hamadini 0 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witam kolegów dieslowców. Zapewne wielu z Was wraz ze wzmożeniem mrozów ma problem z porannym odpaleniem. Moje pytanie brzmi jak sobie z tym radzicie, może polecicie jakieś dobre i sprawdzone uszlachetniacze, gdzie to dostać w białymstoku? Dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Jest tego multum na forum a jutro bedzie jeszcze więcej bo mróz tęgi sie zapowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 ja ci bez szukajki powiem, potrzebny ci dobry aku, sprawne świeczki ( oczywiscie nie wspomnam tu o filtrze paliwa i kącie wtrysku bo to normalne ze musi byc ok) i dla pewności dolewaj depresator który dostaniesz na kazdym cpn, bądz w sklepie motoryzacyjnym, u mnie właśnie jest -21 przed chwilą odpalałem i to bez zadnego problemu, jak do tej pory wszystko na cyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_1188 0 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 mozna ze 2 razy swiecami zagrzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 2 razy to nie bardzo.... swece się raz grzeje bo mozna przepalić z tego co słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Tutaj masz kolego wątek poświęcony temu problemowi. Następnym razem użyj szukajki. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t108084.0.html;highlight=dodatek+do+paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 -dobre swiece, -dobre paliwo, -sprawny silnik, aku, - trzeba odczekac do rozgrzania swiec - zgasniecie kontrolki i musi palic od strzala. - przy duzym mrozie mozna odczekac 2-3 minuty na biegu jalowym, a pozniej delikatnie w droge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_1188 0 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 2 razy to nie bardzo.... swece się raz grzeje bo mozna przepalić z tego co słyszałem nie mowie zeby grzac nimi do skutku bo kiedys wreszcie sie przegrzeja. Ja słyszałem ze max. 3 razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 mozna ze 2 razy swiecami zagrzac pomysl bezsensu , jezeli swiece sa sprawne to niby co ma to zmienic? 2 razy to nie bardzo.... swece się raz grzeje bo mozna przepalić z tego co słyszałem niby z jakiej przyczyny??? to nie swieczki urodzinowe, nie wypalaja sie po drugich urodzinach :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_1188 0 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 moze przy niskich temp.(-20) nie nagrzeją sie dostatecznie lub szybko ostygna ? (chyba juz głupoty gadam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 moze przy niskich temp.(-20) nie nagrzeją sie dostatecznie lub szybko ostygna ? (chyba juz głupoty gadam) jezeli swieca jest sprawna, kontrolka gasnie w tym samym momencie co osiagniecie przez swiece temperatury roboczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga100 0 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 przy mrozie poniżej-10 stopni gdy wsiadam do a4 wyłączam klimatronic ze względu na duży pobór prądu, przekręcam kluczyk i czekam aż przekaźnik od świec żarowych pyknie tzn. zakończy się podawanie prądu na świece. Lamka od świec gaśnie nieco wcześniej niż rozłącza przekażnik. Dzięki temu świece osiągają wyższą temperaturę co ułatwia rozruch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 faktem jest że przekaźnik pyka trochę później niż kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 no wlasnie, czekac na przekaznik czy odpalac jak kontrolka znika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 no wlasnie, czekac na przekaznik czy odpalac jak kontrolka znika? jak duży mróz (powyżej -10st) to możesz poczekać jak przekaźnik rozłączy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 no wlasnie, czekac na przekaznik czy odpalac jak kontrolka znika? Najlepiej wyjdzie z praktyki jak powinno sie robić? Przetestuj jak zapla po zgaśnieciu kontrolki a jak po pyknięciu przekaźnika? i bedzie wszystko wiadomo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 dobrej jakości depresator i zauważysz różnice w odpalaniu na mrozie, oczywiście jak masz wszystko ok z silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Musashi , a jeśli świeczki są padnięte te kontrolka grzania nie zgaśnie? Jak to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 no wlasnie, czekac na przekaznik czy odpalac jak kontrolka znika? Najlepiej wyjdzie z praktyki jak powinno sie robić? Przetestuj jak zapla po zgaśnieciu kontrolki a jak po pyknięciu przekaźnika? i bedzie wszystko wiadomo. Ja w swoim AVG odpalam zaraz po zgaśnięciu kontrolki i przy -17 nie było zadnego problemu z odpaleniem odpalił za 1 razem pomimo że mam kąt trochę przestawiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 no ja u siebie czekam na przekaznik i tez nie ma problemu. wazny jest naladowany dobrze akumulator. jak mialem slaby to naprawde ciezko i nierowno odpalal, a po naladowaniu leci od strzala. sprubuje zaraz odpalic zaraz po zgasnieciu lampki, choc dzis az tak zimno nie jest,tylko -2C ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się