Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7


Gamling

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, ale sprawdzałeś to czy piszesz bo masz takie przeczucie? Przełożenia chyba można w Etce znaleźć nie? Chciałbym być pewny bo mam akurat taki napęd i takie auto jak w pytaniu ;)

Przełożenie główne w ETKA znajdziesz, ale przełożenia na poszczególnych biegach żeby porównać to musisz poszukać w necie. Pod tym linkiem szukaj skrzyń które Cię interesują tam możesz porównać--->http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_transmission/6-speed_manual_gearbox_02x_four-wheel_drive/technical_data/gearbox_identification/code_letters_allocation_transmission_ratios_capacities/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A jak jest gdy mam Tiptronica 5 biegowego, i chciałbym manuala, most, wał idzie od razu do wymiany ? ktoś coś robił już podobnego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał to podejrzewam że na pewno do wymiany a dyfer to nie koniecznie jeśli dobierzesz skrzynie o takim samym przełożeniu.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ale sprawdzałeś to czy piszesz bo masz takie przeczucie? Przełożenia chyba można w Etce znaleźć nie? Chciałbym być pewny bo mam akurat taki napęd i takie auto jak w pytaniu ;)

Przełożenie główne w ETKA znajdziesz, ale przełożenia na poszczególnych biegach żeby porównać to musisz poszukać w necie. Pod tym linkiem szukaj skrzyń które Cię interesują tam możesz porównać--->http://workshop-manuals.com/audi/a4_cabriolet_mk2/power_transmission/6-speed_manual_gearbox_02x_four-wheel_drive/technical_data/gearbox_identification/code_letters_allocation_transmission_ratios_capacities/

Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S6 sprzedajesz? :D :D :D

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jak sprawdzić jakie mam przełożenia, ile by wyniosły częsci, czy lepiej uporać się z szarpaniem w skrzyni, bo sama jazda automatem mi odpowiada, wiadomo w skrzyni manualnej lepiej tą mocą operować, wiadomo tiptronic nie jest demonem prędkości przy zmianie biegów i tylko te 5 biegów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S6 sprzedajesz? :D :D :D

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

W życiu :P:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozkminił już ktoś czym się różni sterownik z ośki i sterownik z Q ?

bo ja po ostatnich testach wyczaiłem że brak jest eds-u na tylnej osi,przednie koła grzebią razem a tył pojedyńczo na przemian,zwyczajnie różnicówka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek a zamieniałeś piny we w tyczce od sterownika? Da to w ogóle coś czy nie warto próbować że względu na inny sterownik od quattro.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś wcześniej pisałem że trzeba 2 piny zamienić bo wywala błąd bodajże lewego przedniego czujnika. Pompy nadal nie wymieniłem :) ale jest to w planach :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błędów żadnych u mnie nie wywala,tylko po ostatnich testach na szutrach eds działa normalnie jak w ośce tj. do 40km/h i tylko przednia oś a tył normalnie jak to w układzie różnicowym,bo eds w Q działa do 80km/h i z czterech kół więc pewnie tu jest różnica pomiędzy sterownikami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne że po wymianie sterownika brak błędów :). Nawet na schemacie jest ze piny inaczej :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaaa ok :D

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do błędu przedniego lewego koła to przypuszczam że ma to związek w autach gdzie prędkość jest brana właśnie z tego koła,avj ma jeszcze impulsator na skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem sam sterownik i zamieniłem piny od czujnika lewy przód. Mam to zrobione od ok 4 miesięcy. Podczas ślizgania na śniegu samochód zachowywał się poprawnie, ale czy EDS działał dokładnie tak jak trzeba ciężko mi określić bo nie miałem porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył nie działa bo sprawdzałem podnosząc koło ;)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem sam sterownik i zamieniłem piny od czujnika lewy przód. Mam to zrobione od ok 4 miesięcy. Podczas ślizgania na śniegu samochód zachowywał się poprawnie, ale czy EDS działał dokładnie tak jak trzeba ciężko mi określić bo nie miałem porównania.

Możesz zdradzić jakie jest potrzebne kodowanie lub adaptacja po wymianie tego sterownika ABS od Q i jakich numerów szukać tego stera ?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Q pompa ma końcówkę 517 A, a sterownik końcowe oznaczenie 012.

Kodowanie tak samo jak w zwykłym sterowniku, opisane jest w DIY dot montażu manetki FIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...