CyRoL Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Wiadomo, że im tyle nie dam. Mi mechanior powiedzial 150. Pewnie się przejade, nie mam wyjscia, chyba, że znacie kogoś z klubowiczów kto to potrafi?
tx-didi Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 kąt powinien być ustawiony w zakresie -2+2 stopnie , w jakim celu jest przyspieszenie do 4 ? napisalem o 4, a nie do 4. i pomylilem sie .... (poniewaz kat masz przyspieszony, a nie opozniony, jak mi sie wydawalo) kolega bish - kopt chyba rowniez sie pomylil, poniewaz kat powinien sie zawierac w przedziale -4 do 0 (a nie -2 do +2) tym razem bez (mam nadzieje) pomylki: kat powinienes opoznic o 6 stopni (do wartosci z podanego powyzej przedzialu, najlepiej ustawic w okolicach -1..) i, niemal na pewno, wyeliminuje to blad 550 ze sterownika silnika. CyRoL wedlug mojej wiedzy nie jest mozliwe dokladne ustawienie kata poczatku wtrysku bez vag'a, vcds,a czy innego, podobnego. Lecz jednoczesnie mozliwe jest, uzywajac blokad, ze podczas wymiany rozrzadu niczego sie nie przestawi (wiec nie ma co ustawiac). U Ciebie widac ze kat poczatku wtrysku jest za wczesny (stad 550) i zmieniony w porownaniu do poprzedniego o ponad 6 stopni (jezeli mi sie cyferki nie poplataly). z ciekawosci: wstawisz jeszcze log 013 i 014 ? (statycznie, na rozgrzanym motorze) wlasciwie ustawic kat poczatku wtrysku nie jest jakas gigantyczna filozofia. Moze zawitasz kiedys na spocik w Krakowie ?
bish - kopt Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 chcesz więcej szczegółów odnośnie kąta wtrysku to zajrzyj tu: http://www.a6klub.pl/a6-c5-25-afbbd-550-regkata-wyprzwtrysku-vt8038.htm
CyRoL Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 Hej, jest mi ktoś w stanie dziś pomóc z tym kątem. Nie mieszkam na stałe w kraku, nie mam tu nawet zadnych kluczy. Z tego co przeczytalem, to za trudne to nie jest. Laptopa z vagiem mam.
efcio Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Pozwole sobie przedstawić link z audiklub.org autorstwa meszruma. http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf Lepszej pomocy na odległość nie dostaniesz.
CyRoL Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 Witam, niestety, kąt wtrysku ustawiłem, esp sie nie zapala, ale po nocy nadal ciężko pali już nie mam pojęcia co to może być [br]Dopisany: 21 Styczeń 2010, 13:03_________________________________________________hej, dodaje filmik z rozruchu, może to pomoże. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak zapala ?
Rako Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 kolego a jak odpalasz to jakiś dymek puszcza?? Może paliwko się cofa...
CyRoL Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 tak, puszcza delikatnie biały dymek, tylko raczej już cofanie paliwa wykluczam, bo zrobiłem wszystko co się dało w tej kwestii. Mam obawy, że mogą to być wtryski, ale na razie nie mam ochoty rozbierać ;/ Po zapalaniu, działa super, jezdzi się świetnie, Im chłodniej tym gorzej pali ;/
Rako Opublikowano 6 Lutego 2010 Opublikowano 6 Lutego 2010 tak, puszcza delikatnie biały dymek, tylko raczej już cofanie paliwa wykluczam, bo zrobiłem wszystko co się dało w tej kwestii. Mam obawy, że mogą to być wtryski, ale na razie nie mam ochoty rozbierać ;/ Po zapalaniu, działa super, jezdzi się świetnie, Im chłodniej tym gorzej pali ;/ A spróbuj przekluczyć raz stacyjke póżniej w pozycji stop i drugi raz przekluczyc i w tedy odpalic.....U mnie jak było zimno to pomagało. I zalej go STP U mnie po tej pielęgnacji niunia odpala bezproblemowo....
CyRoL Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Opublikowano 6 Lutego 2010 no właśnie jestem w trakcie testowania stp. Dziś jeszcze przestawiłem kąt na 1 ATDC, bo to podobno najlepsza wartość. Ogólnie do -10 pali od kopa, tylko jak widać na filmiku, tak się zbiera, aby odpalić. Spróbuje przetestować twój sposób. Dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się