Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] SWAP hamulców z 280 na 288


krolu

Rekomendowane odpowiedzi

Takie juz mam :good: - klocki juz od 3500 km sie swieca :decayed: a na warsztacie zalegaja 312mm - caly zestaw i czekam na poprawe pogody aby zalozyc znow 17"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy są jakieś różnice pomiędzy jarzmami 288 w adi A4 B5 i A4 B6

inna jest odległośc pomiedzy śrubami mocujacymi jarzmo do zwrotnicy

w B6 jest to 148mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się :decayed: no bo ja mam na sprzedaż cały komplet od siebie http://moto.allegro.pl/item872731478_audi_a4_zaciski_tarcze_pd_klocki_wroclaw.html

i dostałem pytanie czy podejdzie to do B5?? A na B5 się nie znam :gwizdanie: więc ratujcie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie podejdzie inny rozstaw (148mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak w B5 się upgraduje hamulce?? :gwizdanie: z czego bierze się zacisk i jarzmo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmienia sie zwrotnice i wrzuca sie wieksze zaciski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze temat sie rozwija cały czas więc i ja sie wepne z pytaniem :)

Czy kompletne przednie heble podejdą od a6 c4 288x25 do B5 280x25 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To super :) no chyba to jest 288 :0 bo tam jest silnik 2.8 v6 193km Quattro :) Ja będe to miał za naprawde śmieszne pieniadze :) także nie bede wybrzydzał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopie trochę temat, interesuje mnie odczucia w hamowaniu między 280 a 288mm.

Czy faktycznie warto zmieniać jeśli 90% czasu auto spędza w mieście ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wieeeeeelka różnica:wink: W mieście też się hamuje i to dużo więcej niż w trasie czy poza miastem a tarcze wentylowane=lepsze chłodzenie tarcz=lepsze hamowanie:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, u siebie w aucie zmieniłem tarcze z 280 na 288 Brembo. Różnica w hamowaniu jest duża.. Może nie zauważasz tego lekko hamując ale jak wyjedzie Ci jakiś baran nieznający przepisów to szybko się przekonasz,że warto jest dopłacić i kupić nacinane 288mm :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za rady:-) czyli trzeba zmieniać;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko zmieniać. Jak już kupujesz to bierz te nacinane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nacinane nic nie dadza oprocz tego ze syf bedzie zapychal rowki...

kup dobre firmowe gladkie tarcze i dobre klocki

mam takie zaciski pod 288x25 na sprzedaz jakby co za niewielkie pieniadze, z klockami TRW po niewielkim przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, gładkie dobre tarcze i klocki i też się dużo spokojniej jeździ w porównaniu z 280:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Ciekawości zapytam.. Jak sprawują Ci się te klocki TRW ?? Nie piszczą ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry klocek to polowa sukcesu, dobra tarcza to druga polowa. Trw to gorna polka wiec jeśli są oryginalne nic nie powinno się dziać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...