oC jeżeli tak to wtedy przejedź się kawałek czy temp. spadnie. Jeżeli tak będzie to termostat kaput. Polecam ASO ew. Wahler
mamci Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 DA Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01 Coding: 04001 Shop #: WSC 06335 3 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: OBD-II/EOBD, KeyWord:1401 Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D54 Coding: 00040 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00033 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 28-00 - Short to B+ teraz już zgłupiałem.... wcześniej błędu nie było teraz jest... bardziej zaczyna mnie już irytować ten zapach benzyny - dziś spdziłem chyba z pół godziny pod maską i żadnego wycieku nie widać, żadnych plan itp. btw co znaczy: Controller: Note: Excessive Comm Errors słaby interfejs?? stary vag??
Buba Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Note: Excessive Comm Errors nadmierne bledya nie masz problemu z odpaleniem fury? u mnie po wymianie czujnika (50zl) problem zniknal. najlepiej wez patyk, owin szmata, nasacz benzyna i jezdzij po silniku to sprawdzisz gdzie sie zapali (joke) sprawdzales listwe wtryskowa? moze przewod od baku gdzies puszcza
mamci Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Note: Excessive Comm Errors nadmierne bledya nie masz problemu z odpaleniem fury? u mnie po wymianie czujnika (50zl) problem zniknal. najlepiej wez patyk, owin szmata, nasacz benzyna i jezdzij po silniku to sprawdzisz gdzie sie zapali (joke) sprawdzales listwe wtryskowa? moze przewod od baku gdzies puszcza to że występują jakieś błędy w kumunikacji to wiem tylko czemu? auto pali idealnie i nic się nie dzieje. czujnik 5 dyszek ori? w serwisie? czy jakas podróba?
ROBERT Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Note: Excessive Comm Errors nadmierne bledya nie masz problemu z odpaleniem fury? u mnie po wymianie czujnika (50zl) problem zniknal. najlepiej wez patyk, owin szmata, nasacz benzyna i jezdzij po silniku to sprawdzisz gdzie sie zapali (joke) sprawdzales listwe wtryskowa? moze przewod od baku gdzies puszcza to że występują jakieś błędy w kumunikacji to wiem tylko czemu? auto pali idealnie i nic się nie dzieje. czujnik 5 dyszek ori? w serwisie? czy jakas podróba? W serwisie koszt ~120 PLN, 50PLN to podróba
mamci Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 jest tak jak panowie mówiliście... auto postało z 10 min na zapalonym silniku i temperaturka skoczyła na 90 po przejechaniu ok 2km spadła spowrotem do 70 rozumiem że mam grzebać za termostatem? Komp wywalił też G62
ROBERT Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 jest tak jak panowie mówiliście... auto postało z 10 min na zapalonym silniku i temperaturka skoczyła na 90 po przejechaniu ok 2km spadła spowrotem do 70 rozumiem że mam grzebać za termostatem? Komp wywalił też G62 Jak wywalił błąd czujnika G62 to zacznij od niego. Jak mówiłem koszt w ASO ~120 PLN, wymienić nie zaszkodzi i pieniądze nie takie duże a masz pewność. Gadałem niedawno z kumplem elektr. samochodowym który mi powiedział ze ten czujnik temp. niektórzy wymieniają co 3-4 lata dla pewności chociaż jak niby jest dobry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się