Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaz kodowanie Nawigacja RNS E od A do Z AUDI Navigation Plus


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

A to

Mileage: 655350 km

to rzeczywiste? :shocked:

Adas omawiane to juz bylo.

Jesli w navi wyskoczy blad to zazwyczaj sie taki przebieg zapisuje.Skad?Nikt nie wie :naughty:

tak off topic - bardzo informatyczna liczba - 2^16 (*10). biorac pod uwage nastepne wpisy - "Count: 65535, Clock: 255:255" pewnie wypisuje maksymalna wartosc przewidziana dla danego pola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wreszcie panowie mam juz moja rns-e !! :cool1: Musze teraz wyjąc symphony II i kupic reszte czesci ;) Bedzie mi potrzebna antena do nawigacji kosz 2 din nowy klimatronik i cos jeszcze ?

..przejściówka iso-iso 2 , i troszeczke czasu :gwizdanie:

skoro masz syphony 2 to odpada kupno klimatronika oraz kosza , krótko mówiąc wyjmujesz jedno podpinasz przejściówke i antene gps i wsadzasz rnsa :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I antene gps :) no i musisz tunel przyciac bo ten z 1 din nie wejdzie na kosz 2din.., klimatronik mozesz przyciac troszke dokladniej pracy ale pare stowek zostaje w kieszeni :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym przycięciem klimatronika to jak kto uważa ja kupiłem taniej nowy panel jak sprzedałem stary można poszukać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w autku fabryczne navi w zegarach, z gałką do sterowania obok ręcznego i napęd cd/dvd w bagażniku (nie wiem jak to się oficjalnie nazywa :P). Radio to Concert (II?) CD, 1din. Jeśli chcę założyć RNS-E to czego potrzebuję, oprócz oczywiście tunelu 2din, kosza i klimatronica? Domyślam się, że będzie potrzebny adapter ISO-ISO2 i adapter anteny radiowej, ale czy potrzebuję coś kombinować z anteną GPS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w autku fabryczne navi w zegarach, z gałką do sterowania obok ręcznego i napęd cd/dvd w bagażniku (nie wiem jak to się oficjalnie nazywa :P). Radio to Concert (II?) CD, 1din. Jeśli chcę założyć RNS-E to czego potrzebuję, oprócz oczywiście tunelu 2din, kosza i klimatronica? Domyślam się, że będzie potrzebny adapter ISO-ISO2 i adapter anteny radiowej, ale czy potrzebuję coś kombinować z anteną GPS?

To masz tak jak ja miałem u siebie :naughty: trzeba by było przeciągnąć kabel od gps z tyłu bagażnika od anteny ale... po pierwsze duzo roboty a po drugie taniej wychodzi kupić nową antenę i umieścić ją pod deską rozdzielczą. Reszta tak jak zawsze kosz, klimatronik (jak nie chcesz docinać), przejściówki do anten i radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w autku fabryczne navi w zegarach, z gałką do sterowania obok ręcznego i napęd cd/dvd w bagażniku (nie wiem jak to się oficjalnie nazywa :P). Radio to Concert (II?) CD, 1din. Jeśli chcę założyć RNS-E to czego potrzebuję, oprócz oczywiście tunelu 2din, kosza i klimatronica? Domyślam się, że będzie potrzebny adapter ISO-ISO2 i adapter anteny radiowej, ale czy potrzebuję coś kombinować z anteną GPS?

To masz tak jak ja miałem u siebie :naughty: trzeba by było przeciągnąć kabel od gps z tyłu bagażnika od anteny ale... po pierwsze duzo roboty a po drugie taniej wychodzi kupić nową antenę i umieścić ją pod deską rozdzielczą. Reszta tak jak zawsze kosz, klimatronik (jak nie chcesz docinać), przejściówki do anten i radia.

Mhm, czyli w ogóle olać fakt, że mam jakiegoś GPSa ;] Rozumiem, że ta gałka do sterowania też mi się już nie przyda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm, czyli w ogóle olać fakt, że mam jakiegoś GPSa ;] Rozumiem, że ta gałka do sterowania też mi się już nie przyda?

