Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Spory ubytek płynu chłodniczego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich,mam taki problem po tych ostatnich mrozach ubyło mi w chodnicy gdzieś okolom 0.7l płynu,wycieku nigdzie nie widać z olejem tez wszystko ok.dodam tylko ze jak były te większe mrozy to dopóki sie nie zagrzał silnik to strasznie dymił na biało,może te silniki tak maja?proszę o pomoc za co z góry dziękuje.

Opublikowano

Dymienie na biało przy zimnym silniku (jeśli jest umiarkowane), to normalna sprawa. Co do wycieku - zwykle w AFN'ach (ogólnie w 1,9tdi) problemem jest króciec rozdziału wody z prawej strony na głowicy. Zdejmij osłonę silnika (tą pod maską), weź lampę, zagrzej silnik, zgaś i zobacz, czy ten plastikowy króciec nie popuszcza.

Opublikowano

króciec potwierdzam miałem to samo przychodzę rano do samochodu odpalam i na FISie jeb woda otwieram machę zbiorniczek pusty i okazało się że króciec puszczał chyba 3 dychy kosztuje czy jakoś tak nie droga rzecz

Opublikowano

Witam!ostatnio mialem to samo.Kupilem kruciec(zaplacilem za niego-Uwaga!-8 zeta!)i wymienilem(2 srubki,2 opaski)I po klopocie!

Opublikowano

U mnie też dymi na biało na zimnym, płynu, oleju nie ubywa, a przyczyn może byc milion, jak koledzy mówili-króciec, może króciec aluminiowy z tyłu głowicy, moze chłodniczka oleju pozdr :hi:

Opublikowano

albo przy pompie wody :gwizdanie:

Opublikowano

sprawdź również z tyłu silnika te węze co ida do nagrzewnicy.Są tam 3 Swiece co podgrzewaja plyn, przy tych węzach również lubi przeciekac

Opublikowano

sprawdziłem króciec wszystkie węże pompę i chłodnice, czyściutko wycieku nie widać a wiec gdzie ten płyn wcięło czyżby uszczelka ale jak to sprawdzić?dodam że dolewałem juz ze trzy razy po pół litra :wallbash:pomocy!!!

Opublikowano

sprwdzalem w środku i suchutko :mysli:

pod tapicerką podłogową ? :cool1:

Opublikowano

Sprawdź dokładnie króciec, też jeździłem przez pół roku i nie mogłem znaleźć wycieku, dopiero na zimnym silniku, podczas wymiany świec żarowych zasyczało spod króćca i wydostało się trochę płynu, wymieniłem oring spod króćca, dla bezpieczeństwa złożyłem jeszcze na silikon i mam spokój. Koszt naprawy 6zł. :decayed:

Opublikowano

pod tapicerka podłogowa tez sucho przy króćcu nie widać nic może go wymienić tak w ciemno?i włożyłem pod zbiorniczek butelkę czekam na efekt?[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 22:04_________________________________________________płynu ubyło i w butelce sucho aha z kratek wylotu powietrza wydobywał się nieprzyjemny zapach co to może być?

Opublikowano

Jak nie przybywa oleju to nie ma tragedi. Dolej płynu i śmigaj dalej tylko często odlądaj silnik. Miałem to samo i winny był kruciec ale przyczyn może być wiele. Jak padła nagrzewnica to też wcześniej czy póżniej ale zobaczysz. Acha a jak zapalisz to nie twardnieją węże?

Opublikowano

Na ciepłym silniku nic nie mogłem stwierdzić dopiero kiedy wystygł pojawiały się wycieki po prawej stronie głowicy ,winny okazał sie króciec a właściwie oring pod nim, wymiana :decayed:i po kłopocie

Opublikowano

pod tapicerka podłogowa tez sucho przy króćcu nie widać nic może go wymienić tak w ciemno?i włożyłem pod zbiorniczek butelkę czekam na efekt?[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 22:04_________________________________________________płynu ubyło i w butelce sucho aha z kratek wylotu powietrza wydobywał się nieprzyjemny zapach co to może być?

Wszystko wskazuje na wyciek przez nagrzewnicę .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...