Tak najlatwiej, a galka sie nie przyda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając rns-e jeśli przekodujesz to też będzie wyświetlać navi w zegarach :wink4:.Hm co do gałki to nie wiem :mysli:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..ta gała niestety na nic sie nie przyda , oczywiście jeśli chodzi o navi :cool1:

co do kodowania zegarów to wchodzisz w zegary STG 17 (Kombiinstrument)

-> Kanal 62 (Verbauliste Datenbus-Display)

+01 - Radio (Mehrausstattung)

+02 - Telefon (Mehrausstattung)

+04 - Navigation (Mehrausstattung)

+08 - Telematik (Mehrausstattung)

+16 - Kombiinstrument (nur codiert falls ein 2. Gerät verbaut wurde)

jeśli masz tel , navi , radio to kodujesz 7 lub 23 na obu ustawieniach powinno zadziałac :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zmieniłem Radio Symphony II na RNS-a (w standardzie miałem BNS4,2). Kupiłem przjeciówke w naviku i wszystko jest w porzadku oprócz połączenia BT (końcówka D) z telefonem (Dzwoni normalnie, ale nie mam sygnału odebranego połączenia. Słyszą mnie, ale ja ich nie). Zauważyłem, że z radia wychodzą trzy kable z kostek: C i D, które nie sa nigdzie podłączone, a wchodzą w kostkę czerwoną 10 pinową przez przejsciówkę, ale w puste. Wydaje mi się, że to jest przyczyną braku sygnału.

Kosta C

Pin 12 – Tel NF In +

Pin 6 – Tel NF In -

Kostka D

Pin 11 – Tel MUTE

Wychodzi na to że trzeba zmienić piny w przejsciówce, ale nie wiem dokładnie w które ponieważ w kostce czerwonej (10 pin) mam zajęte trzy piny: 7 pin - szary, 6 pin – czarny, 5 pin – zielony. Nie wiem do którego mam się wpiąć.

Proszę o pomoc. Bo jak na razie wszystko działa, ale jedynie mam ten problem z połączeniem telefoniczny.

Nie mogę jeszcze zdiagnozować navigacji RNS bo VCDS twierdzi ze ma za dużo danych - chociaż radio widzi. Pewnie widzi starą i nową i dlatego nie może się zdecydować. Rozumiem, że w takiej sytuacji musze odpiąć starą. Czy jak to zrobię to bedzie się komunikował z RNSem.

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...popatrz dokładnie na rozpiski

concertllcj3.jpg

pinyrnsvh0.jpg

druga sprawa to odłącz stara navi bo nie połączysz sie z rns-em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...popatrz dokładnie na rozpiski

concertllcj3.jpg

pinyrnsvh0.jpg

druga sprawa to odłącz stara navi bo nie połączysz sie z rns-em

Nie było by problemu gdyby w kostce D były podłączone pin 1, 3 i 4, ale ja mam je puste,a zajete są tylko 5, 6 i 7 - dlatego przjesciówka z navika nie łączyła się z pinami 5, 6 i 7 bo była podłączona na 1, 3 i 4 (w miejsca puste). Doszedłem do tego ze pin 7 Mute, pin 5 TEL+, pin 6 TEL-. Jak podłączyłem to zaczeło działać, ale wydaje mi się ze słysze szumy jak zaczynam dzwonić - tak mi się wydaje:). To może mieć jakiś związek. Wydaje mi się, że wcześniej tak nie było.

Teraz pytanie najważniejsze: Jak odepne Navi w bagażniku to czy bedzie działać BT i czy RNS nie bedzie miał problemów w diagnozą. Wydaje mi się ze trzeba bedzie coś zmostkować. Czy nie było by lepiej dostać się do BT i pociągnąć trzy kable bezpośrednio do kostki czerwonej 10pinowej. Wtedy nie powinno być zamieszania i może nie było szumów jak załącza się połączenie:) Myśle o SDS, więc i tak bym musiał się dostać do BT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do odłączenia navi w bagażniku to śmiało , BT ma własną linie k to smo rns ,pokoduj odpowiednio i wsio powinno śmigać :good:

co do kabelków od BT to zielony - tel+ , czarny - tel- , szary - mute jeśli tak masz wpięte to gitara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do odłączenia navi w bagażniku to śmiało , BT ma własną linie k to smo rns ,pokoduj odpowiednio i wsio powinno śmigać :good:

co do kabelków od BT to zielony - tel+ , czarny - tel- , szary - mute jeśli tak masz wpięte to gitara

i tu się mylisz. czasem trzeba mostkować kable z tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...